de telder mathieu bv

Vlotte communicatie , vriendelijk aan telefoon en behulpzaam en snelle levering , dus heel tevreden

goed prijs en uitleg , overzichtelijke website

leuke promo's :-)

Macharis Johan

We hebben een professionele uitleg van de verkoper gekregen in de Antwerpse winkel.Aziatisch type.Geen moeite was hem teveel.Topie

Professionele uitleg

Ik weet niks te verbeteren.Als het goed is ,is het goed.En iets veranderen is niet altijd beter

Frans Beekwilder

Uitstekend advies in de winkel, prima bestelling, vlot en nauwkeurig.

Goed advies, scherpe prijs, snelle levering, prima service

Geen verbetertips

Haelterman

De bestelling was eerder geleverd dan voorzien doch was niet compleet. Wel vlotte toezegging om het ontbrekende na te leveren. Al bij al is het makkelijker deze Barrel buitensauna in elkaar te... De bestelling was eerder geleverd dan voorzien doch was niet compleet. Wel vlotte toezegging om het ontbrekende na te leveren. Al bij al is het makkelijker deze Barrel buitensauna in elkaar te steken dan een Ikeakast!
Toch liever de brochure om in elkaar te steken in het Nederlands dan in het Engels....
De informatie om de kachel en schouw in elkaar te steken is zeer summier, mag wat uitgebreider zijn voor de doe-het-zelver én in het Nederlands.

De prijs is voor ons het sterkste punt alsook de vlotte levering met bestelwagen ( dus geen grote vrachtwagen die nergens dicht bij kan).
Extra planken zijn voorzien en dat is zeer handig.

Graag handleiding in het Nederlands

De Grande Caroline

Simpel,aangenaam,met super veel uitleg,was de derde dat we deden en hebben na een half uur beslist om aan te kopen.Dat zegt heel veel want ik ben een twijfelaar.

Het aanbod en prijzen.

Winkel warmer maken,zou aangenamer vertoefen zijn.Dat is alles.

Anja Salden

Eric heeft ons goed geïnformeerd . We hebben dadelijk ook dadelijk gekocht.

Veel keuze , goede prijs, snel geleverd.

Geen.

Frank Hijlkema

Goede stipte levering

Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal prima, verpakking van de producten/materialen was erg goed

Moest de zijstralers wel hoger monteren ivm mijn lichaamslengte, af fabriek is dat niet mogelijk. Heb de stralers zelf hoger gezet en ging redelijk makkelijk.

Egbert

Na een brede oriëntatie op internet toch naar showroom in Veenendaal gegaan. Goede en betrouwbare uitleg gekregen van Erik waarna we tot aankoop van een mooie infrarood-sauna zijn overgegaan. Na een... Na een brede oriëntatie op internet toch naar showroom in Veenendaal gegaan. Goede en betrouwbare uitleg gekregen van Erik waarna we tot aankoop van een mooie infrarood-sauna zijn overgegaan. Na een paar weken op afspraak thuisbezorgd. Installatie ging eenvoudig en gebruik voldoet aan onze verwachtingen. Zeer tevreden.

Duidelijke uitleg en informatie in de showroom.

Doe een setje borgclips of borgveren in de doos om de klipbeugels aan de achterkant van de sauna ook vast te zetten en de vergrendeling definitief te maken.

Lopez dakwerken

Top duidelijke uitleg en ervaring

Ja

Gebouw van Heusden-zolder

D smits

Deskundig en plezierig geholpen in winkel. Snellere levering dan verwacht. Super, want als je eenmaal besluit hebt genomen, wil je natuurlijk zo snel mogelijk je sauna in gebruik nemen. Levering... Deskundig en plezierig geholpen in winkel. Snellere levering dan verwacht. Super, want als je eenmaal besluit hebt genomen, wil je natuurlijk zo snel mogelijk je sauna in gebruik nemen. Levering netjes en vlot.

vriendelijk, deskundig, snel

niet van toepassing