De Graeve

Zeer positief

duidelijke info en transparantie van alle prijzen

doe zo voort!

Erny Veldt

Deskundig advies over de mogelijkheden waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken. Zeer tevreden over de levering en het product, echt prachtig. Bij het zelf installeren van de sauna sneuvelde... Deskundig advies over de mogelijkheden waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken. Zeer tevreden over de levering en het product, echt prachtig. Bij het zelf installeren van de sauna sneuvelde de glazen deur wat uitstekend is opgelost door niet alleen de nieuwe deur te leveren maar deze tevens uit coulance te plaatsen. Topbedrijf!

Deskundig, vriendelijk en klantgericht, uitstekend product en goede service.

Installatiehandleiding is redelijk algemeen. Was fijner geweest als deze per model beschreven was.

Dirk Gilliaert

Vriendelijke verkoper met uitgebreide deskundige uitleg gehad in verkoopkantoor in Roeselare. Levering verliep sneller dan verwacht en de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam om de paketten... Vriendelijke verkoper met uitgebreide deskundige uitleg gehad in verkoopkantoor in Roeselare. Levering verliep sneller dan verwacht en de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam om de paketten op de juiste plaats te helpen zetten. De installatie van het bouwpakket was echter niet simpel als het filmpje op de website voorstelt (alhoewel wij toch menig meubels hebben gemonteerd). Voornamelijk het voorpaneel was moeilijk te plaatsen.
Enkele onderdelen waren niet bij het pakket geleverd (handleiding en ophangsysteem voor kleurlamp). Deze werden na een mailtje vlot nageleverd.

snelle en vriendelijke service. We zijn zeer tevreden over de aangekochte IR sauna !

systeem voor inhaken van de panelen, voorpaneel gleed zeer moeilijk in de uitsparingen van de zijwanden, enkel door er met een zware hamer op te kloppen zakte het voorpaneel op z'n plaats.

Nicole

Prima service en sauna!

Goede communicatie via mail en telefoon.

De instructies voor het in elkaar zetten van de sauna zouden wat uitgebreider mogen en aangepast worden op de gekochte sauna.

Familie Ham

Wij zijn in de winkel in Antwerpen geweest. Een super vriendelijke verkoper heeft ons alles tot in detail verteld en uitgelegd over de werking van een infraroodsauna. Een week later hebben wij... Wij zijn in de winkel in Antwerpen geweest. Een super vriendelijke verkoper heeft ons alles tot in detail verteld en uitgelegd over de werking van een infraroodsauna. Een week later hebben wij daarop een bestelling geplaatst. Superblij met deze aanschaf.
De reden om een infraroodsauna aan te schaffen was dat ik last heb van Fibromyalgie. Ik ervaar dan ook dat regelmatig gebruik maken van de sauna mij verlichting geeft van mijn klachten.

Een duidelijke website waarop je zelf je eigen sauna samen kunt stellen. Je weet meteen de prijs in plaats van dat je eerst een offerte aan moet vragen.
In de winkel op een prettige manier te...
In de winkel op een prettige manier te woord gestaan. Alles heel vrijblijvend. Geen opdringere verkooppraatjes!

De handleiding die erbij geleverd wordt is algemeen. Waardoor je soms even twee keer moet kijken voordat duidelijk is hoe jou sauna in elkaar moet.

Arnoud Walma

Complete website beschrijving van Valero 210. Later in Veenendaal bezoek gebracht om de sauna te beoordelen. Dat zag er goed uit mooi design. Klantvriendelijk ontvangst. 2 weken later online besteld.

Uitleg website zeer compleet en helder.

Na bestelling online een verwachte levertijd retour mailen ipv de transport afdeling neemt met u contact op. De montage handleiding was niet van de Combi Valero 210 maar algemeen. Dat was niet... Na bestelling online een verwachte levertijd retour mailen ipv de transport afdeling neemt met u contact op. De montage handleiding was niet van de Combi Valero 210 maar algemeen. Dat was niet handig.

Lieve Deketelaere

Na verschillende alternatieven te hebben bekeken in onze zoektocht naar een infraroodsauna, kwamen we uit bij SuperSauna voor de beste prijs-kwaliteitsverhouding.

Veel keuzemogelijkheden in het samenstellen van de sauna en de moderne look. Alsook de scherpe prijs.

Het ineen steken van de sauna bleek toch niet zo gemakkelijk aangezien de handleiding eerder opgemaakt was voor kleinere modellen.

STEFAN UMANS

Zeer vriendelijke verkopers in de winkel! Goede uitleg, snelle levering ondanks corona-tijden, heel praktisch om in elkaar te zetten; eindresultaat is mooi, werkt perfect en is zéér leuk!

Service, prijs/kwaliteit

Chrit Pepels

Vriendelijke ontvangst, deskundige uitleg en advies, snelle levering,
Bij de levering goede uitleg over de opbouw en installeren van de Sauna, duidelijke handleiding, betaling bij aflevering.

Vriendelijke en behulp samen mensen, er worden redelijke prijzen gehanteerd voor prima sauna's.

Van Bael

Goede en duidelijke uitleg door verkoper

Snelle en juiste levering. Technieker die zijn job kent.

nee