Susteen

Fatima

Kundig, vriendelijk en duidelijke uitleg

C. Bouwer

Goede uitleg

G. Bakker

Afspraak voor het energielabel was snel gemaakt. Alles verliep vlot.

Henk

Goede ervaring. Susteen kan ik iedereen aanbevelen.

Paul Gillisse

Snel een expert gestuurd

Smëts

Zeer nauwkeurige opname van de gegevens en uitgebreide reportage, met aanbevelingen voor verdere verduurzaming.

P Bierema

Een goede ervaring , snel een afspraak.

Ineke Weijers

Bijzonder ongeïnterresseerde adviseur, deed geen enkele moeite om een eventuele offerte te leveren. Dakinspectie wilde hij wel doen maar had geen trap bij zich dus jammer dan. Bijzonder slechte... Bijzonder ongeïnterresseerde adviseur, deed geen enkele moeite om een eventuele offerte te leveren. Dakinspectie wilde hij wel doen maar had geen trap bij zich dus jammer dan. Bijzonder slechte kozijnvervanging, geen offerte want er zit al slecht dubbel glas in. Ideeën of bedrijf voor binnenmuurisolatie nee, zonnepanelen nee.

Reactie Susteen:

Beste mevrouw Weijers,
Beste mevrouw Weijers,
Goed u gesproken te hebben. We vinden het vervelend dat bij u geen maatregelen door ons kunnen worden uitgevoerd. Zoals u aangaf, hadden we dit uit een voorafgaand telefoongesprek kunnen weten. Wij gaan dit goed in de gaten houden zodat we dit zoveel mogelijk kunnen voorkomen.
Richard Susteen

L. Verstraten

Vrij duidelijk en snel.
Er zou subsidie zijn voor energie besparing, maar dit niet gemeld