Celis Marc

Zeer vriendelijke verkoper in Antwerpen die voldoende uitleg kon geven. Snelle en correcte levering.

Degelijke cabine met eenvoudige bediening.

Betere en volledige handleiding voor installatie. Geen handleiding voorzien voor het bedieningspaneel. Geen dab+ op de radio.

Merijn

Wij zijn zeer prettig geholpen in de winkel Vlierden. Hier heeft de medewerker alle tijd genomen om ons te informeren over de sauna’s. Gelijk in de winkel hebben wij de sauna gekocht en na enkele... Wij zijn zeer prettig geholpen in de winkel Vlierden. Hier heeft de medewerker alle tijd genomen om ons te informeren over de sauna’s. Gelijk in de winkel hebben wij de sauna gekocht en na enkele weken zou deze worden geleverd. Vandaag is de sauna geleverd en dit is ook top geregeld. De chauffeur neemt keurig halfuur voor aankomst telefonisch contact op en geeft bij levering nog enige instructies voor het monteren van de sauna. We kunnen niet wachten om de sauna in gebruik te nemen. Al bij al een zeer prettige en uiterst positieve ervaring met SuperSauna!!!

Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers. Alle gegeven informatie klopt

Wellicht kan het aanschafformulier digitaal worden gemaakt in plaats van handmatig in te vullen. Overigens hebben wij keurig van alles kopieën ontvangen.

van Esch

Snelle levering, vriendelijke monteurs en goede kwaliteit sauna.
klantvriendelijk geholpen in de showroom en bij levering en montage ook goede uitleg gehad,

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Erik

Het is fijn als een bedrijf doet wat ze zeggen. Na goed passend advies hebben we een sauna besteld en deze werd snel geleverd. Alle materialen zijn vang goede kwaliteit. Alles is TOP!!

Vriendelijke mensen bij het bestellen en vriendelijke mensen bij de levering!

koopmanschap

Snel, uitstekende kwaliteit

goede voorlichting, hulp bij de keuze, de montage

geen verbeterpunten

Bjorn Debergh

Zeer positief

Zeer goede info gehad en afhandeling van de sauna

Niets

Martin

Correct en stipt

Goede uitleg en service

Voor drie personen iets te krap

Ben Walraven

Heel klantvriendelijk en deskundig personeel

helpen direct en wat is afgesproken wordt ook nagekomen

montage handlijding kan beter

Jo Hamers

Uitstekende behandeling en afwerking. Stipt en correct

prima uitleg voor de aankoop. Correcte opmaak verkoopcontract. perfekte uitvoering contract. Werknemers leveren zeer verzorgd werk. Dit bedrijf is zeker een aanrader !!!

Packolet Vera

Zeer vriendelijke en professionele aanpak,geen vraag was teveel.

Duidelijke uitleg

Neen