Susteen

John Wijnen

Prima en persoonlijk

Hans Jansen

Ben pas in de offerte fase, duurt allemaal erg lang. Na de bezichtiging 2 maanden op een offerte gewacht. Ben benieuwd hoe lang ik nu moet wachten op de aanvang van de werkzaamheden

Sierkstra

Prettig en gedegen gesprek, heldere adviezen.

W.a.j. Kersten

Alles goed

Susteen

Oke maar niet geluisterd wat ik wil dus dat staat er niet in.

Reactie Susteen:

Geachte heer van V,
Geachte heer van V,
Vervelend dat u niet tevreden bent met uw advies. Graag kom ik met u in contact om te horen wat u mist in het advies en om te kijken of we u hier veder mee kunnen helpen.
Ik heb u inmiddels een mail gestuurd met mijn contactgegevens.
Hopelijk spreken we elkaar snel.
Richard Susteen

Post

Goed gesprek gehad, rapport valt enigszins tegen

Angeline Blijden

Top!

Wesley Luth

Zéér incompetent bedrijf, afrader voor iedereen.
Zéér incompetent bedrijf, afrader voor iedereen.
Ik zal wat voorbeelden aanhalen waarom ik dit aangeef (en dan ben ik nog niet eens volledig). Ik heb zonnepanelen en een warmtepomp laten plaatsen. Op de dag van installatie was de boel niet compleet en wisten de mensen die de installatie kwamen doen niet wat de bedoeling was (legplan moest nog gecommuniceerd worden bijvoorbeeld). Uiteindelijk zijn de panelen wel opgeleverd maar maar miste de wifi om de opbrengst te kunnen monitoren. Dat is naar aandringen goed gekomen.
De warmtepomp is geïnstalleerd maar de medewerker die hem kwam installeren vroeg of we zeker wisten dat we het buitendeel daar wilden, want er komt wel wat dB vanaf. Dat heeft de verkoper nooit aangegeven als een argument. Tevens bleek na een tijdje dat de Elga die is geïnstalleerd niet conform hoe de leverancier het voorschrijft is geïnstalleerd (zonder buffervat). Inmiddels ligt de warmtepomp er meer uit dan dat ie het doet met alle gevolgen van dien.
Ook sloeg de stop er continu uit, en bleek later, bij installatie van een laadpaal waarvoor de meterkast moest worden aangepast, dat er van alles gerommeld was, wat tegen de voorschriften is en zelf gevaarlijk is (groepen met elkaar verbonden).
Daarna, en vreemd genoeg zie ik dat in de tijdlijn op de site helemaal niet terug, is Susteen door al hun geprutst failliet gegaan, waarmee alle klanten waar ze de boel verknalt hebben, geen partij meer hebben om aanspraak op te kunnen doen. En hebben ze een doorstart (ofzo?) gemaakt om weer door te gaan met hun kwalijke praktijken.
Kortom: mocht je nog twijfelen: doe het niet. Je hoort verhalen over cowboys in de verduurzamingswereld, maar de partijen die dat zijn, zullen dat nooit zelf aangeven. Dit is er één. MET EEN GROTE BOOG OMHEEN LOPEN!!!

Reactie Susteen:

Geachte heer Luth,
Geachte heer Luth,
Vervelend dat u een negatieve ervaring hebt gehad. Susteen werkt met andere uitvoerders dan de aannemer die 5 jaar geleden bij u kwam. Ik kan niet precies achterhalen wat er niet goed is gegaan in 2018. We proberen iedere klant te helpen met de verduurzaming van hun woning en ik hoor graag of we u nog ergens mee kunnen helpen.
Richard Susteen

Gina de Wit

Ik ben fantastisch geholpen met mijn energie label..