Henk P

Supersauna doet zijn naam eer aan. In een woord super. De prijs/kwaliteit is goed. Door de duidelijke uitleg ,zowel op technisch als gezondheids advies, zijn we direct overstag gegaan tot aankoop van een sauna in Belgie. Dat zegt toch genoeg.

goede uitleg bij aankoop en ook bij de levering

Bijna alles goed.
Maar de thermische voeler in plafond zit in de loopruimte. Omdat de sauna niet hoog is kom je er met je hoofd tegen aan. Ik ben toch geen 1.90 mtr. Ook behoord de voeler niet in het plafond maar halverwege de wand te zitten om een rieele temperatuur aan te geven en nog belangrijker de werkelijke 75 graden te halen. Ik heb een professionele termostaat halverwege (boven kant Persoon) geplaatst en die geeft toch diverse graden verschil. Geen belemmering in het gebruik, maar een gegeven.
Een thermostaat in huis voor de CV installatie plaast men toch ook niet aan het plafond. Ook de regelunit cq radio zou beter/ mooier achteraan op het dak geplaatst worden.
Dan zit de antenne ook achteraan i.p.v. lelijk vooraan bij de deur! In de geleverde sauna zit een Engelstalige ipv Nederlandstalige gebruiksaanwijzing geplakt. Dit zijn de puntjes op de " i" .
Dus ja, verbeterpunten zijn er.

Score voor SuperSauna.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
INFRAPLUS 135 FYSIO RS