Lopez dakwerken

Top duidelijke uitleg en ervaring

Ja

Gebouw van Heusden-zolder

D smits

Deskundig en plezierig geholpen in winkel. Snellere levering dan verwacht. Super, want als je eenmaal besluit hebt genomen, wil je natuurlijk zo snel mogelijk je sauna in gebruik nemen. Levering... Deskundig en plezierig geholpen in winkel. Snellere levering dan verwacht. Super, want als je eenmaal besluit hebt genomen, wil je natuurlijk zo snel mogelijk je sauna in gebruik nemen. Levering netjes en vlot.

vriendelijk, deskundig, snel

niet van toepassing

Nijhof

Hele goede ervaring met dit bedrijf. We mochten levering uitstellen tot wij de sauna nodig hadden en de levering liep vervolgens vlekkeloos. De jongens waren heel duidelijk en wisten waar ze het... Hele goede ervaring met dit bedrijf. We mochten levering uitstellen tot wij de sauna nodig hadden en de levering liep vervolgens vlekkeloos. De jongens waren heel duidelijk en wisten waar ze het over hadden. Daarna hebben we nog wat informatie opgevraagd over het in elkaar zetten van de sauna en daar werden we ook perfect geholpen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden voor de aankoop van een sauna.

Service, communicatie, levering

Het instructie filmpje over het elkaar zitten had wat ons betreft wel iets uitgebreider gemogen. We hadden wat moeite met het monteren van het bankje.

Tom Cornelissen

Eind december zijn we naar de winkel gaan kijken voor een buitensauna.
Eind december zijn we naar de winkel gaan kijken voor een buitensauna.
Een infrarood sauna hadden we al enkele maanden geleden aangekocht bij supersauna en heel tevreden over. Na het gesprek hebben we meteen gekozen om te bestellen.
Het was een snelle levering en gemakkelijk in elkaar te zetten.

Bij extra vragen kreeg je ook meteen een reactie terug

Verder doen zoals jullie bezig zijn.

Aldenhuijsen

Zeer tevreden! Snel geplaatst.
Afspraken nagekomen!

Betrouwbaar

Bert van leeuwen

Ik heb de Combisauna 210 Valero bij supersauna gekocht, met 1 full spectrum straler erbij. De sauna is netjes en compleet afgeleverd, heb hem 14 feb ontvangen en uitgepakt op de begane grond en 15... Ik heb de Combisauna 210 Valero bij supersauna gekocht, met 1 full spectrum straler erbij. De sauna is netjes en compleet afgeleverd, heb hem 14 feb ontvangen en uitgepakt op de begane grond en 15 feb in elkaar gezet op de 1e verdieping.
De montagehandleiding is minimaal maar als je een beetje handig bent is het goed te doen. Alle aansluitingen in het dak spreken voor zich, straler vervangen is ook simpel. Heb woensdag al lekker even genoten van de infraroodsauna. Vandaag de kachel gemonteerd en getest (de stenen hadden wel iets kleiner gekund, was puzzelen).Komend weekend maar eens opstoken en de traditionele sauna ervaren.

juist geïnformeerd, sauna uitstekend verpakt geheel compleet met emmer thermometer etc.

Bezorgd door een hele sympathieke man (was alleen, dus moest wel meesjouwen, de verpakkingen zijn best zwaar) had wel een paar goede tips voor de montage.

Peter van der Els

Helemaal top. Van A tot Z goed en snel geregeld

Alles duidelijk zonder al te veel onnodige foto's of info.

Lorenzo ten Berge

De communicatie over het plaatsen van de sauna verliep goed. Bij het plaatsen bleek er echter schade te zijn aan onderdelen. Ook is er tijdens de montage door monteurs schade ontstaan. In eerste... De communicatie over het plaatsen van de sauna verliep goed. Bij het plaatsen bleek er echter schade te zijn aan onderdelen. Ook is er tijdens de montage door monteurs schade ontstaan. In eerste instantie verwees supersauna ons door naar de leverancier en werd een korting op de sauna voorgesteld in plaats van herstellen van de schade. We zijn hiermee niet akkoord gegaan. Uiteindelijk hebben we een nieuwe sauna gekregen en is deze geheel naar wens gemonteerd.

Snelle levering, bestelgemak en goede montage tijdens het tweede montage moment.

Niet klantvriendelijk handelen na schade en minder ervaren monteurs bij het eerste montage moment.

Lina Cleys

Ik ben zeer tevreden met de sauna! Ben heel erg geholpen in de showroom, met een heel gedetailleerde uitleg. We konden de sauna's dan ook uittesten dat ik precies wist welke ik zou kopen.

De verkoper in de showroom in Antwerpen was enorm behulpzaam en klantvriendelijk.
De levering verliep vlot en ook het in elkaar steken was inderdaad niet zo moeilijk! En ik ben heel onhandig in zo'n dingen, dus neem het van me aan!
De sauna zelf is fantastisch! Beste investering ooit!

De extra lamp die ik bestelde is toch niet zo eenvoudig om zelf in de sauna te installeren. Voor iemand die niet zo handig is is dit te moeilijk vrees ik. Dus ga ik hulp moeten inschakelen om dit... De extra lamp die ik bestelde is toch niet zo eenvoudig om zelf in de sauna te installeren. Voor iemand die niet zo handig is is dit te moeilijk vrees ik. Dus ga ik hulp moeten inschakelen om dit nog te doen. Ook de persoon die ik aan de telefoon had toen ik belde omdat er iets kleins bij de bestelling ontbrak was zeer onvriendelijk aan de telefoon.

Carla

Tijdens ons bezoek aan de showroom goed en vriendelijk geholpen. De infrarood sauna is snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten. Nu al een aantal weken in gebruik en de ervaring is zeer... Tijdens ons bezoek aan de showroom goed en vriendelijk geholpen. De infrarood sauna is snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten. Nu al een aantal weken in gebruik en de ervaring is zeer positief.

Vriendelijk geholpen, komen afspraken na.

Niet