Dave van der Velden

Advies in de winkel was heel prettig. Goed advies om de juiste sauna te komen, en niet de duurste met alle opties. Levering was keurig op redelijk korte termijn.

Advies in de winkel was eerlijk en kundig. Super blij met onze aankoop!

Montage handleiding mag iets specifieker.
Combi 210 VALERO DELUXE wellicht kieren van de glasdeur met red ceder afwerken.

Paulus

Prettig geholpen in de showroom (met demo). Daarna vlot en volgens afspraak geleverd. Montage was goed zelf te doen. Sauna werkt uitstekend.

goede service en keurige prijs

nog niet gevonden

Veronique W

Goed ontvangen in de winkel, meteen een sauna mogen uitproberen, duidelijke info gekregen. Na bestelling konden we steeds terecht bij de verkoper met vragen. Levering perfect verlopen met... Goed ontvangen in de winkel, meteen een sauna mogen uitproberen, duidelijke info gekregen. Na bestelling konden we steeds terecht bij de verkoper met vragen. Levering perfect verlopen met vriendelijke chauffeur. Ondertussen genieten we bijna elke dag van onze sauna! Wij zijn tevreden.

Vriendelijke verkoper, goede uitleg. Geen voorschot moeten betalen en leverdatum zelf te kiezen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Handleiding om sauna in elkaar te zetten, kon iets duidelijker.

Lefèvre

Alles perfect. Heel tevrede

Kwaliteit/Prijs

Nee

Vermaelen

Super goede service: degelijke uitleg in showroom Antwerpen, correcte afspraken en snelle levering.

uitgebreide informatie.

geen opmerkingen

Fam. op 't Hoog

Zeer goede uitleg en advies in de showroom, een week eerder geleverd dan gepland dus super alles compleet en gemakkelijk zelf te monteren

advies op maat, snelle levering eerder dan verwacht, zeer netjes en overzichtelijk verpakt en gemakkelijk te verwerken. leuke vriendelijke mensen die helpen van de adviseur tot de chauffeur.

Geen verbeterpunten voor nu

S de lange

Zeer goede ervaring. Ik werd netjes geholpen en te woord gestaan en kreeg advies op maat. De levering was voorspoedig en werd netjes op tijd compleet geleverd

Persoonlijk, helder advies

Geen, wellicht een paar bovenlatten in verschillende formaten zodat er niet gezaagd hoeft te worden bij de barrel

Marjanne

Klant staat centraal

Duidelijke info, goeie prijs-kwaliteit verhouding

Handleiding tav in elkaar zetten van de sauna van te voren toesturen, zodat je je kunt inlezen

Ykup

Goede ervaring

Vriendelijke medewerkers

Het voorpaneel is wel lastig te bevestigen.

Fam Tilstra

Vriendelijk aan de telefoon, dachten met ons mee. Ook in de winkel was de verkoper erg aardig en zeker niet opdringerig. Alles netjes in elkaar gezet en de rommel netjes opgeruimd. Het is een... Vriendelijk aan de telefoon, dachten met ons mee. Ook in de winkel was de verkoper erg aardig en zeker niet opdringerig. Alles netjes in elkaar gezet en de rommel netjes opgeruimd. Het is een prachtige sauna!

De werkmannen waren erg aardig

De communicatie in het bedrijf zelf is wel een kanttekening. Telefonisch doorgegeven dat er een ander telefoonnummer gebeld moest worden zodat we wisten dat de werkmannen er aan zouden komen. Helaas... De communicatie in het bedrijf zelf is wel een kanttekening. Telefonisch doorgegeven dat er een ander telefoonnummer gebeld moest worden zodat we wisten dat de werkmannen er aan zouden komen. Helaas is dit twee keer verkeerd gegaan.
Misschien ook prettig als er bij de installatie 2 werkmannen aanwezig zijn.( de eerste keer was dit nl wel het geval).Nu moest mijn moeder(70 jaar) soms even meehelpen. Verder alle lof over het bedrijf.