Martin Kimenai

Adequate informatie, vriendelijke en deskundige medewerkers, goede service

Informatie waar je iets aan hebt

(Temperatuur in showroom)

Aerts Hans

Heel vriendelijk onthaal door Erik

Spelletjes levering

Niks op aan te merken

Manuela Golsteijn

Voor aankoop op bedrijf geweest,goede informatie gehad over de combinatie sauna. Super geadviseerd ook dat het geplaatst kan worden vriendelijk. personeel voor het opbouwen van de sauna vriendelijk... Voor aankoop op bedrijf geweest,goede informatie gehad over de combinatie sauna. Super geadviseerd ook dat het geplaatst kan worden vriendelijk. personeel voor het opbouwen van de sauna vriendelijk en wisten waar ze mee bezig waren
Het totaal plaatje een dikke 10

Totaal pakketten

Zijn er voor ons niet

Van den Rul Ronny

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk. Erik gaf ons een volledige en deskundige uitleg. Zeer vlotte afhandeling van bestelling.

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

uitzicht van de buitenkant van de zaak in Heusden Zolder is echt aan verbetering toe

Henk P

Supersauna doet zijn naam eer aan. In een woord super. De prijs/kwaliteit is goed. Door de duidelijke uitleg ,zowel op technisch als gezondheids advies, zijn we direct overstag gegaan tot aankoop... Supersauna doet zijn naam eer aan. In een woord super. De prijs/kwaliteit is goed. Door de duidelijke uitleg ,zowel op technisch als gezondheids advies, zijn we direct overstag gegaan tot aankoop van een sauna in Belgie. Dat zegt toch genoeg.

goede uitleg bij aankoop en ook bij de levering

Bijna alles goed.
Bijna alles goed.
Maar de thermische voeler in plafond zit in de loopruimte. Omdat de sauna niet hoog is kom je er met je hoofd tegen aan. Ik ben toch geen 1.90 mtr. Ook behoord de voeler niet in het plafond maar halverwege de wand te zitten om een rieele temperatuur aan te geven en nog belangrijker de werkelijke 75 graden te halen. Ik heb een professionele termostaat halverwege (boven kant Persoon) geplaatst en die geeft toch diverse graden verschil. Geen belemmering in het gebruik, maar een gegeven.
Een thermostaat in huis voor de CV installatie plaast men toch ook niet aan het plafond. Ook de regelunit cq radio zou beter/ mooier achteraan op het dak geplaatst worden.
Dan zit de antenne ook achteraan i.p.v. lelijk vooraan bij de deur! In de geleverde sauna zit een Engelstalige ipv Nederlandstalige gebruiksaanwijzing geplakt. Dit zijn de puntjes op de " i" .
Dus ja, verbeterpunten zijn er.

Marco

Bedrijf en service zijn prima, kwaliteit van product valt erg tegen

Overzichtelijk

Wanneer je een Finse sauna wil je dan beter niet een ir-sauna kan kopen extra een kachel maar echt een Finse sauna. Isolatie van de sauna valt ons erg tegen en de gebruikte materialen zijn heel erg... Wanneer je een Finse sauna wil je dan beter niet een ir-sauna kan kopen extra een kachel maar echt een Finse sauna. Isolatie van de sauna valt ons erg tegen en de gebruikte materialen zijn heel erg dun.

Christel

Uitstekend

Goede communicatie

Rosschaert - Noppe

Zeer tevreden over de gekregen info in de winkel en over de chauffeur bij levering. Bij het plaatsen is het een algemene installatiegids en niet deze voor de specifieke aangekochte sauna. Her en... Zeer tevreden over de gekregen info in de winkel en over de chauffeur bij levering. Bij het plaatsen is het een algemene installatiegids en niet deze voor de specifieke aangekochte sauna. Her en der vijzen tekort en andere vijzen over.

Goede kwaliteit van materialen

installatiegids van het model van sauna dat je hebt gekocht meeleveren ipv een algemene installatiegids

Kristof Van den Abbeele

Fantastische IR sauna - makkelijk zelf te plaatsen!

goede ontvangst en uitleg in de toonzaal - snel geleverd!

Handleiding kwam niet overeen met de geleverde sauna, het zou een meerwaarde zijn mocht dit wel het geval zijn en om misverstanden tijdens montage te voorkomen

Leon Steyns

Mooie buitensauna

Kwaliteit van de materialen en extra onderdelen (zowel hout als bevestigingsmateriaal), heldere uitleg bij aankoop, de sauna was opgebouwd te zien in de showroom en mbv de foto’s was het bouwen... Kwaliteit van de materialen en extra onderdelen (zowel hout als bevestigingsmateriaal), heldere uitleg bij aankoop, de sauna was opgebouwd te zien in de showroom en mbv de foto’s was het bouwen makkelijker, goede communicatie mbt de levertijd en afspraak voor de levering en geen aanbetaling nodig bij de bestelling.
Aftersales niet nodig!

De handleiding is soms wat summier, maar met de foto’s uit de showroom ging het allemaal prima.
Bij het opbouwen is het verstandig om de tijd te nemen, zeker bij het op maat zagen. De meeste onderdelen zijn echter goed op maat gezaagd en hoeven niet aangepast te worden.