Theo Wijnstekers

SUPER BEDRIJF

Veel keuze, goede voorlichting, deskundig personeel.
Vriendelijke bezorger.
Sauna goed verpakt.
Met duidelijke handleiding is de Sauna zeer eenvoudig op te bouwen.
We zijn er erg...
Veel keuze, goede voorlichting, deskundig personeel.
Vriendelijke bezorger.
Sauna goed verpakt.
Met duidelijke handleiding is de Sauna zeer eenvoudig op te bouwen.
We zijn er erg blij mee

Fam Thomassen

In de winkel in Heusden-zolder onze infraroodsauna aangekocht. De verkoper, Erik, supervriendelijk, neemt alle tijd om je de verschillen, voor en nadelen uit te leggen. Achter ons kwamen er nog... In de winkel in Heusden-zolder onze infraroodsauna aangekocht. De verkoper, Erik, supervriendelijk, neemt alle tijd om je de verschillen, voor en nadelen uit te leggen. Achter ons kwamen er nog verschillende personen binnen, maar hij bleef gewoon verder bij ons De verkoper pusht je niet om te kopen, maar wil je duidelijk helpen met je keuze. Voor de levering werden we opgebeld, en omdat wij die dag niet konden, werd er onmiddellijk een andere dag voorgesteld. Op de dag zelf werden we een half uurtje op voorhand gebeld dat men ging leveren. Wij kregen nog een verkorte uitleg hoe wij de dozen het best zouden uitpakken om de sauna te installeren

Veel keuze,

Fam. Vanluyten

Positieve ervaring

Hulpvaardigheid en klantvriendelijkheid

wellens gert

Heel goeie ervaring met supersauna, van kiezen tot goed resultaat dat het dicht bij je wensen is tot een goei kwaliteitsprodukt, klantvriendelijk, gratis service aan huis en snelle aflevering,... Heel goeie ervaring met supersauna, van kiezen tot goed resultaat dat het dicht bij je wensen is tot een goei kwaliteitsprodukt, klantvriendelijk, gratis service aan huis en snelle aflevering, gewoon wat je wil, een aanrader !!!

super sterk in al mijn wensen

doe zo verder

Carelife B.V. Vlierden

Klantvriendelijk, goede service

Klantvriendelijk

Nvt

Familie Kramer

Super fijn geholpen!

Veel verstand van de sauna's en op elke vraag een antwoord

Ga zo door!

Gerda de Jong

Aan de telefoon vriendelijk geholpen. In Balkbrug prima geholpen. Sauna uit kunnen proberen. Snelle levertijd. Vanaf aankoop tot levering 10 dagen. Vriendelijke jongeman heeft de sauna... Aan de telefoon vriendelijk geholpen. In Balkbrug prima geholpen. Sauna uit kunnen proberen. Snelle levertijd. Vanaf aankoop tot levering 10 dagen. Vriendelijke jongeman heeft de sauna geïnstalleerd. Geen negatieve dingen, alleen maar positief. Ga zo door.

geen idee

Gebruiksaanwijzing.

Henk Vissers

Omdat wij op zoek waren naar een infrarood sauna bezochten wij Super Sauna in Vlierden NBr waar we op correcte en deskundige wijze informatie kregen van Erik Raijmakers, adviseur infraroodcabines,... Omdat wij op zoek waren naar een infrarood sauna bezochten wij Super Sauna in Vlierden NBr waar we op correcte en deskundige wijze informatie kregen van Erik Raijmakers, adviseur infraroodcabines, over wat we zochten. Eriks deskundigheid gaf ons meteen een vertrouwd gevoel en daarom besloten we om de sauna bij Super Sauna aan te schaffen. De koop kon op afroep worden geleverd en zo geschiedde. Wij besloten om de sauna zelf in elkaar te zetten, volgens Erik kon iedereen dat die het verschil tussen een schroef en een spijker kon zien en een handleiding kon lezen. Inmiddels genieten we wekelijks van een prachtige INFRAPLUS 125 Valero Red Cedar die met zijn witte exterieur perfekt past in ons huis.

Klantvriendelijk en deskundig

communicatie bij levering kan accurater

de telder mathieu bv

Vlotte communicatie , vriendelijk aan telefoon en behulpzaam en snelle levering , dus heel tevreden

goed prijs en uitleg , overzichtelijke website

leuke promo's :-)