Far

Prima service! En echt een aanrader voor als je je tattoo wilt laten verwijderen.

Klantvriendelijk, hygiënisch

Mandy

Top ervaring! Je wordt gerustgesteld en er wordt duidelijk uitgelegd wat er zal gebeuren. De pijn van het kaderen valt heel erg mee! Er wordt achteraf altijd gevraagd hoe het gaat met de nazorg.

Klantvriendelijk, er wordt verteld wat er gaat gebeuren en na het kaderen wordt er altijd gevraagd hoe het gaat met de nazorg

Sumatera de Gelder

Super, snel contact en de afspraken verlopen altijd soepel. Ik raad het zeker aan om je tattoo te laten weglaseren bij Tattoo No More!

Vriendelijk, snel contact en is erg duidelijk over de manier van behandelen. Andy is echt een topper en weet wat hij doet!

P van diggele

Tatoo no more heeft heel me leven drastisch veranderd al na 3 behandelingen is er nog weinig te zien ze gaan hygiënisch te werk en je merkt echt dat er liefde in hun vak zit. je houd echter totaal... Tatoo no more heeft heel me leven drastisch veranderd al na 3 behandelingen is er nog weinig te zien ze gaan hygiënisch te werk en je merkt echt dat er liefde in hun vak zit. je houd echter totaal geen littekens over en dat is het mooie ervan met een litteken word je toch nog geconfronteerd met je oude tatoeage

klantvriendelijkheid, Kijken naar een oplossing, Meelevend

Patricia Perquin

Voel me op me gemak bij Andy qua behandeling en de nazorg

Andy stelt je op je gemak goede service en uitleg... tijdens de behandeling controle of het goed gaat, de behandeling voel je wel maar is niet pijnlijk want het word goed verdoofd.
Thuis een...
Thuis een berichtje of alles goed gaat en als er iets is kan je altijd een berichtje sturen.
Ik ben super blij met de behandelingen en de zorg van Andy.....

Charlotte

Top ervaring! Zou nergens anders meer aankloppen voor het verwijderen van mijn tattoo!

Erg klantvriendelijk! Denkt goed mee en hebben de beste apparatuur. Laat je erg op je gemakt voelen en zijn erg heel aardig! Echt een aanrader!

Reactie Tattoo no more:

dank voor je attente berichtje Charlotte, helemaal tijdens deze Corona crisis is dit super fijn om te lezen! Groetjes Andy

Sabine

Andy heeft mij bij de eerste behandeling duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en wat ik kon verwachten. Volledig gerust gesteld ben ik de behandeling aangegaan en heb er nu twee achter de rug.... Andy heeft mij bij de eerste behandeling duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en wat ik kon verwachten. Volledig gerust gesteld ben ik de behandeling aangegaan en heb er nu twee achter de rug. Andy appt na elke behandeling even netjes hoe het is gegaan de volgende dag en na het zien van een foto heeft hij me nogmaals alle vertrouwen gegeven dat het goed gaat komen. Op naar de 3de behandeling in januari......:-)

Behandeling en nazorg met een persoonlijke touch!

Reactie Tattoo no more:

Fijn om te lezen Sabine dat de behandelingen naar wens verlopen en je zo tevreden bent!
Is fijn om te lezen dat je vertrouwen hebt in het behandelplan en resultaat. Thanks!!!

Olga

Na mijn eerste behandeling, die qua pijn echt niks voorstelde (en ik er kwam speciaal voor vanuit Zuid-Limburg naar Rotterdam) kreeg ik last van grote blaren. Dit kan nu eenmaal gebeuren en heeft... Na mijn eerste behandeling, die qua pijn echt niks voorstelde (en ik er kwam speciaal voor vanuit Zuid-Limburg naar Rotterdam) kreeg ik last van grote blaren. Dit kan nu eenmaal gebeuren en heeft niks te maken met de lasermethode, eerder met de inkt. Zeker niet met expertise van Andy! Iedereen kan die pech hebben, maar dan nog is het echt geen drama (en doet het geen pijn) en Andy coacht je er prima doorheen!

Ik wil alleen maar zeggen; Na 1 behandeling kan ik alleen maar lof uiten en ook bij "complicaties" staat Andy bijzonder paraat.
Ik heb geen seconde van mijn vertrouwen verloren en ik ben ervan overtuigd dat mijn tattoo gaat verdwijnen, al is het over 2 jaar. Misschien met nog een paar blaren, maar hé zo erg is dát nu ook niet!
Ik ben blij dat ik deze stap heb genomen en ik neem vol vertrouwen de stap naar de 2e behandeling!

Geweldig nazorg! Prima expertise! Fijne persoonlijkheid!

Reactie Tattoo no more:

Super bedankt Olga voor deze hele fijne maar vooral bijzondere review! Ondanks het feit dat je een flinke blaar hebt gekregen, die zich ook telkens bleef vullen, spreek je je vertrouwen uit en... Super bedankt Olga voor deze hele fijne maar vooral bijzondere review! Ondanks het feit dat je een flinke blaar hebt gekregen, die zich ook telkens bleef vullen, spreek je je vertrouwen uit en twijfelt geen moment aan mijn expertise. Je bent namelijk NIET verbrand, maar je hebt een onschuldige frictie blaar. Je ziet daar straks niets meer van. Dat maak ik uiteraard veel vaker mee, maar voor jou als klant is dat voor het eerst. Dat maakt jouw review voor mij extra bijzonder! Reuze bedankt, we gaan je tatoeage samen helemaal mooi weghalen!

Monique

Ik heb jaren geleden een tattoo laten zetten in mijn nek met enorm veel spijt, Doordat ik bang was ben ik niet eerder begonnen met de behandelingen.
Maar wat valt het me mee ! Andy neemt de...
Maar wat valt het me mee ! Andy neemt de tijd om alles goed uit te leggen en zorgt dat je zo min mogelijk pijn ervaart.
Over het resultaat ben ik zeer tevreden.
Ik zou Andy zeker aanraden....

Hygiënisch, professioneel, vriendelijk

Reactie Tattoo no more:

Dank je Monique voor je review, doet me erg goed te lezen dat je zo tevreden bent!!!

Annelieke

Andy is heel vriendelijk en stelt je gerust. Ik heb op dit moment 4 behandelingen gehad en ben nu al erg tevreden met het resultaat. De behandeling is vrijwel pijnloos en er is geen sprake van... Andy is heel vriendelijk en stelt je gerust. Ik heb op dit moment 4 behandelingen gehad en ben nu al erg tevreden met het resultaat. De behandeling is vrijwel pijnloos en er is geen sprake van littekenvorming!

Je wordt altijd vriendelijk en goed geholpen. Van te voren krijg je een hele duidelijke uitleg van de behandeling en hoe lang het ongeveer duurt voordat je tatoeages weg zijn!

Reactie Tattoo no more:

Dank je Anneliek voor je attente bericht dat je hebt achtergelaten. Fijn dat je zo tevreden bent, doet me goed!