Marcel Lemmen

AANRADER…

Goede en eerlijke informatievoorziening, korte levertijd en vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice.

Ga zo door 😎

De Kouterhoeve

Heel positieve ervaring. Goede uitleg gekregen. Bestelling sneller geleverd dan vooropgesteld. Uitstekende communicatie.

breed gamma, goed uitgelegd.

De sauna's zijn mooier in het echt dan op de foto's van de website.

Fam. Opdenoordt

Vriendelijk en klantgericht

zeer goede uitleg over mogelijkheden en hoe in te passen in badkamer, order gegeven in juni en op afroep gestaan tot eind december, ging zonder problemen !

handgeschreven orderbevestiging, vervangen door een digitale bevestiging

Mi-li srl

Slechtste ervaring ooit !!

Niks

Slecthste ervaring ooit zoals telefonisch,
Slecthste ervaring ooit zoals telefonisch,
email, leverering alles is langzaam 5 weken wachten om afmetingen van ramen te krijgen ,4 weken om nieuwe sets scharnieren en ik heb nog niets gekregen, telefonisch zeg ik aan de persoon dat ik op aliexpress iets heeft besteld en die is sneller gekomen dan de scharnieren van supersauna. Zijn antwoord was van ik geef u geld terug en bestel bij supersauna. Super professioneel! Ik zit in de saunawereld en ging een dikke klantenportofolio maken maar dit gaat zeker niet gebeuren!! Ik wacht op mijn scharnieren en direkt mijn sauna verkopen en andere bedrijf zoeken. Het is een van mijn slechtste ervaring ooit. Nooit meer, ik heb al 4 van mijn omgeving doorgestuurd naar ander bedrijf. Veel serieuzer een klein beetje duurder maar het is het prijs 10000000000x keer meer waard.

Reactie SuperSauna.be:

Beste Meneer,
Beste Meneer,
Het is natuurlijk heel vervelend als uw sauna ramen kapot vallen tijdens verhuizing. We proberen dan altijd zo snel mogelijk nieuwe onderdelen voor onze klant te bestellen in de fabriek. Wij zijn afhankelijk van levertijden die sterk variëren momenteel.
Hopelijk kunt u snel weer uw sauna verhuren zodra de onderdelen bij u binnen zijn gebracht.
We doen ons uiterste best daarvoor.
Groeten SuperSauna

Vercoutere Johny

Aangename ontvangst in de winkel, hele vriendelijke verkoper, goede uitleg gekregen, 6 tot 8 weken levertijd, en wat blijkt, werd geleverd net een week later, TOP !!!!

Je hoeft geen euro voorschot te betalen, heel sterk !! Je mag zelfs nog annuleren tot 3 dagen voor levertijd !

We zouden het niet weten.

Peter

Na heel wat saunawinkels bezocht te hebben, zijn we uiteindendelijk bij Supersaune beland. Vriendelijke ontvangst, zeer goede uitleg gekregen, meer dan genoeg ruimte om vragen te stellen. Levering... Na heel wat saunawinkels bezocht te hebben, zijn we uiteindendelijk bij Supersaune beland. Vriendelijke ontvangst, zeer goede uitleg gekregen, meer dan genoeg ruimte om vragen te stellen. Levering was 4 weken sneller dan verwacht. Installatie zelf gedaan, binnen het uur helemaal klaar en daarna... genieten maar.

Grondige Uitleg

H. de Boer

Via buren zijn we bekend geraakt met SuperSauna. Een bezoek aan de vestiging te Balkbrug was snel geregeld. Nu een infrarood cabine thuis. Heerlijk. Deskundige en vriendelijke hulp zowel in de... Via buren zijn we bekend geraakt met SuperSauna. Een bezoek aan de vestiging te Balkbrug was snel geregeld. Nu een infrarood cabine thuis. Heerlijk. Deskundige en vriendelijke hulp zowel in de winkel als bij de bezorging.

-Deskundigheid en vriendelijkheid van personeel
-Nakomen afspraken
-Snelle levering
-Geen vooruitbetaling

Op dit moment niet.

Maria

Supersnel geleverd, binnen twee weken terwijl mij verteld was dat het 3 tot 6 weken kon gaan duren. Het in elkaar zetten kostte even wat moeite maar het eindresultaat mag er dan ook zijn. Een... Supersnel geleverd, binnen twee weken terwijl mij verteld was dat het 3 tot 6 weken kon gaan duren. Het in elkaar zetten kostte even wat moeite maar het eindresultaat mag er dan ook zijn. Een top-ervaring dus, van aankoop tot gebruik 🤩

Duidelijke uitleg, heldere website, makkelijk toegankelijke klantenservice

De pen en gat verbinding ging wat lastig en daar had iets meer uitleg bij gekund qua losser zetten van de schroefjes (die overigens scheef ingeschroefd waren)

Ludo Verhauwert

Heel tevreden. Bij de aankoop werden al onze vragen beantwoord en konden we met een gerust hart bestellen.
De leveringstermijn is perfect nagekomen en de service bij de plaatsing was...
De leveringstermijn is perfect nagekomen en de service bij de plaatsing was uitstekend.
Aanrader.

afspraken nagekomen

spijtig dat het ruggesteuntje ontbrak, maar dat wordt nageleverd.

goossens Marc

Vriendelijke ontvangst met heel goede uitleg

de leveringsafspraak was zeer goed je wordt op tijd verwittigd en de mensen zijn heel vriendelijk en vlot