Gerrie Peer

De cursus is persoonlijk en praktisch. Na afloop heb je echt inzicht hoe Wordpress is opgebouwd en wat de belangrijkste functies zijn. Het gaat mij zeker helpen mijn eigen website goed te kunnen... De cursus is persoonlijk en praktisch. Na afloop heb je echt inzicht hoe Wordpress is opgebouwd en wat de belangrijkste functies zijn. Het gaat mij zeker helpen mijn eigen website goed te kunnen beheren.

Sirona Hoving

Erik heeft ons beide goed uitgelegd hoe wij zelf onze website moeten inrichten. Als een van ons een vraag had, nam hij voldoende tijd om die te beantwoorden. Ook de voorbeelden die op de sheets... Erik heeft ons beide goed uitgelegd hoe wij zelf onze website moeten inrichten. Als een van ons een vraag had, nam hij voldoende tijd om die te beantwoorden. Ook de voorbeelden die op de sheets staan, geven goed de mogelijkheden van Wordpress weer.

Tom De Kok

Goede en duidelijke uitleg met oog voor de persoonlijke wensen. In ontspannen sfeer met redelijk tempo door de stof heen. Prijs / kwaliteit verhouding erg goed. Locatie voldoet prima en is goed... Goede en duidelijke uitleg met oog voor de persoonlijke wensen. In ontspannen sfeer met redelijk tempo door de stof heen. Prijs / kwaliteit verhouding erg goed. Locatie voldoet prima en is goed bereikbaar.

Christel Ellis

Goed was : De inhoud van cursus was duidelijk. De sheets waren handig . Ik had niet een eigen site of eigen onderwerp, waardoor je niet zo'n duidelijk doel voor ogen hebt.
Maar ik kon toch...
Maar ik kon toch snel zelf aan de slag met behulp van sheets en de trainingen. Erik is daarbij hulpvaardig en geeft de trainingen met geduld.

Frank

Swipe Media is een klein sympathiek bedrijf met veel aandacht voor je specifieke leerdoelen. Ik heb de beginselen van Wordpress daar geleerd in een één op één lessituatie en ben inmiddels mijn eigen... Swipe Media is een klein sympathiek bedrijf met veel aandacht voor je specifieke leerdoelen. Ik heb de beginselen van Wordpress daar geleerd in een één op één lessituatie en ben inmiddels mijn eigen website aan het maken.

Marjolein

Erik en Tim hebben ons prima geholpen met de bouw van onze eigen website. We kunnen hem nu zelf onderhouden! Wij hebben veel geleerd tijdens de cursus in korte tijd. Geen vraag is te veel, echt op... Erik en Tim hebben ons prima geholpen met de bouw van onze eigen website. We kunnen hem nu zelf onderhouden! Wij hebben veel geleerd tijdens de cursus in korte tijd. Geen vraag is te veel, echt op maat!

Marloes Verhofstadt

Tim en Erik hebben mij o.a. geholpen en begeleid bij het maken een Wordpress website met accounts en betaling waar ik zelf niet uitkwam. Ze hadden alles goed voorbereid en uitgezocht. Goede... Tim en Erik hebben mij o.a. geholpen en begeleid bij het maken een Wordpress website met accounts en betaling waar ik zelf niet uitkwam. Ze hadden alles goed voorbereid en uitgezocht. Goede training, persoonlijk en fijn om mee te praten.

Lia Snoeren

In een woord geweldig, kan echt geen minpunten bedenken. Ik heb er ontzettend veel van geleerd en doordat alles duidelijk uitgelegd wordt kan ik het ook in de praktijk brengen.

Arnoud Luttikhuis

Prima training, persoonlijk, betrokken en pragmatisch. Het meedenken van de trainer met de website lay-out levert directe meerwaarde. Een aandachtspunt is om voorafgaand aan de cursus even wat... Prima training, persoonlijk, betrokken en pragmatisch. Het meedenken van de trainer met de website lay-out levert directe meerwaarde. Een aandachtspunt is om voorafgaand aan de cursus even wat dieper op het bedrijfsprofiel in te gaan voor het optimaal afstemmen van de focus.

Barbara Brouwer

Een intensieve cursus, waarin de basis van WordPress duidelijk werd uitgelegd. Ik weet nu wat widgets en plug-ins zijn en snap de achtergrond van het systeem. Een heldere presentatie als naslag en... Een intensieve cursus, waarin de basis van WordPress duidelijk werd uitgelegd. Ik weet nu wat widgets en plug-ins zijn en snap de achtergrond van het systeem. Een heldere presentatie als naslag en volop persoonlijke aandacht. Prima!