Susteen

Danielle

Jos is bij ons thuis gekomen om alles door te nemen, een erg aardige en oprechte vrouw. We hebben een professioneel advies gekregen waar we zeker wat aan hebben en bepaalde punten zijn we mee bezig... Jos is bij ons thuis gekomen om alles door te nemen, een erg aardige en oprechte vrouw. We hebben een professioneel advies gekregen waar we zeker wat aan hebben en bepaalde punten zijn we mee bezig om uit te voeren. Bedankt voor alle hulp.

Reactie Susteen:

Beste Danielle,
Bedankt voor de leuke review.
Beste Danielle,
Bedankt voor de leuke review.
Fijn dat jullie blij zijn met het bezoek en advies van Jos. En mooi dat jullie er direct mee aan het werk zijn gegaan. Ik ga het aan haar doorgeven!
Richard Susteen

D. Bijl

Goede ervaring met dit bedrijf, vakkundig. Het rapport snel ontvangen. Heel fijn.

Sikkema

Vriendelijk, informatief en professioneel.

Luinge

Prettige manier van zaken dien, goede communicatie

Guido Vermeij

Vriendelijke medewerkers hellas is het beloofde contact naderhand nog niet nagekomen.

Reactie Susteen:

Geachte heer Vermeij,
Goed u even te spreken. Onze adviseur neemt deze week contact op met u om u met verdere stappen te helpen.
Richard, Susteen

Van der Sloot

Positief rapportagegesprek gehad. Ruimte om vragen te stellen, en duidelijke antwoorden te ontvangen. Goede isolatiesuggesties e.d. Gekregen, maar helaas veel moeite moeten doen om uiteindelijk het... Positief rapportagegesprek gehad. Ruimte om vragen te stellen, en duidelijke antwoorden te ontvangen. Goede isolatiesuggesties e.d. Gekregen, maar helaas veel moeite moeten doen om uiteindelijk het definitieve rapport toegehaald te krijgen. Jammer.