Marianne van Onzen

Wat een prettig bedrijf! Vriendelijk, deskundig personeel. Goed product, scherp geprijsd en snel geleverd door een ontzettend aardige bezorger, die de sauna in vlot tempo op de eerste verdieping... Wat een prettig bedrijf! Vriendelijk, deskundig personeel. Goed product, scherp geprijsd en snel geleverd door een ontzettend aardige bezorger, die de sauna in vlot tempo op de eerste verdieping neerzette. Eenvoudige montage en inmiddels ben ik een zeer tevreden gebruiker :-D

goed product, scherpe prijs, deskundig en vriendelijk personeel

R. Meijerink

Prima service vriendelijke personeel en ook vriendelijke bezorger

Goede showroom (in Veenendaal).
Sauna is goed en makkelijk in elkaar te zetten.

Handleiding voor het in elkaar zetten van de sauna soms iets te algemeen.

H.Janssen fitness centrum body-gym-baarlo

Prettig

Makkelijk in elkaar te zetten

Zat geen monteer tekening bij

CareLife B.V VLIERDEN

De levering werd heel vriendelijk gedaan. het plaatsen van de cabine ging heel vlot. Aandacht mag wel geschonken worden voor het wijzigen van de oorspronkelijk lampen naar Full Spectrum lampen. Het... De levering werd heel vriendelijk gedaan. het plaatsen van de cabine ging heel vlot. Aandacht mag wel geschonken worden voor het wijzigen van de oorspronkelijk lampen naar Full Spectrum lampen. Het gebruik is heel aangenaam en de bediening is simpel en verstaanbaar.

mooie afwerking en snelle warmte

aansluitingen bij wijzigen lampen kan verbeterd worden bv maar een draad rechtstreeks aan de lamp ipv 3.

Peter Decroos

Heel goede ervaring

steeds bereikbaar en goede service, de initieel beloofde leverdatum werd gehaald

klein minpuntje was dat leverdatum 2X moest verzet worden maar uiteindelijke levering was nog voor de initieel beloofde leverdatum.

Van Doorn

De ontvangst in de showroom was uitermate prettig. Men nam er alle tijd voor om ons goed voor te lichten over het gebruik van de infraroodsauna

Op locatie werd de sauna ook opgestart zodat wij een goede indruk kregen hoe de straling van diverse kanten aanvoelde.

Geen.

R van Staaten

Wij zijn erg goed voor gelicht door de verkoper. Dit heeft geleid tot de aankoop van onze sauna.

Goede uitleg

De installatie uitleg dient nog wel aandacht. De bank kun je er niet inzetten zoals beschreven.

JJ van der Ent

Hele goede service en adviezen. Vriendelijke bezorger met ook leuke en goede tips.

Kwaliteit, klantvriendelijk, goede klantenservice, duidelijke informatie. Snelle levering.

Beschrijving voor welke schroeven waar horen. Voor de kachel een Nederlandse handleiding bijvoegen.

Caron

Zeer goede service en garantie. Zeker een aanrader om hier uw aankoop te doen!

Topservice en vriendelijkheid

Brenda Van Brabant

10 op 10 voor ons.
Iets langer moeten wachten dan afgesproken.
Maar wel steeds tussendoor telefonisch bereikbaar en ook werden wij steeds tussendoor op de hoogte gehouden via mail. 10 op 10 voor ons.
Iets langer moeten wachten dan afgesproken.
Super vriendelijke mensen aan de telefoon en om de sauna te komen leveren.
Makkelijk in elkaar te plaatsen en bij een probleem nadien staan de mensen je weer even vriendelijk te woord om je verder te helpen.

Vriendelijk
Behulpzaam