KevinT

Thanks Kev!!

Sergio

Ik ben al een tijdje bezig bij andy en ben zeer tevreden hoe het allemaal loopt, je moet alleen maar geduld hebben bij zo'n proces want een tattoo zetten is niet zo snel als weg laseren , het gaat... Ik ben al een tijdje bezig bij andy en ben zeer tevreden hoe het allemaal loopt, je moet alleen maar geduld hebben bij zo'n proces want een tattoo zetten is niet zo snel als weg laseren , het gaat beetje bij beetje weg, en je ziet het verschil elke keer je daarheen gaat, het pijn is te weerstaan en het is sneller voorbij dan je denkt, en geneest zonder probleem verder geen littekens , en verder goed behandeld,zeer zorgzaam en je hoef verder geen zorgen te maken ik heb niks te klagen alles loopt zoals verwacht ,alleen moet je geduld hebben .

Heel klantvriendelijk, open en eerlijk, weet wat hij doet.

Reactie Tattoo no more:

Dank je wel Sergio voor deze feedback. Ben er echt heel blij mee, doet me heel erg goed!

Roos

Na wat twijfelen over het weg laten halen van mijn tatoeage toch de stap gezet. Na veel zoeken ben ik terechtgekomen bij Tattoo No More, dit omdat deze als beste staat aangeschreven. Er was snel... Na wat twijfelen over het weg laten halen van mijn tatoeage toch de stap gezet. Na veel zoeken ben ik terechtgekomen bij Tattoo No More, dit omdat deze als beste staat aangeschreven. Er was snel plek, de behandelingen worden goed uitgelegd en de pijn valt onwijs mee! Helemaal top en dus aan te raden!

Klantvriendelijk, snel tijd, goede uitleg

Reactie Tattoo no more:

Dank je voor deze mooie review Roos! Ben er echt heel blij mee....

Wouter

Nu een klein jaar bezig met het verwijderen van een tatoeage bij Andy (Tattoo No More). Vooraf toch enige bezorgheid vanwege pijn, kosten en resultaat, maar geen moment spijt met de keuze voor... Nu een klein jaar bezig met het verwijderen van een tatoeage bij Andy (Tattoo No More). Vooraf toch enige bezorgheid vanwege pijn, kosten en resultaat, maar geen moment spijt met de keuze voor Tattoo No More. Ja het verwijderen kost veel geld, maar als je echt van een tatoeage afwilt is dit het zeker waard. De pijn is erg goed te bestrijden en ik ben ervan overtuigd dat het resultaat perfect zal zijn. Het verschil is goed te zien na elke behandeling.

Ook alle lof voor de persoonlijke aandacht die Andy tijdens en na de behandeling geeft!

Persoonlijke aandacht, expertise, uitstekende nabehandling

Silvia

Ik heb een goede ervaring bij Tattoo No More..ik zie goed resultaat van het laseren en geen verveelde klachten na het laseren.vele vragen zijn doet het pijn het laseren nee niet pijn ik vind het... Ik heb een goede ervaring bij Tattoo No More..ik zie goed resultaat van het laseren en geen verveelde klachten na het laseren.vele vragen zijn doet het pijn het laseren nee niet pijn ik vind het meer een verveeld gevoel vergelijke met een schaafwond maar het is ook zo weer weg..geen littekens na de behandeling goed smeren en binnen 2 dagen voelt het weer normaal..echt een aanrader als je van je Tattoo af wil..andy en Dex zijn hele vriendelijke mensen en zit met vragen bericht ze even en je krijg je vraag beantwoord.je hoeft zeker niet bang te als je dit ook overweegt om het tegaan doen..ik ben een zeer tevreden klant en straks weer een mooi vooruit zien zonder tattoo.s.

Heel vriendelijk geholpen.en nemen de tijd voor de klant.

Reactie Tattoo no more:

Super fijn dat je zo tevreden bent Silvia! Dank voor je recensie, je maakt me er echt heel blij mee

Hanan

Heel vriendelijk is andy leg me eerst uit en praatje maken en kijken naar de tatoo naar de laatse behandeling of er voor uit gang is steld je gerust voor het beginne van het laseren van de tatoo... Heel vriendelijk is andy leg me eerst uit en praatje maken en kijken naar de tatoo naar de laatse behandeling of er voor uit gang is steld je gerust voor het beginne van het laseren van de tatoo goed in smeren altijd vragen heb je nog zalf en sms dagen na de behandeling hoe het met me onder rug gaat
ben dikk tevrede met hem is die uurtje wel waard om te rijden naar Rotterdam

Snel en goeie resultaten

David

Ik dacht eerst dat het onmogelijk was voor mensen met donkere huidskleur. Maar nee!
Is ook voor mensen met een donker huidskleur! En je krijg geen littekens, Andy Weet wat hij doet . Dus mensen twijfel niet wil je van je Tattoe af hier moet je zijn ! Ik ben zelf blij met mijn resultaat en binnekort moet ik weer. Andy bij deze dankjewel !
David uit breda

Andy is een aardig gozer , legt jou dingen uit en weet wat hij doet ! En hij is super rilex ! Dus je voelt je op je gemak !

