Susteen

Roelands

Als prettig ervaren

Bob Westerbrink

Heb een Energie Label ontvangen die niet overeenkomt met de Huidige staat van de woning, veel aannames betreft isolatie en HR++ glas ook diverse disciplines worden aangenomen en niet feitelijk vast... Heb een Energie Label ontvangen die niet overeenkomt met de Huidige staat van de woning, veel aannames betreft isolatie en HR++ glas ook diverse disciplines worden aangenomen en niet feitelijk vast gesteld. Opnemer rent door de woning en je krijgt je label. Veel geld en weinig goeds. Ook na feedback krijg je ongeïnteresseerd mail terug en je kan het hoge gras in. #Susteen geen aanrader!!!!

Geachte heer Westerbrink,
Geachte heer Westerbrink,
Helaas moeten we bij het opstellen van een energielabel erg strikt zijn en mogen we niet afwijken van de opgestelde regels. Dat u een ongeïnteresseerde mail krijgt, is zeker niet de bedoeling. We proberen altijd uit te leggen hoe een label tot stand komt.
We gaan u nog proberen te bellen om eventuele verdere vragen te beantwoorden.
Richard, Susteen

Jan Sixma

Goede communicatie en professionele afhandeling

Prive

Goede prijs kwaliteit verhouding!
professionele medewerker

brigitte

Goede ervaring

Mariska van de Sande

Prettig en snel geregeld

Seuren

Afhandeling aanvraag snel en adequaat. Rapporteur/inspecteur was verder correct. Rapport was niet op alle punten herkenbaar cq. hanteerbaar voor verbeteringen. Het [b]leek meer een geautomatiseerde... Afhandeling aanvraag snel en adequaat. Rapporteur/inspecteur was verder correct. Rapport was niet op alle punten herkenbaar cq. hanteerbaar voor verbeteringen. Het [b]leek meer een geautomatiseerde standaardrapportage op basis van een aantal kengetallen. Vanuit die constatering is het af te rekenen bedrag best hoog [al zijn andere aanbieders duurder].

Debby Burgers

Bijzonder

Beste mevrouw Burgers,
Jammer dat u niet blij was met onze service. Ik heb met u gesproken over uw bevindingen en we gaan hier mee aan het werk.
Dank dat u mij te woord heeft...
Beste mevrouw Burgers,
Dank dat u mij te woord heeft gestaan.
Vriendelijke Groeten,
Richard Susteen

Coen

Communiceert slecht. Stuurt geen bericht wanneer de adviseur ziek is en de afspraak niet door kan gaan. Lang gewacht op een adviseur die uiteindelijk dus helemaal niet op komt dagen voor... Communiceert slecht. Stuurt geen bericht wanneer de adviseur ziek is en de afspraak niet door kan gaan. Lang gewacht op een adviseur die uiteindelijk dus helemaal niet op komt dagen voor isolatieadvies aan huis.

Beste Koen,
Beste Koen,
We vinden het vervelend dat we je afspraak moesten annuleren omdat onze adviseur ziek naar huis ging. Hierdoor konden we dit pas op het laatste moment doorgeven. Helaas hadden we op dat moment geen vervangende adviseur vrij.
Onze excuses voor het ongemak.
Richard, Susteen