Cheyenne Verwoert

Echt een aanrader!
Echt een aanrader!
Ik heb al meerdere behandelingen gehad bij Tattoo No More. Helaas is de inkt die bij mijn tatoeage is gebruikt gemengd met printerinkt waardoor het weghalen langer duurt dan verwacht. De tattoo was echt supersuper zwart en dubbel gezet waardoor het weghalen wat moeilijker gaat.
Andy legt alles echt super duidelijk uit en ik heb elke keer een hele fijne ervaring met de laser. Je ziet totaal geen pigment verlies op de huid en ik heb geen littekens of iets. De laser is gevoelig, maar een tattoo zetten is dat ook.. Enige verschil is dat je met een paar minuten weer buiten staat.

Ik ben echt super tevreden over Tattoo No More. Ik vind alle uitleg en rustige manier van handelen altijd erg fijn. Mocht je een tattoo willen weghalen, dan moet je zeker naar Tattoo No More!

SIDENOTE: de tattoo is niet gezet bij Andy en hij kan er niks aan doen dat ik meer behandelingen nodig heb dan gedacht. Ik vind het juist super fijn dat hij het engelen geduld heeft en we nu eindelijk zo ver zijn dat de tatoeage bijna weg is!!

Deskundigheid, hygiëne en duidelijke uitleg!

Andy heeft vooraf goed uitgelegd wat ik kan en mag verwachten. Na 1 behandeling, wat overigens geen pijn doet door het gebruik van een ice-pack, had ik al enig resultaat. Nu na de 2e behandeling is... Andy heeft vooraf goed uitgelegd wat ik kan en mag verwachten. Na 1 behandeling, wat overigens geen pijn doet door het gebruik van een ice-pack, had ik al enig resultaat. Nu na de 2e behandeling is m’n tattoo echt al een stukje lichter..eigenlijk tegen verwachting in. Napijn heb ik niet gehad. Netjes gesmeerd met de crème die ik had meegekregen, daarbij stuurt Andy altijd nog even een appje ter nacontole.
Al met al ben ik nu al zeer tevreden! ??

Top..alles wordt zeer duidelijk uitgelegd.

Fabiënne van Leeuwen

Heb goede ervaringen, ben pas 2X geweest en zie nu al resultaten. De behandeling is pijnloos en goed te doen.

Ben erg tevreden, je ziet al direct resultaat. Andy is erg vriendelijk en stelt je op je gemak.

M

Laseren is bijna geheel pijnloos. Nu behandelingen gehad en al heel goed resultaat en een groot verschil.

Duidelijke afspraken, goed geholpen

Berg

Zeer positief, behandeling werkt perfect, erg tevreden

Relatief korte behandeling, je bent zo klaar, pijn is absoluut goed te doen en niet vergelijkbaar met het zetten van een tatoeage

Jordena

Mijn ervaring is ontzettend goed.
Andy steld je op je gemak.
Ik heb nu zelf 4 behandelingen gehad, heb er nog een paar te gaan.
Kom steeds dichterbij het Resultaat Tattoo No More.

Klantvriendelijkheid: Andy is sociaal, vriendelijk, meelevenden en gastvrij!
Het weg laseren van je tattoo voel je wel iets, de pijn is dragelijk.
De na zorg is heel belangrijk, goed...
Klantvriendelijkheid: Andy is sociaal, vriendelijk, meelevenden en gastvrij!
Het weg laseren van je tattoo voel je wel iets, de pijn is dragelijk.
De na zorg is heel belangrijk, goed koelen en smeren!
Na ieder behandeling houd Andy heel goed contact met je, wat erg fijn is.
De service is perfekt, duidelijk uit leg.

Davika

Ik heb eerst een intakegesprek gehad om alles te bespreken en mijn tatoeage te laten zien. Andy was meteen duidelijk vanaf het begin, welke gevolgen de behandelingen heeft, bijwerkingen, een... Ik heb eerst een intakegesprek gehad om alles te bespreken en mijn tatoeage te laten zien. Andy was meteen duidelijk vanaf het begin, welke gevolgen de behandelingen heeft, bijwerkingen, een tijdspad van hoe lang het duurt etc. Dit stelde mij op mij gemak en ik kon meteen beginnen met het laseren! Qua pijn viel het reuze mee, tijdens de behandeling voel je alleen lichte prikjes en na afloop heb je een paar dagen last van een dikke plek op de tattoo, maar verder doet het niet extreem veel pijn, het brandt alleen een beetje. Ik heb nu drie behandelingen gehad en ik zie langzaam maar zeker steeds verder mijn tattoo vervagen. Ik zou iedereen aanbevelen om hier zijn of haar tattoo te laseren, ze zijn hier open en eerlijk met je over het proces en dat je geduld moet hebben! De pijn valt mee en je hebt er geen verdere complicaties van.

Ik vind de klantvriendelijkheid, kwaliteit en service van Tattoo No More top! De meeste mensen die langskomen die hebben nog totaal geen ervaring met het weglaseren van tattoo's. Daardoor is de stap... Ik vind de klantvriendelijkheid, kwaliteit en service van Tattoo No More top! De meeste mensen die langskomen die hebben nog totaal geen ervaring met het weglaseren van tattoo's. Daardoor is de stap om naar zo'n zaak te gaan heel groot, omdat je ook onzekerheid meeneemt of het wel goed gaat.

Super

Helemaal top

Cor

Nu 3 keer geweest en erg positief. Andy is professioneel en weet wat hij doet. De behandeling is pijnloos en je voelt je op je gemak. Ook wordt er altijd geinformeerd een dag of 2 na de behandeling... Nu 3 keer geweest en erg positief. Andy is professioneel en weet wat hij doet. De behandeling is pijnloos en je voelt je op je gemak. Ook wordt er altijd geinformeerd een dag of 2 na de behandeling hoe het gaat. Een echte aanrader dus als je een tattoo wil laseren.

Professioneel, vakkundig en een prettige sfeer.

Joel

Ben nu 2 keer geweest
Ben er al super blij mee
Weinig pijn en na behandeling een beetje rood en branderig maar dat is het dan ook
Op naar de 3e keer

Goed gesprek
Geeft je een goed gevoel