De Panter

In mijn gezicht heb ik sproeten laten zetten. Ik heb een zeldzaamheid dat mijn huid alle bruinpigment afstoot. Hierdoor heb ik groen-achtige sproeten in mijn gezicht. Dit is in het buitenlicht... In mijn gezicht heb ik sproeten laten zetten. Ik heb een zeldzaamheid dat mijn huid alle bruinpigment afstoot. Hierdoor heb ik groen-achtige sproeten in mijn gezicht. Dit is in het buitenlicht echter goed te zien. Door kennissen wordt ik hierdoor "de panter" genoemd. Op straat wordt ik vaak aangesproken met "he gaaf man, wat steld het voor?" of "wat heb jij nou in je gezicht?"Dit vind ik zeer onprettig want ik wil geen tattoo in mij gezicht maar sproeten. Als je moet werken is dit ook niet altijd handig. Ook is het fijn als je als man zijnde zonder make-up op foto's kan. Dus ik ging naar Tattoo No More. Aan de ene kant begrijp ik de beslissing van Andy; Andy lasert geen tattoeages met gemengde kleuren want hij heeft de ervaring dat deze tot een andere kleur kunnen verkleuren. Het verkleuren kan dan ook echter maanden duren dus het resultaat is veel later zichtbaar. De beste man wilt niet dat ik door zijn toedoen uiteindelijk met blauwe of paarse sproeten rondloop die al helemaal duidelijk ziet, ook met binnenlicht. Aan de andere kant had de behandeling op de sproeten op de knieen (daar heb ik ze ook) uitgeprobeert kunnen worden. Dan had ik kunnen zien hoe het zou worden na behandeling en na een jaar kunnen beslissen om gezicht wel of niet te doen. Dit doet Andy niet vanwege de garanties die zij geven. Dat begrijp ik ook maar anderzijds kun je iemand ook niet zo rond laten lopen. Uiteindelik heb ik tegen het advies van Andy in toch alles nogmaals over laten tattoeeren in de hoop dat het allemaal lichter wordt en het natuurlijker gaat ogen. Helaas heb ik voor de "nee "van Tattoo No More die 25 euro intakegeld moeten betalen. Ik zou het fijn gevonden om deze terug te krijgen, maar dat is aan Andy. Intake en uitleg heb ik natuurlijk wel gehad incl. teleurstelling. Ik heb er ook nog niet naar gevraagd het terug te krijgen.

Er is geen middenweg als ze vragen of ik Tattoo no More zou aanbevelen. Omdat ik geloof dat dit uiteidelijk wel een goede cliniek is waar ze Tattoeages weglaseren en ik mensen niet wil kwetsen heb ik toch op "ja "gedrukt en vier sterren gegeven terwijl het in mijn geval veel minder ster is.....of veel meer ster, als je die op mijn gezicht meerekend.

Groeten van "de Panter".

Aardige man maar heeft "Nee" verkocht. Geeft eerlijk en duidelijk uitleg, maar weet niet precies wat ik vind van de beslissing.

Chantal

Super tevreden

Snelle behandeling
Makkelijk te bereiken
Afspraken online super makkelijk
Vriendelijk
Zeer effectief

Ik heb meerdere tattoo’s laten verwijderen bij Andy. Ik ben echt...
Snelle behandeling
Makkelijk te bereiken
Afspraken online super makkelijk
Vriendelijk
Zeer effectief

Ik heb meerdere tattoo’s laten verwijderen bij Andy. Ik ben echt heel tevreden.
Alles word heel duidelijk en eerlijk uitgelegd. Er zijn er bij 4 weg gehaald. 1 daarvan was gewoon met 2 behandelingen weg. Een ander met 4.
De andere 2 hebben nog maar 1 en 2 behandelingen gehad maar ook daar zie je al duidelijk verschil. Dus twijfel niet langer en maak een afspraak.

Saskia

Inmiddels ben ik al bijna 2 jaar bezig met het verwijderen van mijn tattoo bij Andy. Hij is erg professioneel, heel betrokken en geeft een duidelijke uitleg over het proces en de verwachting van het... Inmiddels ben ik al bijna 2 jaar bezig met het verwijderen van mijn tattoo bij Andy. Hij is erg professioneel, heel betrokken en geeft een duidelijke uitleg over het proces en de verwachting van het aantal behandelingen voor jouw tattoo. Iedere behandeling wordt je tattoo goed gekoeld met een icepak waardoor het laseren een stuk minder pijnlijk is. Wat betreft de nazorg is Andy ook een topper. De dag na de behandeling en vervolgens nog een aantal dagen erna zoekt hij contact met je om te vragen hoe het met het herstel gaat. Je hoeft je ook echt geen zorgen te maken over littekens of pigmentverlies. Ik ben heel erg tevreden over Tattoo No More en zou iedereen aanraden hier zijn of haar tattoo te laten verwijderen!

Andy stelt heldere verwachtingen, hij communiceert fijn en is erg betrokken bij ieder proces. De behandeling doet weinig pijn en je krijgt goede instructies wat betreft de nazorg.