Annet Esser

Een cursus Word Press op maat gehad met als trainer Tim Duppen. Een goede uitleg gehad en hij stond altijd klaar om mij te ondersteunen waar ik alleen tegenaan liep. Ik kan in één woord zeggen,... Een cursus Word Press op maat gehad met als trainer Tim Duppen. Een goede uitleg gehad en hij stond altijd klaar om mij te ondersteunen waar ik alleen tegenaan liep. Ik kan in één woord zeggen, Swipe Media een aanrader ze leveren topkwaliteit.

Simone Pieterse

Als grafisch ontwerper wil ik ook graag websites aanbieden aan mijn klant. Vandaar dat ik een wordpress cursus ben gaan volgen bij Swipe Media. Ik heb enorm veel geleerd in een korte tijd. Van alle... Als grafisch ontwerper wil ik ook graag websites aanbieden aan mijn klant. Vandaar dat ik een wordpress cursus ben gaan volgen bij Swipe Media. Ik heb enorm veel geleerd in een korte tijd. Van alle basics tot uitgebreidere skills. Swipe Media geeft persoonlijke begeleiding en maken het leren van wordpress leuk en makkelijk.

A. Hans Hebbink

Mijn ervaring met Erik en Tim is dat zij goed op elkaar ingespeeld zijn, en goed luisteren. Er gaat geen tijd verloren, waardoor er optimaal resultaat is. Met name Tim is als designer zeer... Mijn ervaring met Erik en Tim is dat zij goed op elkaar ingespeeld zijn, en goed luisteren. Er gaat geen tijd verloren, waardoor er optimaal resultaat is. Met name Tim is als designer zeer behulpzaam en geduldig. Als fotograaf help ik mijn klanten nu nog beter met website's dankzij Erik en Tim.

Terry van Essen

Tim, bedankt voor de Cursus Wordpress op Maat bij ons op locatie! Het was erg leuk en leerzaam!
We kunnen nu goed met de website aan de slag.
Veel succes met alles!

Gaby Stemkens-Wijers

Een hele dag bezig zijn met mijn blog. Samen met Erik kijken naar wat meer/minder/anders/beter kan. Intensief, maar zo goed gedaan door Erik. Hij was geduldig, voelde goed aan wat ik aankon en was... Een hele dag bezig zijn met mijn blog. Samen met Erik kijken naar wat meer/minder/anders/beter kan. Intensief, maar zo goed gedaan door Erik. Hij was geduldig, voelde goed aan wat ik aankon en was een prima gastheer. Ik heb heel veel geleerd. Aan mij nu om dat in de praktijk te gaan toepassen. Meer weten over SEO en WordPress? Niet verder zoeken, bij SwipeMedia zit je goed!

Lars Derks

Met succes en veel plezier de cursus WordPress op maat uitgevoerd van Swipe Media. Tim en Erik kijken er eerst naar op welk niveau je nu zit en wat voor jouw belangrijk is, van daar uit gaan ze... Met succes en veel plezier de cursus WordPress op maat uitgevoerd van Swipe Media. Tim en Erik kijken er eerst naar op welk niveau je nu zit en wat voor jouw belangrijk is, van daar uit gaan ze verder. Hierdoor liep ik snel door de cursus heen, waardoor er nog extra tijd over was om er wat dieper op in te gaan! Een echte aanrader voor als je in een korte tijd veel over WordPress te weten wilt komen!

Ellen Angelino

Hele praktische cursus door Swipe Media. Waarbij je op eigen niveau aan de slag kunt met WP. Verder wordt er ook heel goed meegedacht met wat voor jou belangrijk is. Aanrader!

Rietje Ritzema

Swipe Media verzorgde voor mij een prima training Wordpress. Veel persoonlijke aandacht, uitleg op het juiste niveau en een prima cursuslocatie (mét lunch!). Ik deed een individuele training en kon... Swipe Media verzorgde voor mij een prima training Wordpress. Veel persoonlijke aandacht, uitleg op het juiste niveau en een prima cursuslocatie (mét lunch!). Ik deed een individuele training en kon na de eerste dag al mijn eigen website maken. Na nog een halve dag training was de website klaar. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Titia van Soelen

Deze cursus op maat is ook werkelijk op maat voor elke deelnemer. Met veel geduld en expertise werden we door het leerzame programma geleid en was er persoonlijke aandacht voor een ieder. Hierdoor,... Deze cursus op maat is ook werkelijk op maat voor elke deelnemer. Met veel geduld en expertise werden we door het leerzame programma geleid en was er persoonlijke aandacht voor een ieder. Hierdoor, en ook achteraf, door vlotte terugkoppeling d.m.v. mail, is de cursus Wordpress op Maat door Tim en Eric Duppen een aanrader!