hugo

Perfecte en stipte levering en zeer tevreden over onze aankoop

vriendelijkheid ten top !

L. Bovendeert

Zeer goed

professionele informatie, snelle reactie

JJp van Melick

Super service, snelle levering. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Goede uitleg in de showroom. Supersnelle levering.

Zeer klantvriendelijk personeel. Zeer objectief

M. Stegers

Prachtige sauna, supersnel geleverd

Goed en duidelijk advies bij aankoop infra rood sauna door verkoper Supersauna Zolder. Geen aanbetaling nodig en de mogelijkheid om tot 3 dagen voor levering te kunnen annuleren. Verder de... Goed en duidelijk advies bij aankoop infra rood sauna door verkoper Supersauna Zolder. Geen aanbetaling nodig en de mogelijkheid om tot 3 dagen voor levering te kunnen annuleren. Verder de supersnelle levering, die ook een maand eerder werd uitgevoerd dan verwacht. Bij opbouw van de sauna bleek men de verkeerde deuren te hebben meegenomen, die werden echter de volgende dag alsnog geleverd en gemonteerd.

Geen.

Alexandra Verbrugge

Goede prijs-kwaliteit. Mits een aantal aandachtspuntjes, kan dit zelfs nog beter!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit

Duidelijkere handleiding per type model voor zelf installatie
Duidelijkere handleiding per type model voor zelf installatie
Paslatten in de sauna niet overal bevestigen. Zo is er wat meer speling bij het in elkaar steken van de sauna en kunnen de paslatten nadien bevestigd worden voor een mooie afwerking.
Onze sauna is met een volledig glazen front met kieren aan de deur. Volgens de verkoper zou dit geen effect hebben in de werking. Wij hebben echter achteraf nog een houten constructie voorzien om de kieren weg te werken, waardoor het sauna-effect veel beter is.

Stefaan Doornaert

Super ! Zoals het in jullie naam vermeld staat :-)

onmiddellijk bereikbaar, een antwoord op alle vragen
een pluim voor Giel, de planning en levering

We konden het verloop van ons order niet zo goed opvolgen

Overvelde

Prima service, goede communicatie en op tijd geleverd

Coomunicatie

Er is geen after sales

John Snoek

Net bedrijf verkoper met ervaring weet waarover hij het heeft

internet informatie is genoeg om snel te kúnnen beslissen dit bedrijf voelde beter aan dan andere (goedkopere)

Opslag en vervoer kan beter een paar onderdelen beschadigd zelf gelijmd en geschuurd

Marcel Lemmen

AANRADER…

Goede en eerlijke informatievoorziening, korte levertijd en vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice.

Ga zo door 😎

De Kouterhoeve

Heel positieve ervaring. Goede uitleg gekregen. Bestelling sneller geleverd dan vooropgesteld. Uitstekende communicatie.

breed gamma, goed uitgelegd.

De sauna's zijn mooier in het echt dan op de foto's van de website.