Steven wouters

Topbedrijf topservice topkwaliteit

Super kwaliteit..snelle levering en zeer goede service..topbedrijf!!!

Heidi Schijvens QenW Personal Investment

Geweldige ervaring, zeer goede service, zowel in de winkel in Vlierden door de verkoper, als door de planning om te bezorgen als door de bezorger. Mensen die verstand van zaken hebben en die werken... Geweldige ervaring, zeer goede service, zowel in de winkel in Vlierden door de verkoper, als door de planning om te bezorgen als door de bezorger. Mensen die verstand van zaken hebben en die werken met veel plezier.

Servicegericht, klantgericht, verstand van zaken, persoonlijk, al met al, een voorbeeld voor vele bedrijven hoe men hoogwaardig werk levert naar de klanten toe!

nvt. Alles en iedereen werken met veel plezier en klantgericht.

Elke Gevers

Super sauna, super service

Degelijke uitleg, zeer correcte prijs, levering stipt op tijd en perfect binnen in huis gebracht.

Annick

Correcte uitleg, zijn ook maar op één plaats geweest, levertermijn correct, levering buiten rugsteun correct dus hoop dat deze snel volgt.... Al veel genoten va onze cabine!!!

Korte grondige uitleg in winkel, geen aandringen, aangenaam bezoek. Installeren gebeurde ook makkelijk....

Hedy van Loon

Goede ontvangst door verkoper, zeer goede uitleg, nam hier ook de tijd voor. Konden proefzitten om te ervaren wat de verschillende stralers deden. Hij kwam heel professioneel over, heeft er verstand... Goede ontvangst door verkoper, zeer goede uitleg, nam hier ook de tijd voor. Konden proefzitten om te ervaren wat de verschillende stralers deden. Hij kwam heel professioneel over, heeft er verstand van! Vlotte levering door heel vriendelijke chauffeur die ook nog eens duidelijk uitleg kon geven hoe de sauna in elkaar te zetten. Wij willen voor ons vakantiehuis nog een tweede gaan aanschaffen!

showroom met verschillende modellen en verschillende stralers om echt te ervaren hoe het voelt. Chauffeur die een half uur tevoren belt dat hij eraan komt. Video waaruit blijkt dat zelfs een vrouw... showroom met verschillende modellen en verschillende stralers om echt te ervaren hoe het voelt. Chauffeur die een half uur tevoren belt dat hij eraan komt. Video waaruit blijkt dat zelfs een vrouw mee kan helpen om de sauna in elkaar te zetten. Is zo eenvoudig!

Hoe kunnen jullie ervoor zorgen dat jullie "meteen" via Google als eerste te voorschijn komen. Dit is zo verdiend!

joan boetzkes

Heel goed

ontvangst winkel goed. Fijne nette bezorger,30 min netjes van te voren gebeld dus top!

nvt

Bert Buyens

Aangename winkel met veel verschillende sauna's

Zeer te vreden over de verkoper, Zeer goede uitleg van de toestellen.
Ook de levering was super snel, en de persoon was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Ik kan er geen bedenken.

G Busser

Vlierden

snelle leveren

geen alles naar wens

Hiske

Zeer klantvriendelijk. Denken mee.
Zeer klantvriendelijk. Denken mee.
Helaas zijn er na plaatsing van de sauna een aantal punten defect en zijn we nu afhankelijk van de planning wanneer er een monteur kan langskomen om dit in orde te maken.

Wanneer de sauna niet goed is afgeleverd zou het fijn zijn dat er snel geschakeld wordt en de monteur als nog op zeer korte termijn de sauna in orde komt maken. We hopen dat dit alsnog snel opgepakt... Wanneer de sauna niet goed is afgeleverd zou het fijn zijn dat er snel geschakeld wordt en de monteur als nog op zeer korte termijn de sauna in orde komt maken. We hopen dat dit alsnog snel opgepakt wordt.

Kesteloot Christa

Vriendelijk en vlot onthaal in de toonzaal in Roeselare

Vlotte levering , zelfs 3 weken eerder dan verwacht
Tijdelijk actiepakket is graag meegenomen :
- LEVENSLANGE garantie op de therapeutische IR stralers !
- GRATIS levering begane...
Vlotte levering , zelfs 3 weken eerder dan verwacht
Tijdelijk actiepakket is graag meegenomen :
- LEVENSLANGE garantie op de therapeutische IR stralers !
- GRATIS levering begane grond
- Aroma eucaliptisch