Laura Willemsen

Een topcursus Wordpress gevolgd van 2 dagen. Alles was in hapklare brokken voorbereid. Goede begeleiding en een fijne plek, waar ik alle ins en outs heb geleerd. Nu kan ik voor mezelf, maar ook voor... Een topcursus Wordpress gevolgd van 2 dagen. Alles was in hapklare brokken voorbereid. Goede begeleiding en een fijne plek, waar ik alle ins en outs heb geleerd. Nu kan ik voor mezelf, maar ook voor anderen aan de slag.

J.H Hofstede

Ik vond het prettige cursus sfeer, ik heb er precies geleerd wat ik graag wilde.
Een aanrader ! Erik en Tim hebben verstand van zaken. Voor mij was het makkelijk dat ik zelf aan kon geven waar ik meer van wil weten.

David Hofstede

De training was prima, uiteraard was alles in een sneltreinvaart, omdat ik de dagcursus in een halve dag heb gedaan, wat toch betekent dat ik achteraf meer moeite had om alles terug te halen, niet... De training was prima, uiteraard was alles in een sneltreinvaart, omdat ik de dagcursus in een halve dag heb gedaan, wat toch betekent dat ik achteraf meer moeite had om alles terug te halen, niet te wijten aan Erik als trainer.

Mireille Haafkes

Goede op maat gemaakte cursus gehad. Ik had een aantal specifieke vragen bij Wordpress. Vooral veel geleerd over opmaak en het werken met stylesheets. Super veel informatie gekregen. Tim is... Goede op maat gemaakte cursus gehad. Ik had een aantal specifieke vragen bij Wordpress. Vooral veel geleerd over opmaak en het werken met stylesheets. Super veel informatie gekregen. Tim is enthousiast en duidelijk in zijn uitleg. Hij probeert de tijd zo optimaal mogelijk te benutten.

Louis Bootsma

De cursus heb ik als zeer prettig en verhelderend ervaren.
Beide broers geven een duidelijke uitleg.
De cursus heb ik als zeer prettig en verhelderend ervaren.
Beide broers geven een duidelijke uitleg.
Ik heb nu beter inzicht hoe de vindbaarheid van de site werkt en hoe deze moet worden onderhouden.
Voor de toekomst verwacht ik nog meer samenwerking met Swipe media.

Karin Snoeren

Er is goede, duidelijke uitleg gegeven in het tempo dat bij je past. Ik heb er veel van geleerd en kan nu zelfstandig verder! En dat allemaal in 1 dag. Bedankt voor de Wordpress cursus.

Lisette Grootenboers-Wisse

Een fijne cursus op maat: aansluitend op je eigen niveau, volledig, duidelijke uitleg en goede structuur. Swipe Media sluit aan op je persoonlijke wensen. Super, ik raad het iedereen aan!

F. Van Deventer

Tim wist in korte tijd ons goed op weg te helpen. Hij schatte goed in welke kennis we nodig hadden voor onze site en kon goed inschatten hoeveel voorkennis we al hadden. Ook de nazorg was prima.

Claudia Haenen

Dankzij de 1-daagse cursus van SwipeMedia hebben we onze nieuwe site snel en effectief helemaal zelf kunnen bouwen. Ook na de training kun je altijd bij Tim en Erik terecht met aanvullende vragen.

Desiree Schepens

Ik heb de privé cursus gevolgd en beschik nu over een goede basis en voldoende inzicht om mijn website verder te bouwen en in te richten. Er was veel aandacht voor mijn persoonlijke wensen. Er is... Ik heb de privé cursus gevolgd en beschik nu over een goede basis en voldoende inzicht om mijn website verder te bouwen en in te richten. Er was veel aandacht voor mijn persoonlijke wensen. Er is goed maatwerk geleverd.