Menno Rozema

Tim neemt de tijd voor je. Hij behandelt de stof rustig en toch leer je snel hoe het één en ander werkt. De broers zijn erg open en nuchter en de lunch mag er zeker wezen!

Sjra Puts

Helder opgezette cursus. Leersof in een PDF PDF mocht iets uitgebreider. Daarentegen is de cursuspage nog een half jaar bereikbaar. Zoveel geleerd op een dag dat ik in het eerste weekend een basis... Helder opgezette cursus. Leersof in een PDF PDF mocht iets uitgebreider. Daarentegen is de cursuspage nog een half jaar bereikbaar. Zoveel geleerd op een dag dat ik in het eerste weekend een basis website in elkaar kon zetten

Nico de Roo

Wederom een geweldige goede cursus mogen ondergaan bij Swipe-Media. Dit keer was het onderwerp SEO, geweldig goed uitgelegd aan de hand van de eigen website. Wordt nu echt professioneel! Dank zij de... Wederom een geweldige goede cursus mogen ondergaan bij Swipe-Media. Dit keer was het onderwerp SEO, geweldig goed uitgelegd aan de hand van de eigen website. Wordt nu echt professioneel! Dank zij de goede en persoonlijke manier van trainen gaat er weer een heel nieuwe wereld open. Kan dit echt aanbevelen

Marieke Visser

Duidelijke cursus met prettige uitleg. Fijn om zelf ook meteen bezig te zijn en te ervaren. Na deze dag kan ik zelfstandig een web site maken, precies zoals ik zocht

D Jeurissen

Fijne training in kleine groep. Heel erg leerzaam. Na de training moet je wel echt aan de slag met Wordpress anders raak je de kennis kwijt. Ik had het fijn gevonden als er aandacht was geweest voor... Fijne training in kleine groep. Heel erg leerzaam. Na de training moet je wel echt aan de slag met Wordpress anders raak je de kennis kwijt. Ik had het fijn gevonden als er aandacht was geweest voor het installeren van Wordpress op onze eigen laptop.

Nanoek Pas

Het was een super leuke en interessante Premium Wordpress cursus, gegeven door Tim. Ik heb er heel veel van geleerd. Tim legt alles duidelijk uit, neemt de tijd, laat jou zelf dingen uitproberen (en... Het was een super leuke en interessante Premium Wordpress cursus, gegeven door Tim. Ik heb er heel veel van geleerd. Tim legt alles duidelijk uit, neemt de tijd, laat jou zelf dingen uitproberen (en je bent zelf ook veel actief bezig) en sluit goed aan bij je niveau. Kortom helemaal TOP!
Ik ben helemaal blij met én trots op mijn nieuwe website van Dierbaar Glas. Ben nu alleen nog bezig met de puntjes op de i te zetten.

van Winden

De (cursus)dag vloog om. Een praktische en leerzame cursus in een persoonlijke sfeer. Op alle vragen goede uitleg en heldere informatie. Scheelt een paar weken zelfstudie. Heel prettig is ook, het... De (cursus)dag vloog om. Een praktische en leerzame cursus in een persoonlijke sfeer. Op alle vragen goede uitleg en heldere informatie. Scheelt een paar weken zelfstudie. Heel prettig is ook, het aanbod van telefonische hulp. Bedankt Erik, en ook Tim!

Pas

Bij Erik heb ik de privécursus SEO gevolgd. Het is vooral een theoretische cursus (ook logisch), maar Erik legt alles duidelijk uit en laat goede voorbeelden zien. Hij neemt de tijd om je vragen te... Bij Erik heb ik de privécursus SEO gevolgd. Het is vooral een theoretische cursus (ook logisch), maar Erik legt alles duidelijk uit en laat goede voorbeelden zien. Hij neemt de tijd om je vragen te beantwoorden en geeft goede tips en helpt bij bepaalde instellingen.
Kortom: een zeer geslaagde en interessante cursus!

Paméla Zeylstra

De cursus als geheel is zeer de moeite waard. Er is veel ruimte voor maatwerk. Ik heb in twee dagen mijn eigen website neer kunnen zetten en ben nu in staat om op templates gebaseerde websites voor... De cursus als geheel is zeer de moeite waard. Er is veel ruimte voor maatwerk. Ik heb in twee dagen mijn eigen website neer kunnen zetten en ben nu in staat om op templates gebaseerde websites voor opdrachtgevers te bouwen.

De basis/start ging erg vlot. Dit behoeft wat meer introductie (wat leer ik nu precies en waarvoor).

Maaike Thijssen

De training was intensief maar heel nuttig! Ik begon zonder enige kennis van Wordpress of websites maken aan deze cursus maar door de persoonlijke begeleiding van Erik had ik aan het einde van de... De training was intensief maar heel nuttig! Ik begon zonder enige kennis van Wordpress of websites maken aan deze cursus maar door de persoonlijke begeleiding van Erik had ik aan het einde van de dag een prachtige website gemaakt! Echt een aanrader voor iedereen die zelf zijn website ook wil kunnen aanpassen en bijhouden!