Selina

Andy is erg duidelijk en eerlijk in wat je kunt verwachten. Het laseren is zo gebeurd en voor je het weet sta je weer buiten. Na een week controleert hij altijd even via een berichtje of alles nog... Andy is erg duidelijk en eerlijk in wat je kunt verwachten. Het laseren is zo gebeurd en voor je het weet sta je weer buiten. Na een week controleert hij altijd even via een berichtje of alles nog goed gaat. Het is dus niet 'cashen' en door naar de volgende. Dat geeft een vertrouwd gevoel.

Inmiddels is mijn tattoo nog maar een lichte afdruk, nog een paar behandelingen en het lijkt weer of er nooit iets heeft gezet.

Eerlijk | Vriendelijk | Goed Resultaat

Madelon

Gezellige en ontspannen sfeer, Andy is altijd super vriendelijk en geïnteresseerd. Er wordt vooraf goed geijst, dus de behandeling is nauwelijks pijnlijk. Er is duidelijke uitleg over het proces en... Gezellige en ontspannen sfeer, Andy is altijd super vriendelijk en geïnteresseerd. Er wordt vooraf goed geijst, dus de behandeling is nauwelijks pijnlijk. Er is duidelijke uitleg over het proces en de nazorg, ik voel me goed geïnformeerd. Nu twee behandelingen geweest en de tattoo begint al te vervagen. Absoluut geen littekens, noch pigmentverlies. Ik ben super tevreden en zou iedereen aanbevelen.

Prettige ervaring, mét resultaat

Nick

Nu 4 afspraken gehad en zijn al over de helft. Andy is heel vriendelijk en eerlijk, probeert bij afspraakproblemen altijd mee te zoeken naar oplossingen. Topper!

Super vriendelijk, goede service en altijd tijd voor een babbel.

Danitja

Toen ik binnen kwam bij Tattoo No More vond ik het best spannend, maar al snel kwam ik erachter dat het allemaal wel meeviel. Het doet geen pijn en je staat binnen 10 minuten weer buiten!

Tattoo No More is een professionele praktijk, Andy weet heel goed waar hij over praat en is tevens ook erg klantvriendelijk.

Fleur

Ik laat een tattoo weghalen in het nekgedeelte, wat denk ik een van de pijnlijkste plekken is. Desalniettemin word ik elke keer gewaarschuwd voor de laser en stelt Andy mij erg gerust

Duidelijkheid, klantvriendelijk, betrokken bij nazorg dmv whatsappjes is erg fijn om te zien

Kropff

Zeer klantvriendelijk en prima nazorg.
Door de juiste zorgverlening is de behandeling bijna pijnloos.

Het enige wat ik merk zijn kleine speldenprikjes, maar dat is echt niet de...
Zeer klantvriendelijk en prima nazorg.
Door de juiste zorgverlening is de behandeling bijna pijnloos.

Het enige wat ik merk zijn kleine speldenprikjes, maar dat is echt niet de moeite waard.

Prima uitleg en prima begeleiding ook de dag na de behandeling.

Mariska

Positieve ervaring, waarbij het resultaat na de eerste sessie al goed zichtbaar is. Andy heeft kennis van zaken en informeert je goed over de te nemen stappen. Het contact is laagdrempelig, maar wel... Positieve ervaring, waarbij het resultaat na de eerste sessie al goed zichtbaar is. Andy heeft kennis van zaken en informeert je goed over de te nemen stappen. Het contact is laagdrempelig, maar wel professioneel.

Veel minder pijn dan verwacht, geen pigmentverlies en geen littekens. Professionele en steriele werkomgeving en werkhouding. Kennis van zaken.

Kavita

GEEN helse pijn, GEEN littekens en pigmentverlies.

Andy luistert naar je en doet wat hij zegt

Fleur

Mocht je nog twijfelen, vanwege mogelijke pijn, dan kun je dat bij deze wegstrepen want het is 10 keer minder pijnlijk dan een tattoo laten zetten. Je huid wordt verdoofd met ijs en de behandeling... Mocht je nog twijfelen, vanwege mogelijke pijn, dan kun je dat bij deze wegstrepen want het is 10 keer minder pijnlijk dan een tattoo laten zetten. Je huid wordt verdoofd met ijs en de behandeling zelf duurt zo kort dat je binnen no time weer tevreden buiten staat en je bent verzekerd van fantastische nazorg! Topzaak!

Vriendelijk en proffesioneel

Vincent van Vuuren

Heb de behandeling als zeer prettig ervaren, er wordt een duidelijk en eerlijk beeld gegeven over de behandelduur, hersteltijd en wat je verder tijdens het behandelen kan verwachten.

Deskundig advies, helder in verwachtingen en goede begeleiding bij het herstel.