feys sarah

Als we om uitleg gingen vragen hebben we die heel uitgebreid gekregen van de persoon in roeselare. de levering heeft niet lang geduurd. de mail van levering en levering waren correct en de persoon... Als we om uitleg gingen vragen hebben we die heel uitgebreid gekregen van de persoon in roeselare. de levering heeft niet lang geduurd. de mail van levering en levering waren correct en de persoon die leverde was heel vriendelijk. het plaatsen ging ook vlot.
blij met onze aankoop voor de pijn in mijn nek en schouders te verlichten. de kids vinden het ook super om er in te zitten en te genieten vooral als ze na een koude voetbalmatch gespeeld hebben en er in gaan om de spiertjes wat te laten opwarmen.
ik raad jullie overal aan. top !!!!

blij met de cabine

voorlopig geen tips of verbeterpunten

Huybrechts dirk

Erik is een vriendelijke en behulpzame verkoper,levertijd was normaal tussen de 4 a 6 weken,na 4 dagen kreeg ik al een e-mail dat de infraroodcabine voorradig was,de week nadien werd de cabine... Erik is een vriendelijke en behulpzame verkoper,levertijd was normaal tussen de 4 a 6 weken,na 4 dagen kreeg ik al een e-mail dat de infraroodcabine voorradig was,de week nadien werd de cabine geleverd door ook 2 vriendelijke jongens

Zeer klantvriendelijk

De Byser

Tussen het bestellen in de winkel in Roeselare en de levering van onze Infraroodcabine zaten 16 dagen. We hebben niets van voorschot moeten betalen en konden ten allen tijde kosteloos annuleren.... Tussen het bestellen in de winkel in Roeselare en de levering van onze Infraroodcabine zaten 16 dagen. We hebben niets van voorschot moeten betalen en konden ten allen tijde kosteloos annuleren. Hebben al zo goed als dagelijks kunnen genieten in onze cabine!

Snelle levering, niet nodig om een voorschot te betalen, gedetailleerde uitleg

Ik kan er geen bedenken

Chermin bv

Mooi bedrijf, groot assortiment en deskundig advies. Niet alleen de verkoop was goed, de aflevering, opbouw en in bedrijfstelling was meer dan uitstekend geregeld op de afgesproken tijd. Gewoon weg... Mooi bedrijf, groot assortiment en deskundig advies. Niet alleen de verkoop was goed, de aflevering, opbouw en in bedrijfstelling was meer dan uitstekend geregeld op de afgesproken tijd. Gewoon weg Top.

Alleen maar sterke punten

Wim Onrust

Fantastische service!

Ongeveer een jaar geleden een combi sauna aangeschaft. Een infrarood lamp was kapot gegaan; vriendelijk contact, snelle service, zonder rompslomp onder garantie vervangen. Maak helaas ook wel eens... Ongeveer een jaar geleden een combi sauna aangeschaft. Een infrarood lamp was kapot gegaan; vriendelijk contact, snelle service, zonder rompslomp onder garantie vervangen. Maak helaas ook wel eens anders mee: dit is een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Beter kan niet: ik ben blij.

Deburghgraeve

Toppie van levering en vriendelijkheid..(goed beveiligd voor schokken enz...ook ecologisch...verpakt .. tot plaatsing met plan....artikel aan te raden infraplus110fysio...prijs kwaliteit....... Toppie van levering en vriendelijkheid..(goed beveiligd voor schokken enz...ook ecologisch...verpakt .. tot plaatsing met plan....artikel aan te raden infraplus110fysio...prijs kwaliteit.... materiaal en dienstverlening nu al mijn probleem artrose en bloedstroming beter maar ook zen !!met reukaroma en kleur verlichting...radio

sterk ...mooi en kwaliteit!!vriendelijkheid en gemakkelijk te plaatsen toppie moest vroeger al gekocht hebben heeft succes met test aan de vrienden

een klein verbeterd punt.... verwittigen half uurtje op voorhand voor mij gerust te stellen !!maar niet erg

Marijke van Onna

Geweldige product en geweldige klantenservice met uitleg en hulp.

telefonisch uitgebreide informatie over de sauna waardoor een goede keuze gemaakt kon worden. Ook na levering nog steeds goede hulp als er vragen waren!! Erg blij met de sauna!!

Wel zo fijn als de monteur voor afmonteren wat meer behulpzaam is. Na telefonisch contact met de klantenservice is dit alsnog heel goed afgehandeld, klasse!

Paul Haagen

Zeer tevreden. De sauna staat er nu een kleine week en het is heerlijk, we gaan er zo weer in :).

Komen hun woord na.

Geen.

karin Janssen

Wegens verhuizing een nieuwe sauna gekocht, weer
in Vlierden. Goede uitleg, eerlijk verhaal>

veel opstellingen in de showroom.
prijs.

installatiegids updaten, en per model meegeven.

Martin Kimenai

Adequate informatie, vriendelijke en deskundige medewerkers, goede service

Informatie waar je iets aan hebt

(Temperatuur in showroom)