Daisy Goijvaerts

Ik heb nu vier behandelingen gehad en het proces gaat sneller dan verwacht. Mijn huid is niet beschadigd in tegendeel juist het ziet er super goed uit. Geen enkel spoor van littekens of... Ik heb nu vier behandelingen gehad en het proces gaat sneller dan verwacht. Mijn huid is niet beschadigd in tegendeel juist het ziet er super goed uit. Geen enkel spoor van littekens of huisbeschadeging. De behandeling is niet pijnlijk ik vind het koelen vervelender dan het laseren zelf.
Er wordt van te voren altijd duidelijk verteld wat er gaat gebeuren en wat je kunt verwachten.

Tattoo no more staat voor klantvriendelijkheid en kwaliteit.

Reactie Tattoo no more:

Top dat je zo tevreden bent! Dank voor je review doet mij goed...

Cath

20 jaar geleden een tattoo laten zetten in een wilde, puberale bui, maar inmiddels mijn wilde haren verloren en enorm spijt. Ik vond Tattoo No More door te Googlen en mezelf in te lezen in de... 20 jaar geleden een tattoo laten zetten in een wilde, puberale bui, maar inmiddels mijn wilde haren verloren en enorm spijt. Ik vond Tattoo No More door te Googlen en mezelf in te lezen in de verschillende soorten lasers. Het persoonlijke en professionele verhaal van Andy sprak me aan. Ik heb nu een aantal behandelingen gehad en het valt me heel erg mee. De behandeling zelf doet minder pijn dan het zetten van een tattoo en de dagen erna is het wat branderig, maar door goed te smeren trekt dat snel weg. Andy werkt hygiënisch en besteedt aandacht aan de nazorg.

Zeer professionele en vriendelijke aanpak met uitstekende service

Reactie Tattoo no more:

Super dat je de behandeling zo ervaart! We gaan het helemaal mooi maken samen!

Danielle Dikkeboom

Vanaf eerste kennismaking voelde het gelijk goed. Heel duidelijk, open en eerlijk van de uitleg over de behandelingen, de verwachte termijn naar het eind resultaat tot het belang van de... Vanaf eerste kennismaking voelde het gelijk goed. Heel duidelijk, open en eerlijk van de uitleg over de behandelingen, de verwachte termijn naar het eind resultaat tot het belang van de nabehandeling.
De behandeling zelf is veel minder pijnlijk dan het laten zetten en de huid is de dagen er na wat geïrriteerd maar de crème consequent smeren en het hersteld super snel. Geen bloed of ellende. Alleen een beetje rood en soms een klein korstje. Na 2 weken is het bij mij weer hersteld.

Open, duidelijk, eerlijk en vertrouwd.

Reactie Tattoo no more:

Dank je Danielle voor je feedback! Doet mij goed te lezen dat je zo tevreden bent...

Lami

Nu 3 keer bij Andy geweest en het resultaat is al super! De eerste keer een intakegesprek gehad en hier werd de behandeling goed uitgelegd. Ook kan je alles vragen. Tijdens de behandeling zelf let... Nu 3 keer bij Andy geweest en het resultaat is al super! De eerste keer een intakegesprek gehad en hier werd de behandeling goed uitgelegd. Ook kan je alles vragen. Tijdens de behandeling zelf let Andy goed op je en vraagt geregeld of het nog gaat en hoe je de behandeling ervaart. De dagen erna krijg je nog een soort folow up om na te gaan of de plek goed geneest. Elke keer wijst hij je erop hoe je je plekje moet behandelen. Al met al helemaal top en een schone, nette praktijk!

Schone zaak, aandacht voor de klant, ervaren personeel

Reactie Tattoo no more:

Heel fijn dat je de tijd en moeite hebt willen nemen je ervaring te delen Lamija! Thanks

Kiki

Kan echt iedereen tattoo no more aanraden!! Ben al enkele keren vanuit limburg speciaal naar Andy gereden om mijn tattoo’s te laten verwijderen, het doet geen pijn en mijn huid ziet er nog super... Kan echt iedereen tattoo no more aanraden!! Ben al enkele keren vanuit limburg speciaal naar Andy gereden om mijn tattoo’s te laten verwijderen, het doet geen pijn en mijn huid ziet er nog super goed uit, zonder littekens!!

