Brenda Van Brabant

10 op 10 voor ons.
Iets langer moeten wachten dan afgesproken.
Maar wel steeds tussendoor telefonisch bereikbaar en ook werden wij steeds tussendoor op de hoogte gehouden via mail. 10 op 10 voor ons.
Iets langer moeten wachten dan afgesproken.
Super vriendelijke mensen aan de telefoon en om de sauna te komen leveren.
Makkelijk in elkaar te plaatsen en bij een probleem nadien staan de mensen je weer even vriendelijk te woord om je verder te helpen.

Vriendelijk
Behulpzaam
Sterke kwaliteit
Makkelijk in elkaar te zetten
Steeds bereikbaar

Niet dadelijk iets

Katja van Groningen

Super blij

Goede service, goede prijs, snelle levering, leuke actie

Weet ik eigenlijk niet.

Miek Dillisse

Vanaf het telefonische contact met de klantenservice tot en met de aflevering van de cabine en de nalevering van de ruggensteun, heb ik de professionaliteit van de medewerkers ervaren.
Na het...
Na het beantwoorden van een aantal vragen, raadde Froukje de
1-persoons therapeutische infraroodcabine 'Infraplus 110' aan.
Deze heb ik direct online besteld, zonder deze te hebben gezien.
De cabine beantwoordt aan de verwachtingen:
-verlichting van spierpijn
-vermindering van reumatische pijn
-verbetering van de huidconditie (psoriasis)
Kortom: deze infrarood sauna is een weldaad voor het lichaam.

Super Sauna heet met recht SUPER Sauna.

Blijf investeren in goede medewerkers.

Raoul Pietersz

Prima sauna gekocht

Fijne communicatie

Pedro Wetzels

We hebben op de locatie Supersauna Antwerpen een eerste gesprek met Peter. We hadden ons goed voorbereid en vragen opgesteld (welke infraroodcabine past het best bij onze klachten, verschil tussen... We hebben op de locatie Supersauna Antwerpen een eerste gesprek met Peter. We hadden ons goed voorbereid en vragen opgesteld (welke infraroodcabine past het best bij onze klachten, verschil tussen de diverse merken, wat onderscheid Supersauna met andere merken, soorten stralers, soorten hout, etc etc). Peter heeft al deze vragen in een prettig gesprek kunnen beantwoorden. Hij nam alle tijd voor ons. We hebben dan uiteindelijke onze keuze gemaakt. We waren alleen nog niet zeker van de buitenafwerking van de infraroodcabine. Na de bestelling hebben we onze keuze nog in overleg kunnen aanpassen, met andere woorden Super Sauna doet wat het beloofd.
Ook tijdens de levering werd er netjes 30 min op voorhand gebeld en het pakket netjes afgeleverd. De 3 dozen waren echt heel goed verpakt.
De Infraroodcabine (Valero) zelf in elkaar zetten ging ook goed. Wel net iets anders dan beschreven (bij dit type zijn geen klipjes maar 3 schroeven om de achterwand en zijwand aan elkaar te bevestigen). Maar we zijn er heel blij mee. Na twee dagen voel ik al een verlichting van mijn rugklachten. de warmte doet deugd.

Duidelijke uitleg tijdens eerste kennismaking;
Goede prijs kwaliteit;
Ze doen wat ze beloven!

Doe zo verder en probeer de geleverde kwaliteit te behouden.

Bert van Leeuwen

Goede ervaringen m.b.t. contact & levering!

Accuraat

Prima in orde

U. Reijmers

Dit bedrijf maakt zijn naam waar. Met recht Super!!!

Dit bedrijf maakt zijn naam waar. Met recht Super!!!

Wij starten ons onderzoek op de website. Deze is duidelijk geeft eigenlijk op alles een goed onderbouwd antwoord. Hiermee konden we goede afweging maken wat bij ons zou passen.

Op naar de showroom (Veenendaal) daar waren een fors aantal sauna’s die er allemaal stuk voor stuk kwalitatief goed uitzagen. De verkoper die wij troffen was zeer hartelijk en had gevoel voor humor. Geen verkooppraatjes maar daadwerkelijk kennis van wat hij verkoopt. Hij liet ons in diverse sauna’s zitten om de warmte van diverse stralers te voelen. Ook liet hij ons daadwerkelijk beseffen wat een 10 cm grotere sauna doet met je beleving kwa ruimte in de sauna. Er ging een wereld voor ons open. Op deze basis kun je een goed besluit nemen op over te gaan op aanschaf.

Toen begon het wachten op de levering. Dit zou 6 tot 7 weken duren. Ook hier weer zeer verrast dat wij precies 6 weken later een telefoontje ontvingen. De jongeman die het ‘bouwpakket’ afleverde was vriendelijk en deelde enthousiast zijn informatie. Hij gaf duidelijk de volgorde van de uit te pakken dozen aan. Enige wat mij opviel dat deze jongeman de enorm zware pakketten in zijn eentje kwam afleveren. Wij hebben geen begane grond en moesten de pakketten 7 treden omlaag in de woning komen te staan. Echter gaf jongman duidelijk aan dan wel even hulp nodig te hebben. Uiteraard geen probleem.

Nu komt het moment dat we de sauna in elkaar gaan zetten. Bij schrijven dan de beoordeling hebben wij dat nog niet gedaan. Dus daar kan ik helaas nog niets over vertellen. Maar ik ga er vanuit dat alles wat wij tot nu toe hebben ervaren, dat dit werkelijk geen enkel probleem zou moeten zijn.

@SuperSauna wat zijn jullie een heerlijk bedrijf die op allerlei vlakken de klantervaring super maakt.

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Duidelijke informatie

Ik heb ze niet kunnen vinden!

Alexander Van Duyse

Ik werd geholpen door een erg vriendelijke verkoper met kennis van zake. Levering was op afgesproken tijdstip met flexibele betalingsvoorwaarden. Ik hoefde geen voorschot te betalen. De sauna was... Ik werd geholpen door een erg vriendelijke verkoper met kennis van zake. Levering was op afgesproken tijdstip met flexibele betalingsvoorwaarden. Ik hoefde geen voorschot te betalen. De sauna was erg eenvoudig te monteren met duidelijke instructies. Kortom, SuperSauna zou ik iedereen aanbevelen!! Groetjes, Sander

Klantvriendelijk, snelle levering, geen voorschot, kwaliteitsmateriaal

Geen idee wat nog beter kon..

Ramon Bentvelzen

Prima service en blij met onze nieuwe sauna

goede communicatie

extra reminder leveren en plaatsen sauna

Meeus Erwin

Zeer positief