Susteen

Fred

Heldere tips goed uitgelegd!

h van blotenburg

Goeie ervaring en goede uitleg

Van der Meer

Voor onze gerichte vraag over het plaatsen van een zonneboiler miste ik deskundigheid en meedenken. De situatie vraagt om maatwerk.

Reactie Susteen:

Geachte heer van der Meer,
Geachte heer van der Meer,
Jammer dat u niet tevreden bent met uw advies. Onze adviseur die bij u langs is geweest heeft rekening gehouden met uw situatie en op verzoek de grootte van het boilervat aangepast. Ik kom graag met u in contact om eventueel ontbrekende informatie te geven bovenop de offerte die u ontvangen heeft.
Vriendelijke groeten, Richard Susteen

Dave

Ze komen niet alleen even meten en afrekenen. Deze mensen denken met je mee en komen met erg goede suggesties om te verbeteren. Geen plannen van duizenden Euro's maar snel, makkelijk en effectief... Ze komen niet alleen even meten en afrekenen. Deze mensen denken met je mee en komen met erg goede suggesties om te verbeteren. Geen plannen van duizenden Euro's maar snel, makkelijk en effectief toepasbaar. Hartelijk dank!

Marco Janssen

Het advies van dit bedrijf is uitgebreid en kun je mee verder om je woning te verduurzamen. Alleen ze zeggen dat ze binnen een paar weken contact met je opnemen voor eventuele vragen/opmerkingen. Na... Het advies van dit bedrijf is uitgebreid en kun je mee verder om je woning te verduurzamen. Alleen ze zeggen dat ze binnen een paar weken contact met je opnemen voor eventuele vragen/opmerkingen. Na een maand nog niets van ze gehoord. Ik had ook een offerte van ze ingestuurd, na een maand maar gebeld of ze deze ontvangen hadden.

Ria van der Molen

Bezoek adviseur heel positief

H.Dalenberg

Prima uitleg. wel jammer dat de vloer open moest terwijl er gezegd is dat de ruimte onder vloer 20 a 30 cm is. Werd nu niets mee gedaan terwijl de vloer open lag

Lynn

Na een slechte ervaring toch fijn opgelost en geholpen! Dank daarvoor