Nancy Kalbvleesch

Leren door te doen dat is de basis van deze training Wordpress. In een flink tempo wordt de stof doorgenomen. Zonder enige ervaring goed te doen. Fijn dat er na afloop een handout gemaild wordt om... Leren door te doen dat is de basis van deze training Wordpress. In een flink tempo wordt de stof doorgenomen. Zonder enige ervaring goed te doen. Fijn dat er na afloop een handout gemaild wordt om e.e.a. nog eens rustig door te nemen en het aanbod om telefonisch hulp te bieden spreken mij erg aan.

Ilse Remmers

Ik heb de cursus WordPress bij Swipe Media met veel plezier gevolgd. Erik weet waar hij het over heeft, kan de informatie goed en duidelijk overbrengen en is in staat snel te schakelen tussen de... Ik heb de cursus WordPress bij Swipe Media met veel plezier gevolgd. Erik weet waar hij het over heeft, kan de informatie goed en duidelijk overbrengen en is in staat snel te schakelen tussen de diverse vragen van de verschillende cursisten. Kortom: een erg leerzame dag!

Floor Ockers

Topcursus Premium WordPress gehad bij Swipe Media! Ik kwam binnen met een kladje op papier en liep de deur uit met een unieke site. Dankzij de goede begeleiding en de kunde van Tim was ik in staat... Topcursus Premium WordPress gehad bij Swipe Media! Ik kwam binnen met een kladje op papier en liep de deur uit met een unieke site. Dankzij de goede begeleiding en de kunde van Tim was ik in staat om in twee dagen een unieke website te bouwen. Tim is geduldig, denkt goed mee, draagt creatieve oplossingen aan en heeft oog voor detail. Nuchtere jongens met een no-nonsens mentaliteit. Ik zou iedereen aanraden: als je een website gaat maken, neem daar de tijd voor en ga voor twee dagen.

Gert Walhof

Deze cursus heeft alles van een 'kick start' in zich. Het moet mogelijk zijn nu een WP-website te maken. Didactisch zijn er verbeteringsmogelijkheden! Bijvoorbeeld: doelen deelnemers aan begin... Deze cursus heeft alles van een 'kick start' in zich. Het moet mogelijk zijn nu een WP-website te maken. Didactisch zijn er verbeteringsmogelijkheden! Bijvoorbeeld: doelen deelnemers aan begin noteren en eind checken, opdrachten in koppels uitvoeren, betere projectie presentatie.

Lauran Koenraadt

De informatie was goed. Een paar tips mijnerzijds om het te verbeteren: Flexibiliteit bewaren doe je goed, want op dat dag zelf zullen mensen ook vragen hebben. Maar probeer wellicht een iets... De informatie was goed. Een paar tips mijnerzijds om het te verbeteren: Flexibiliteit bewaren doe je goed, want op dat dag zelf zullen mensen ook vragen hebben. Maar probeer wellicht een iets strakker programma aan te houden en deze toon s'morgens al te zetten. Dan weten mensen beter wat ze kunnen verwachten als volgende onderwerp. Dus: Vanmorgen gaan we deze website maken, waarbij ik eerst de basis van Wordpress toelicht. Vanmiddag beginnen we met het tweede gedeelte van de uitleg en gaan we een tweede website maken, waarbij we ons meer gaan richten op 'dat en dat'. Dat zat erin verwerkt, maar ik denk dat de dag lang genoeg is om het op te splitsen in 2 sessies. Eventueel dit ook vermelden op de website? (geen ervaring mee, maar wellicht het proberen waard i.c.m. Google Analytics?). De service (ophaal, eten, drinken, locatie, presentatie op de website) zijn echt super. Dat geldt ook voor de tips en handigheidjes die je vertelt trouwens. Al met al een goed beeld gekregen van wat Wordpress kan bieden en hoe je bepaalde functionaliteiten kan toepassen/aanpassen.

Math van Triel

De gebroeders Duppen beheersen Wordpress heel goed, en weten die kennis met een prettige 1:1 methode (in mijn geval) over te brengen.
Ik kan deze opleiding aanraden aan iedereen die aan de...
Ik kan deze opleiding aanraden aan iedereen die aan de slag wil met Wordpress of hierin bijscholing nodig heeft.

Simone Pieterse

Mijn ervaring met Swipe Media is erg positief. Ze zijn zeer duidelijk met veel fijne persoonlijke aandacht. De heren hebben veel kennis en kunnen je in een korte periode veel leren.

Nelis Verhoeven

Na door 4 internet bedrijven en webdesigners aan het lijntje gehouden te zijn, afspraken niet nakomen, uurtje factuurtje mentaliteit, geen of veel te late response en duizenden euro's verder had ik... Na door 4 internet bedrijven en webdesigners aan het lijntje gehouden te zijn, afspraken niet nakomen, uurtje factuurtje mentaliteit, geen of veel te late response en duizenden euro's verder had ik er genoeg van. Mijn domeinen verhuist en een wordpress omgeving aangemaakt. Met Erik en Tim in contact gekomen en in verband met de tijdsdruk gekozen voor een cursus op maat. In 4 dagsessies mag het resultaat er zijn. Een frisse, hedendaagse site met opties waar ik al die jaren alleen maar van kon dromen. Begin volgend jaar nog 1 keertje terug voor de puntjes op de i te zetten. Erik en Tim hebben beide hun specialisatie, en dat komt de snelheid ten goede.

Mardien van der Meer

Erik heeft een rustige en duidelijke manier van presenteren en uitleggen en hij luistert goed naar de gestelde vragen. Ook pakt hij snel op wat voor de individuele cursist van belang is en gaat daar... Erik heeft een rustige en duidelijke manier van presenteren en uitleggen en hij luistert goed naar de gestelde vragen. Ook pakt hij snel op wat voor de individuele cursist van belang is en gaat daar uitstekend op in. Mocht ik nog een vervolgcursus willen, dan kom ik terug bij Swipe Media.

Albert Peters

Ik heb de training als zeer prettig ervaren, een echte aanrader voor zowel startende als ervaren ondernemers. Wij zullen al onze medewerkers in de toekomst laten trainen door Swipe Media.