Snel resultaat

Je maakt me blij met deze review Kiki! Thanks

N.N

Tot nu toe ben ik 2 keer geweest bij Tattoo No More. Ik ben zo tevreden over de behandelingen! Na paar dagen van de behandeling appt Andy altijd hoe het met me gaat. Andy is heel professioneel en... Tot nu toe ben ik 2 keer geweest bij Tattoo No More. Ik ben zo tevreden over de behandelingen! Na paar dagen van de behandeling appt Andy altijd hoe het met me gaat. Andy is heel professioneel en vriendelijk! Ik kan het iedereen aanraden die niet tevreden is over zijn tattoo om langs te gaan bij Tattoo No More !! Hij geeft je altijd eerlijk advies en legt je alles goed uit.

Klantvriendelijkheid, TOP service !

Reactie Tattoo no more:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Nisa! Reuze bedankt voor deze review

Carola

Nu 2 behandelingen gehad en zie al duidelijk verschil.

Vriendelijke service

Reactie Tattoo no more:

We gaan het helemaal mooi weghalen Carola zodat niemand meer iets ziet!

Gerwin

Super vriendelijk ontvangen, mooie schone hygiënische zaak, en zeer tevreden over het resultaat

Super klantvriendelijk personeel met humor en die duidelijk uitlegt wat je kan verwachten hoe de behandeling werkt en wat je ervan voelt

Reactie Tattoo no more:

Thanks Gerwin, bedankt kerel voor je feedback!

Djalisa

Andy is een hele vrolijke vriendelijke man, die mij vanaf de eerste minuut mij op me gemak liet voelen. Hij is duidelijk en komt iedere afspraak na. Zijn zaak is netjes en zeer hygiënisch. Hij... Andy is een hele vrolijke vriendelijke man, die mij vanaf de eerste minuut mij op me gemak liet voelen. Hij is duidelijk en komt iedere afspraak na. Zijn zaak is netjes en zeer hygiënisch. Hij informeert je goed over de pakketen die hij heeft en hoe de behandelingen eruit zien. Direct na mijn intake heb ik een eerste behandeling genomen. De behandeling is gevoelig maar, doet het pijn? Nee ik vind van niet. Dit ligt natuurlijk aan je eigen pijngrens. Het is prima vol te houden. Ik heb best een flinke tattoo op mijn onderarm waarbij er een half uur gelaserd word.
Andy leidt je af door een gesprek met je aan te knopen en voor je het weet sta je weer buiten. Inmiddels ben ik 4 behandelingen verder en ben ik meer dan tevreden met het resultaat. De huid is niet aangetast door de laser dus heb je angst voor littekenweefsel? Don’t worry. Littekens worden niet veroorzaakt door deze behandeling.
We zijn er nog niet maar wel op weg.

Andy stelde me al vanaf de eerste intake op mijn gemak. Hij hanteert realistische prijzen en stelt zich professioneel op maar, gebruikt ook een doses humor om het ijs te breken. Hij beloofd geen... Andy stelde me al vanaf de eerste intake op mijn gemak. Hij hanteert realistische prijzen en stelt zich professioneel op maar, gebruikt ook een doses humor om het ijs te breken. Hij beloofd geen gouden bergen dat je tattoo binnen 2 behandelingen weg is, wat mij een vertrouwd gevoel gaf.

Reactie Tattoo no more:

Wat een bijzonder feedback Djalisa! Dit is zo fijn om te lezen en doet me echt zo goed...De rest van de dag kan-niet-meer-stuk!!!! Thanks

Zora

Zo'n anderhalf jaar bezig met het verwijderen van vijf kleine tatoeages, twee daarvan zijn amper nog zichtbaar. En van littekens is absoluut geen sprake. Andy is aardig en kundig. De zaak is schoon... Zo'n anderhalf jaar bezig met het verwijderen van vijf kleine tatoeages, twee daarvan zijn amper nog zichtbaar. En van littekens is absoluut geen sprake. Andy is aardig en kundig. De zaak is schoon en de behandelingen verlopen vlot. Voorhand worden de tatoeages gekoeld met een icepack, zodat het laseren minder pijnlijk is.

De tatoeages verdwijnen

Reactie Tattoo no more:

Dank je Zita voor je feedback, ben er heel blij mee! Super fijn....