Bob Hendriks

Het was een goede cursus. Doordat je in kleine groepen de cursus kan volgen is de uitleg zeer goed te volgen en is er ook veel ruimte voor 1 op 1 begeleiding.

Anneke Schreurs

Bij Erik en Tim de cursus wordpress gevolgd.Het waren 2 leerzame en inspirerende dagen waarbij enthousiasme, geduld, vriendelijkheid en extra inzet ons bij zijn gebleven. We zijn erg blij met onze... Bij Erik en Tim de cursus wordpress gevolgd.Het waren 2 leerzame en inspirerende dagen waarbij enthousiasme, geduld, vriendelijkheid en extra inzet ons bij zijn gebleven. We zijn erg blij met onze website en zijn nu instaat om deze zelf bij te houden.

Hartelijke dank,
Coby en Anneke
www.jouwhoofdzaak.nl

Eveline aan de Wiel

Fijne SEO-cursus voor wie beter gevonden wil worden in Google. Praktische tips en trucs om zelf mee aan de slag te gaan, van zoekwoordenplanning tot Google Adwords en Analytics. Zeker aan te raden.

Sander Denk

Vandaag dag 2 van de Premium cursus. Mijn nieuwe website al een heel eind op weg. En wat wordt het mooi! Erg fijn om op deze manier samen tot zo'n prachtig resultaat te komen. En nog leerzaam ook!... Vandaag dag 2 van de Premium cursus. Mijn nieuwe website al een heel eind op weg. En wat wordt het mooi! Erg fijn om op deze manier samen tot zo'n prachtig resultaat te komen. En nog leerzaam ook! Dank hiervoor.

Sander Denk

Een essentieel onderdeel, SEO, heel toegankelijk uitgelegd. Ik kende alleen het begrip en het belang van SEO. Door deze training (voor mij onderdeel van de uitgebreide vijfdaagse cursus bij Swipe... Een essentieel onderdeel, SEO, heel toegankelijk uitgelegd. Ik kende alleen het begrip en het belang van SEO. Door deze training (voor mij onderdeel van de uitgebreide vijfdaagse cursus bij Swipe Media) een solide fundering op het thema SEO en hands-on gewerkt met Yoast.

Ursula Schellekens

Tim Duppen van Swipe Media kwam 2 dagen naar Waalwijk en heeft mij en mijn collega Twan de Premiumcursus Wordpress gegeven. Super duidelijke uitleg en vooral heeeel geduldig! We hebben in deze 2... Tim Duppen van Swipe Media kwam 2 dagen naar Waalwijk en heeft mij en mijn collega Twan de Premiumcursus Wordpress gegeven. Super duidelijke uitleg en vooral heeeel geduldig! We hebben in deze 2 dagen veel geleerd. Ursula Schellekens

Joop van Eeuwijk

Prima cursus, persoonlijke aanpak zonder poespas. Gericht op resultaat. Na wat voorbereidend mail verkeer, in 1 dag een website gebouwd en geleerd hoe deze te onderhouden. Ook de mogelijkheid om na... Prima cursus, persoonlijke aanpak zonder poespas. Gericht op resultaat. Na wat voorbereidend mail verkeer, in 1 dag een website gebouwd en geleerd hoe deze te onderhouden. Ook de mogelijkheid om na de cursus nog raad en advies te kunnen vragen spreekt mij zeer aan.

Viberg

Alles was top. Ik heb maar een kleine opmerking; soms vond ik dat het een beetje te snel ging voor mijn niveau (beginner). voor iemand met een beetje ervaring zal dat geen probleem denk ik. Alles was top. Ik heb maar een kleine opmerking; soms vond ik dat het een beetje te snel ging voor mijn niveau (beginner). voor iemand met een beetje ervaring zal dat geen probleem denk ik.
Bedankt!

Laurens Raaijman

Voor onze nieuwe website balticferries.nl waren we er al snel uit dat het een Wordpress site moest worden maar het vinden van een geschikte partner om dat te realiseren was nog niet zo eenvoudig.... Voor onze nieuwe website balticferries.nl waren we er al snel uit dat het een Wordpress site moest worden maar het vinden van een geschikte partner om dat te realiseren was nog niet zo eenvoudig. Omdat we ook wel een gedeelte zelf wilden doen zochten we naar een buro dat ons op weg kon helpen met Wordpress maar die tegelijkertijd ook het basisontwerp van de site voor hun rekening zouden nemen. Na enkele vruchteloze gesprekken met bedrijfjes die niet wilden of konden voldoen aan deze voorwaarden kwamen we uiteindelijk bij Swipe Media terecht. Na een verkennend telefoongesprek kwamen ze binnen 1 dag met een voorstel van een 3-daagse individuele cursus, volledig toegesneden op hetgeen ons voor ogen stond.
In de praktijk lukte het ook aardig om alle programma onderdelen af te werken, Tim en z’n broer Erik weten waar ze het over hebben en kunnen dat ook goed overbrengen. Erg prettig is ook dat ze meedenken en flexibel zijn, kortom een aanrader!

Alwin

Tijdens mijn 5 trainingsdagen heeft Erik de klassikale onderdelen als trainer op zich genomen. Ik vond het erg prettige dagen. Hij heeft veel oog voor de verschillende vragen van deelnemers en zorgt... Tijdens mijn 5 trainingsdagen heeft Erik de klassikale onderdelen als trainer op zich genomen. Ik vond het erg prettige dagen. Hij heeft veel oog voor de verschillende vragen van deelnemers en zorgt dat iedereen meekomt met de stof. Hij heeft veel kennis van zaken en brengt dat plezierig over. De leerstof en ppt's waar nodig heeft hij goed voorbereidt. Ze zijn dummy proof. Samen met zijn broer Tim kan ik ze als Swipe Media van harte aanraden.