Marcel Peters

Jarenlang heeft een expert onze WordPress website beheerd, wegens een andere baan stonden we er opeens alleen voor.. Nu ik deze cursus gevolgd heb, heb ik geen angst meer om er zelf mee aan de slag... Jarenlang heeft een expert onze WordPress website beheerd, wegens een andere baan stonden we er opeens alleen voor.. Nu ik deze cursus gevolgd heb, heb ik geen angst meer om er zelf mee aan de slag te gaan. De cursus wordt gegeven in een prettige omgeving, met vriendelijke trainers en is zeker geschikt voor beginners. Helemaal top!

Anita van der Wal-Zuurbier

Deze cursus begon ik om uit te vogelen of een website bouwen doenbaar was of te ingewikkelde en dus uit zou moeten besteden.

Het is doenbaar!

En dat resultaat werd bereikt...

Het is doenbaar!

En dat resultaat werd bereikt onder de kundige begeleiding van Swipe Media. Een heel fijne cursus met een goed programma. Echte aanrader.

Ineke Dekkers

Hele leuke en leerzame cursus gehad bij Swipe Media. Fijn dat er ook voldoende te leren is voor mensen die al iets meer van WordPress weten dan absolute beginners. Ik zie uit naar de vervolgcursus!

Marjolein van de Sande

Ik had geen idee wat ik kon verwachten van de cursus. Met weinig ervaring ging ik de cursus in en ben blij dat ik na een dag met veel leerzame informatie naar huis terug kon gaan.
Veel dingen...
Veel dingen zijn nu niet onbekend meer op de website en nu is het een kwestie van gewoon proberen en doen en veel ervaring op gaan doen!
Bedankt Tim en Erik voor de leerzame dag.

Monique van Doorn

Perfecte training gehad bij Swipe Media. In een nette omgeving heeft Tim mij alles stapsgewijs en duidelijk uitgelegd. Er was voldoende tijd en ruimte om vragen te stellen en er werd rekening... Perfecte training gehad bij Swipe Media. In een nette omgeving heeft Tim mij alles stapsgewijs en duidelijk uitgelegd. Er was voldoende tijd en ruimte om vragen te stellen en er werd rekening gehouden met de verschillende niveaus. Ben superblij met mijn website. Ik zou de WordPress cursus van Swipe Media zeker aanraden!

Nicky Spellendam

Hele fijne en goede WordPress cursus gehad bij de broers van Swipe Media. Beiden heren bezitten heel veel kennis op het gebied van WordPress en website optimalisatie (SEO). De cursus vond plaats in... Hele fijne en goede WordPress cursus gehad bij de broers van Swipe Media. Beiden heren bezitten heel veel kennis op het gebied van WordPress en website optimalisatie (SEO). De cursus vond plaats in een prettige omgeving, met lekkere lunch en gezellige sfeer. Helemaal top, ik kom zeker een keer terug!

W. ter Berg

Een duidelijke training over het gebruik van Google Adwords. In de training werden voorbeelden gegeven uit een eigen profiel, wat het erg overzichtelijk maakte. Vragen mbt tot verschillen in de oude... Een duidelijke training over het gebruik van Google Adwords. In de training werden voorbeelden gegeven uit een eigen profiel, wat het erg overzichtelijk maakte. Vragen mbt tot verschillen in de oude en nieuwe omgeving van Adwords (nu Google Ads) werden goed uitgelegd en besproken. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Bhasker Rewti

Gisteren geweest voor een cursus WordPress prive in Nijmegen. De ontvangst war prima. De cursus was uitstekend. En inderdaad ik heb binnen een dag mijn website kunnen maken in WordPress. Ik heb... Gisteren geweest voor een cursus WordPress prive in Nijmegen. De ontvangst war prima. De cursus was uitstekend. En inderdaad ik heb binnen een dag mijn website kunnen maken in WordPress. Ik heb voldoende aandacht en steun gekregen. De uitleg was goed. En de nazorg is ook prima. Eigenlijk heeft Tim mij meer geinformeerd/vertelt dan de inhoud van de cursus. Prima. Voor de verdiepingsmodule kom ik hier zeker terug.

Max Peters

Hele duidelijke privé training gehad over Google Adwords. Erik nam alle tijd en moeite om samen mijn eigen Adwords account onder de loep en gaf goede bruikbare tips en adviezen die ik direct kon... Hele duidelijke privé training gehad over Google Adwords. Erik nam alle tijd en moeite om samen mijn eigen Adwords account onder de loep en gaf goede bruikbare tips en adviezen die ik direct kon inzetten. Een absolute aanrader!

Tamara Molenaar-Kruijt

Wij hebben de cursus gevolgd het was erg interessant we hebben veel geleerd en super uitleg en tips gehad van Tim , in de lunch het team leren kennen zijn heel vriendelijk en professioneel. Zeker... Wij hebben de cursus gevolgd het was erg interessant we hebben veel geleerd en super uitleg en tips gehad van Tim , in de lunch het team leren kennen zijn heel vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader!