Maes Pascal

Een plezier om deze aan te kopen , alles verliep supervlot.

Prijs, kwaliteit, levertijd en gebruiksgemak.

Meer uitleg bij montage voorpaneel , bleef haperen aan de onderlijst.

Raaymakers ludwig

Heel goede uitleg , vriendelijk en alles volgens de afspraken .

alles zo als afgesproken

?

Karel

Met een goede uitleg en na het uitproberen hebben wij een prima sauna gekocht

duidelijke uitleg

Maurice Peeters

In de winkel in Vlierden heb ik op zeer vriendelijke en professionele wijze advies gekregen over de mogelijkheden. Vervolgens rustig thuis de tijd genomen en via internet de sauna besteld. Deze is... In de winkel in Vlierden heb ik op zeer vriendelijke en professionele wijze advies gekregen over de mogelijkheden. Vervolgens rustig thuis de tijd genomen en via internet de sauna besteld. Deze is op correcte wijze snel thuis geleverd.

Duidelijk advies, veel keuze en eenvoudig te bestellen.

Geen verbeterpunten.

Renske

Tevreden

- Fijn en rustig geholpen in de showroom
- Buitensauna is goed geïnstalleerd
- Heerlijke luxe ;-)

- Sommige tips bij verkoop stonden haaks op de tips van de monteurs, wellicht iets meer afstemmen met elkaar?
- Monteurs verontschuldigden zich voor de moddervoeten in de sauna die ontstonden bij installatie. Was prima schoon te maken, maar wellicht doet een stukje stucloper in de sauna wonderen?

Vanden Bergh

Hele goede uitleg in de winkel en simpel te bestellen online

Duidelijke uitleg online en mogelijkheid om in een winkel te gaan kijken en ook nog uitleg te vragen

Roger van den Hurk

Wij zijn zeer tevreden over SuperSauna. In de winkel werd rustig de tijd genomen om ons alles uit te leggen en we konden ook een sauna uitproberen. Alle modellen die wij graag wilden zien stonden in... Wij zijn zeer tevreden over SuperSauna. In de winkel werd rustig de tijd genomen om ons alles uit te leggen en we konden ook een sauna uitproberen. Alle modellen die wij graag wilden zien stonden in de showroom. De sauna werd snel en goed geleverd en de montage konden we heel eenvoudig en snel met z'n tweeën doen. Wij bevelen SuperSauna bij iedereen aan!

Overzichtelijk

Geen verbeterpunten, helemaal tevreden.

Karin Koster

Fijn om eerst de sauna uit te kunnen proberen in de showroom

goede communicatie en service. De kleurlamp was niet geleverd, gebeld en het werd meteen geregeld.

Niet te optimistisch over hoe snel je de sauna in elkaar kan zetten

Jan Kamp

Vrienelijk geholpen door mensen die verstand hebben van het product.

goede prijs/kwaliteitverhouding

montage handleiding kan worden verbeterd cq aangepast na weizigingen.

Gerwin

Snel geleverd, afspraken goed nagekomen

Fysieke winkel, kwaliteitsproducten

Meer uitleg montage, zit in de kleine dingen: advies deur afhangen, wat als veer/groef net niet past dat soort zaken