Laura Willemsen

De cursus SEO was kort, vlot en leerzaam. Praktische tips, fijne begeleiding met een duidelijke powerpoint voor thuis, zodat ik alles nog eens rustig na kan lezen. Ik kan de training zeker aanraden.

Lianne van Amelsvoort

Ik, die niet echt handig is achter de pc heb in no-time van Tim geleerd hoe ik een mooie site in elkaar kan zetten. Hij legt alles rustig en in logische volgorde uit. Ook daarna staat hij open voor... Ik, die niet echt handig is achter de pc heb in no-time van Tim geleerd hoe ik een mooie site in elkaar kan zetten. Hij legt alles rustig en in logische volgorde uit. Ook daarna staat hij open voor advies en tips en dat waardeer ik enorm!

Lianne van Amelsvoort

Nadat Tim en ik samen een WP site hebben gemaakt, heeft Tim mij stap voor stap uitgelegd hoe een webshop opgebouwd wordt. Na die enne dag cursus is het mij daarna prima gelukt om de shop zelf te... Nadat Tim en ik samen een WP site hebben gemaakt, heeft Tim mij stap voor stap uitgelegd hoe een webshop opgebouwd wordt. Na die enne dag cursus is het mij daarna prima gelukt om de shop zelf te vullen. Top!

Remko Jansen

Ik heb de privé cursus gevolgd en beschik nu over een meer dan goede basis om aan mijn websites verder te bouwen en te onderhouden. Er was veel aandacht door Tim voor mijn problemen met mijn huidige... Ik heb de privé cursus gevolgd en beschik nu over een meer dan goede basis om aan mijn websites verder te bouwen en te onderhouden. Er was veel aandacht door Tim voor mijn problemen met mijn huidige website en ik nu veel tips gekregen om in een korte tijd opnieuw te beginnen. Prima lesmateriaal, en veel praktische tips. Kortom, een aanrader!

Iemke Kuijper

Het niveau van de training paste bij mijn niveau. Ik heb wel vooraf overleg over het niveau gehad. De trainer gaf goede uitleg en wist de stof met de gerelateerde achtergronden goed uit te leggen.... Het niveau van de training paste bij mijn niveau. Ik heb wel vooraf overleg over het niveau gehad. De trainer gaf goede uitleg en wist de stof met de gerelateerde achtergronden goed uit te leggen. Alles werd in de juiste context geplaatst

jo moenen

Goede indruk van dit bedrijf en de cursus. Erik heeft o.a. een onderwijsachtergrond en dat merk je in positieve zin. Aangezien de cursus 1 dag is moet je het zien als een gedegen introductie,... Goede indruk van dit bedrijf en de cursus. Erik heeft o.a. een onderwijsachtergrond en dat merk je in positieve zin. Aangezien de cursus 1 dag is moet je het zien als een gedegen introductie, waarna je aan de slag moet gaan om het geleerde in praktijk te brengen en door ermee te werken jezelf naar een hoger niveau te brengen. Bedrijf is goed bereikbaar, is klein waardoor er een persoonlijke sfeer ontstaat die prettig werkt.
Bedankt voor de cursus!

Dianne Klanderman

Bij Swipe heb ik een perfecte inleiding tot Wordpress gekregen. D.m.v. proef-website te maken leer je de opzet en stappen voor Wordpress. Erik is een goede en prettige docent, goed voorbereid en... Bij Swipe heb ik een perfecte inleiding tot Wordpress gekregen. D.m.v. proef-website te maken leer je de opzet en stappen voor Wordpress. Erik is een goede en prettige docent, goed voorbereid en stemt zich af op het niveau en vraag van de cursisten. Direct en no-nonsense. Prima locatie met uitgebreide lunch.

Jeanet Visser

Prima introductie in Wordpress. Ondanks verschil in beginnersniveau van de drie cursisten, heb ik alles kunnen vragen wat ik zeker wilde horen.
Veel stof in 1 dag, fijn dat de persoonlijke site...
Veel stof in 1 dag, fijn dat de persoonlijke site langer toegankelijk blijft om e.e.a. nog eens terug te kijken.
Erik weet waar hij het over heeft en weet dat op een begrijpelijke manier over te brengen.

Dick Rochat

Met zowel Erik Duppen als zijn broer Tim heb ik zeer goede ervaringen bij de bouw van mijn website en het leren werken met WordPress en SEO; to the point, resultaatgericht, vraaggestuurd, maatwerk,... Met zowel Erik Duppen als zijn broer Tim heb ik zeer goede ervaringen bij de bouw van mijn website en het leren werken met WordPress en SEO; to the point, resultaatgericht, vraaggestuurd, maatwerk, luisterend, ondersteunend, tijd nemend, hartelijk en betrokken. Top!

Henriette Kesteloo

Hele fijne cursus Wordpress gevolgd. Ik had al ervaring met Wordpress dus we konden er samen gemakkelijk en snel doorheen gaan. Zeker een aanrader om deze cursus te volgen bij Swipe Media.