Pedro Wetzels

We hebben op de locatie Supersauna Antwerpen een eerste gesprek met Peter. We hadden ons goed voorbereid en vragen opgesteld (welke infraroodcabine past het best bij onze klachten, verschil tussen de diverse merken, wat onderscheid Supersauna met andere merken, soorten stralers, soorten hout, etc etc). Peter heeft al deze vragen in een prettig gesprek kunnen beantwoorden. Hij nam alle tijd voor ons. We hebben dan uiteindelijke onze keuze gemaakt. We waren alleen nog niet zeker van de buitenafwerking van de infraroodcabine. Na de bestelling hebben we onze keuze nog in overleg kunnen aanpassen, met andere woorden Super Sauna doet wat het beloofd.
Ook tijdens de levering werd er netjes 30 min op voorhand gebeld en het pakket netjes afgeleverd. De 3 dozen waren echt heel goed verpakt.
De Infraroodcabine (Valero) zelf in elkaar zetten ging ook goed. Wel net iets anders dan beschreven (bij dit type zijn geen klipjes maar 3 schroeven om de achterwand en zijwand aan elkaar te bevestigen). Maar we zijn er heel blij mee. Na twee dagen voel ik al een verlichting van mijn rugklachten. de warmte doet deugd.

Duidelijke uitleg tijdens eerste kennismaking;
Goede prijs kwaliteit;
Ze doen wat ze beloven!

Doe zo verder en probeer de geleverde kwaliteit te behouden.

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infraroodcabine - INFRAPLUS 140 Valero