Michiel Trats

Snelle service

snel een antwoord op al je vragen

een nog snellere leverving, als het kan

Baaijens

Zowel de uitleg in de showroom als later ook het genot van jullie sauna: niets anders dan lof.
Ondanks een te late levering werd dit probleem bizonder goed opgelost.

De afhandel van een te late aflevering

Tel,contact met de mensen in het distributiecentrum mag wel iets vriendelijker.dit in tegenstelling tot de chauffeurs die de sauna kwamen afleveren.

Geert Kastelijns

Overzichtelijke website. Goede voorlichting in de winkel. Snelle en correkte levering. Goed en snel op te bouwen. Alles werkt!

zie boven

Henk Piepenbrock

Supersauna doet de naam Super eer aan.

Website oke, maar aankoop in winkel gedaan. Meer dan 100% uitleg door adviseur/verkoper. Ook kritische technisch en medische vragen werden goed beantwoord. Zodanig dat we een goed gevoel hadden met... Website oke, maar aankoop in winkel gedaan. Meer dan 100% uitleg door adviseur/verkoper. Ook kritische technisch en medische vragen werden goed beantwoord. Zodanig dat we een goed gevoel hadden met de keuze van zowel bedrijf als sauna en meteen zijn overgegaan tot aankoop van een IR sauna.

Verpakking; Zijn uiteraard 3 grote kartonnen dozen. Maar wat eerst gemonteerd moet worden volgens de omschrijving ligt onderaan.
Bij gebrek aan ruimte bij de opbouwlocatie is dit niet echt...
Bij gebrek aan ruimte bij de opbouwlocatie is dit niet echt handig.
Aanwezige bevestigings dingen, zoals schroeven, sleutel wat niet voor het type wat je hebt, niet erbij stoppen of vermelding maken, wat wel of niet van toepassing is. dit roept (IKEA 🤔) vragen op. Het is in principe een zogenaamd "Plug en Play" gebeuren. Toch, zeer goed met 2 personen te doen.

Jef Van Donink

Fantastisch. Ik makes my day.

Uitgebreide keuze in de showroom. Vlotte enthousiaste verkoper.

Bereikbaarheid. Parkeerprobleem in Antwerpen.

M. Kerremans

Gekeken, info op maat, gekocht en binnen 5 dagen geplaatst!

Luistert naar de klant, geen verkoopverhaal, heel prettig.

stel je wilt in de avond komen kijken ivm verlichting, dan misschien op afspraak?

Yasmine Van Duyse

Onlangs waren wij in Antwerpen om informatie te vragen over een Finse Sauna en infraroodsauna. Peter heeft ons hier de gepaste uitleg gegeven zodat wij al snel wisten wat bij onze wensen aansloot.... Onlangs waren wij in Antwerpen om informatie te vragen over een Finse Sauna en infraroodsauna. Peter heeft ons hier de gepaste uitleg gegeven zodat wij al snel wisten wat bij onze wensen aansloot. Wij kochten na deze info een infraroodsauna. De prijs is prijskwaliteit heel scherp maar als jong koppel die op trouwen staat was dit toch onze grootste struikelblok. De levenslange garantie, de extra's zoals aroma's en het zitkussen hebben ons dan ook over de schreef getrokken om toch met supersauna in zee te gaan.

Gisteren was het dan eindelijk zover. De sauna werd geleverd. Wij kregen netjes een half uur op voorhand een telefoontje dat ze onderweg waren. Alles werd mooi in de gang geplaatst en daarna konden wij aan de slag. Alles ging heel vlot en een kleine 2 uurtjes later konden wij al genieten van onze eerste saunabeurt. ZAAAAALIG genieten.

Bedankt Supersauna om ons te overtuigen!

Alles is sterk

Eventueel openingsuren

h elbertsen

Goed geleverd produkt

duidelijke informatie .goeie afwerking product

montage video wat uitbreiden

john Nooijen

Goed en vakkundig geholpen in de winkel

veel keuze en snelle levering

zou het niet weten.

Edwin Hospes

Na speurwerk op het internet naar verschillende soorten sauna, zijn we in Veenendaal in de winkel geweest. Daar werden we vriendelijk en gericht geholpen. Op die wijze konden we thuis de juiste... Na speurwerk op het internet naar verschillende soorten sauna, zijn we in Veenendaal in de winkel geweest. Daar werden we vriendelijk en gericht geholpen. Op die wijze konden we thuis de juiste beslissing nemen om te bestellen.

Verkoopadvies, uitproberen in de winkel.

Parkeer gelegenheid bij de winkel in Veenendaal.