Carla van Kuilenburg

Ik heb in een dag heel veel opgestoken en de prettige en heldere uitleg van Erik heeft er zeker toe bijgedragen. Het was fijn dat we met een klein aantal mensen waren en er zo ook genoeg tijd voor... Ik heb in een dag heel veel opgestoken en de prettige en heldere uitleg van Erik heeft er zeker toe bijgedragen. Het was fijn dat we met een klein aantal mensen waren en er zo ook genoeg tijd voor vragen was. Leuk dat we ook gelijk zelf een website hebben gebouwd, zo zie je gelijk het resultaat van wat je in zo'n korte tijd hebt geleerd.
En met daarbij nog een heerlijk verzorgde lunch was het zeker een geslaagde dag.
Bedankt en tot een volgende keer!

Paleis Soestdijk - Linda Dorsman

Een bedrijf met veel kennis over Google Ads en die dit op een leuke en interessante manier kan overdragen. Veel informatie op een logische wijze weergegeven zodat ik zelf ook echt aan de slag kan.... Een bedrijf met veel kennis over Google Ads en die dit op een leuke en interessante manier kan overdragen. Veel informatie op een logische wijze weergegeven zodat ik zelf ook echt aan de slag kan. Goede verdeling van theorie en praktijk, maar vooral veel in het systeem zelf kijken naar de verschillende mogelijkheden. Erg fijn om deze cursus alleen te volgen, hierdoor echt specifiek gericht op mijn wensen. Een echte aanrader!

Hoi Linda,
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de cursus. Veel succes met aanpassingen! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Hana Rahim, Stichting Samen Oplopen

Een hele goede en prettige samenwerking gehad met Swipe Media. Op een professionele en zeer deskundige wijze op weg geholpen voor onder andere het maken van een eigen website. Erik en Tim hebben... Een hele goede en prettige samenwerking gehad met Swipe Media. Op een professionele en zeer deskundige wijze op weg geholpen voor onder andere het maken van een eigen website. Erik en Tim hebben veel geduld en zichtbaar een lange adem als de zaken niet gaan zoals we voor ogen hadden. Ze geven tijdens het proces vertrouwen en laten hun betrokkenheid zien. Zeker een aanrader voor anderen die overwegen om een website opnieuw in te richten of te laten bouwen.

Hoi Hana,
Dankjewel voor je feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel succes met de website en jullie stichting. Als je ons nodig hebt, bel of mail gerust!

Carolien Thijssen

Erg tevreden over mijn gevolgde WordPress cursus. De trainer was tevens één van de twee eigenaren. Zijn expertise, de toepasbaarheid en persoonlijke aanpak spraken me vooral aan.

Hoi Carolien,
Fijn dat je tevreden bent over de cursus WordPress. We wensen je heel veel succes met alle websites die je nog gaat maken!

Niels Kappen

Complete en zeer infortaieve cursus. Direct toe te passen op je eigen website. Prettige omgang en goede service. De kennis die je opdoet bespaart je een hoop tijd. Daarnaast denken Tim & Erik... Complete en zeer infortaieve cursus. Direct toe te passen op je eigen website. Prettige omgang en goede service. De kennis die je opdoet bespaart je een hoop tijd. Daarnaast denken Tim & Erik mee met wat je wilt bereiken. Ik kan het iedereen aanbevelen die een webshop wil starten en basiskennis heeft van Wordpress.

Laura Mulder

Hele fijne cursus gehad. Alles werd goed uitgelegd en al mijn vragen zijn beantwoord, ook de lastige vragen. Uitleg was fijn en ondanks dat ik in een groep zat was er persoonlijke aandacht. Zou het... Hele fijne cursus gehad. Alles werd goed uitgelegd en al mijn vragen zijn beantwoord, ook de lastige vragen. Uitleg was fijn en ondanks dat ik in een groep zat was er persoonlijke aandacht. Zou het zeker aanraden!

Paul van den Hurk

Bijzonder praktische kennisoverdracht. Hands-on, en dus direct verbeteringen doorgevoerd. Naast geschikt voor starters, zeker ook een aanrader als je wat verder bent maar niet in de gelegenheid bent... Bijzonder praktische kennisoverdracht. Hands-on, en dus direct verbeteringen doorgevoerd. Naast geschikt voor starters, zeker ook een aanrader als je wat verder bent maar niet in de gelegenheid bent om jezelf te verdiepen. Werkt ook erg goed om je huidige campagnes te laten reviewen.

Ineke Ermens

Ik vond het een interessante en leerzame cursus. Het werd duidelijk uitgelegd en alle vragen werden beantwoord. Na de cursus had ik website nagemaakt en kan ik nu zelf verder om mijn eigen website... Ik vond het een interessante en leerzame cursus. Het werd duidelijk uitgelegd en alle vragen werden beantwoord. Na de cursus had ik website nagemaakt en kan ik nu zelf verder om mijn eigen website te maken.

Heidi Verhaeg

Cursus Wordpress gevolgd. Heel duidelijk uitleg over het opstarten van een website. Wat je er mee kunt doen en hoe je alles in elkaar kunt zetten. De uitleg was duidelijk. De trainer was behulpzaam... Cursus Wordpress gevolgd. Heel duidelijk uitleg over het opstarten van een website. Wat je er mee kunt doen en hoe je alles in elkaar kunt zetten. De uitleg was duidelijk. De trainer was behulpzaam als je even niet kon volgen.

Jos van Maren

Super interessante dag gehad! Alles wordt duidelijk stap voor stap uitgelegd op een rustige en begrijpelijke manier. De groepsgrootte was niet te groot (4 personen). Ik heb echt heel veel geleerd,... Super interessante dag gehad! Alles wordt duidelijk stap voor stap uitgelegd op een rustige en begrijpelijke manier. De groepsgrootte was niet te groot (4 personen). Ik heb echt heel veel geleerd, Swipe Media bedankt!