Lauran Koenraadt

De informatie was goed. Een paar tips mijnerzijds om het te verbeteren: Flexibiliteit bewaren doe je goed, want op dat dag zelf zullen mensen ook vragen hebben. Maar probeer wellicht een iets strakker programma aan te houden en deze toon s'morgens al te zetten. Dan weten mensen beter wat ze kunnen verwachten als volgende onderwerp. Dus: Vanmorgen gaan we deze website maken, waarbij ik eerst de basis van Wordpress toelicht. Vanmiddag beginnen we met het tweede gedeelte van de uitleg en gaan we een tweede website maken, waarbij we ons meer gaan richten op 'dat en dat'. Dat zat erin verwerkt, maar ik denk dat de dag lang genoeg is om het op te splitsen in 2 sessies. Eventueel dit ook vermelden op de website? (geen ervaring mee, maar wellicht het proberen waard i.c.m. Google Analytics?). De service (ophaal, eten, drinken, locatie, presentatie op de website) zijn echt super. Dat geldt ook voor de tips en handigheidjes die je vertelt trouwens. Al met al een goed beeld gekregen van wat Wordpress kan bieden en hoe je bepaalde functionaliteiten kan toepassen/aanpassen.

Score voor Swipe Media: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja