Gail

Ik kom sinds Oktober 2018 bij Andy en ik tel de weken af: niet (alleen) omdat ik graag van mijn tattoos af wil, maar omdat het voelt als thuis komen bij Andy en Dex! Andy is ontzettend vriendelijk... Ik kom sinds Oktober 2018 bij Andy en ik tel de weken af: niet (alleen) omdat ik graag van mijn tattoos af wil, maar omdat het voelt als thuis komen bij Andy en Dex! Andy is ontzettend vriendelijk en zijn nazorg is uitstekend. De dag na de behandeling neemt hij altijd even contact met je op om te vragen hoe het gaat, je eventueel gerust te stellen en je nogmaals te vertellen dat je hem al-tijd mag bellen. Hij is eerlijk, betrokken bij zijn klanten en goed in zijn werk; hij weet wat hij doet. Ik heb nog wel wat behandelingen te gaan, maar dat is niet erg want het is altijd een feestje om weer langs te mogen gaan!

Eerlijk, betrokken en uitstekende nazorg!

Sylvana

Ik kom nu al een aantal jaar om de paar maanden bij Andy en mijn ervaring is meer dan goed. Ik zou Andy zeer zeker aan mensen om mij heen adviseren.

Andy is enorm klantvriendelijk, hij verteld precies wat je kunt verwachten en vraagt achteraf altijd hoe het met je tattoo gaat.

Mr B

Echt een aanrader, al vanaf de eerste keer dat ik bij Andy binnenkwam had ik al het gevoel dat in goede handen was, de behandelingen verlopen pijnloos en snel ik ben zeer tevreden

professioneel, vriendelijk en klantgericht

Rick Lee

Ik kom enige tijd bij Andy voor het weg laseren van mijn Japanse art style aangebracht op mijn onderbeen. Dit soort tatoeages zijn vaak lastig te verwijderen door de hoeveelheid inkt gebruikt voor... Ik kom enige tijd bij Andy voor het weg laseren van mijn Japanse art style aangebracht op mijn onderbeen. Dit soort tatoeages zijn vaak lastig te verwijderen door de hoeveelheid inkt gebruikt voor het opzetten. Ik heb recentlijk behandeling 6 achter de rug en mijn ervaring is super positief. De tattoeage vervaagd en is met 60% afgenomen, de resterende 40% is een kwestie van nog een aantal behandelingen en tijd.

Ja- ik heb met andere specialisten gesproken, en ja, die kwamen met 30 behandelingen a 2500 euro, maar geen van hen was zo zeker van het kunnen verwijderen dan Andy. Los van een echte topper in zijn vak, hij wist het zeker->en nu ik zelf de resultaten zag na behandeling 3, dacht ik echt, zou dit het dan echt zijn.....met nog een paar behandelingen te gaan- verheug ik me om de tattoeage volledig vaarwel te zeggen.

Voor Andy als specialist, maar vooral als mens, die tijd neemt om zaken uit te leggen, je gerust te stellen of kletspraatje hoop ik aan de ene kant nog vaak terug te komen, maar weet ik dat ik over 4 behandelingen klaar ben.......

Beveel Tattoo No More aan- omdat het mij zelf is aanbevelen en de resultaten enorm goed zijn. Vriendin van mij gaat al langer, zij heeft er al één volledig laten weg laseren en is met de tweede bezig....

Indien twijfel- doe een advies gesprek!
Groet, Rick

Klantvriendelijk, Service gericht, geruststellend en mensen mens

Romy

Ik ben blij dat ik voor Tattoo No More heb gekozen om mijn tattoo te laten verwijderen. Andy is erg professioneel, eerlijk en geïnteresseerd. Absoluut geen littekens of pigmentverlies!

Klantvriendelijk, hygiënisch, goede nazorg

Was enorm tevreden, ik was totaal nieuw met een tattoo weg laseren en zij hebben mij goed ingelicht en ben blij met het resultaat

Super vriendelijk en proffesioneel

Sharon

Liep al een tijdje met de gedacht om mijn tattoo te willen laten verwijderen. Ik kwam via via bij Andy terecht en moet zeggen, wat een vriendelijk, en oprecht onthaal. Super eerlijk advies, geen... Liep al een tijdje met de gedacht om mijn tattoo te willen laten verwijderen. Ik kwam via via bij Andy terecht en moet zeggen, wat een vriendelijk, en oprecht onthaal. Super eerlijk advies, geen geldklopperij praktijken. Geen lidtekens, totaal geen pijn, ijspack deed meer zeer (het koelen) 🙈
Echt een super ervaring, ben blij dat ik voor tattoo no more gekozen heb.

Klantvriendelijk, eerlijk advies, betrouwbaar

B.graus

Na lange twijfel toch begonnen aan het verwijderen van mijn bovenarm tattoo (vrij groot). Nu op dit moment meerdere sessies gehad en ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben.... Na lange twijfel toch begonnen aan het verwijderen van mijn bovenarm tattoo (vrij groot). Nu op dit moment meerdere sessies gehad en ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Resultaten volgen vrij snel, pijn is te overzien door het goede koelen tijdens het proces en de huid herstelde zich snel door de nazorg. (Na 2dagen pijn vrij) Daarbij word er gezorgd voor een prettige sfeer en worden de afspraken nagekomen. Gedurende de herstel periode volgt altijd nog een update hoe het ervoor staat en hij is altijd bereikbaar mochten er vragen zijn. Kortom ik ben blij met mijn keuze voor tattoo no more :).

Klantgericht, ontspannen sfeer, doet wat hij beloofd, resultaat en goede na zorg.

Kelly

Totaal niet pijnlijk, geen littekens en pigmentverlies!

Klantvriendelijk, goede nazorg

F. Versteege

Ik heb inmiddels 5 behandelingen achter de rug en ik ben al erg tevreden met het resultaat. Andy is heel vriendelijk, het is altijd gezellig en achteraf wordt er altijd gevraagd hoe het gaat na de... Ik heb inmiddels 5 behandelingen achter de rug en ik ben al erg tevreden met het resultaat. Andy is heel vriendelijk, het is altijd gezellig en achteraf wordt er altijd gevraagd hoe het gaat na de behandeling. Het laseren is goed te doen en is echt de moeite waard!
Geen littekens of rare verkleuringen en de pijn valt reuze mee.

Heel vriendelijk, goede service, snel aan de beurt en resultaat