Jac Jansen

Goed en deskundig advies om tot een goede aanschaf van de Sauna te komen

Goede deskundigheid en de order opvolging is uitstekend. Levering van de Sauna was geheel volgens afspraak.

Handleiding iets meer gericht op het type wat is besteld, te algemeen.

Kommers

Goede service, ondanks dat wij een aantal malen het bezorgmoment hebben moeten aanpassen is de sauna op ons gewenst moment afgeleverd

zowel in de winkel als telefonisch goed geholpen

Yvonne Peeters

Zeer kundig, klantvriendelijk wij gingen met zeer goed gevoel de winkel uit.

Zeer kundig personeel.

Ik zou niet weten wat, maar er is vast wel iets.

Marijke Meijer

Wij zijn naar Supersauna in Veenendaal geweest en werden geholpen door Erik. Wat wij zo fijn vonden was dat hij alle tijd voor ons nam en wat heel fijn was om mee te maken was dat wij niet alleen... Wij zijn naar Supersauna in Veenendaal geweest en werden geholpen door Erik. Wat wij zo fijn vonden was dat hij alle tijd voor ons nam en wat heel fijn was om mee te maken was dat wij niet alleen alle pluspunten van de verschillende sauna's hoorden maar ook de minpunten zo die er waren ten aanzien van onze wensen. Het plaatje werd compleet gemaakt. We wisten meteen : hier gaan we slagen.

Zeer overzichtelijk en heel compleet

Ik heb geen tips

Plettinck Davy

In de winkel in Roeselare kregen we uitleg van een zeer enthousiaste gedreven medewerker die ons alles netjes heeft uitgelegd. Allemaal netjes zonder een opdringerig gevoel te creëren. Na bestelling... In de winkel in Roeselare kregen we uitleg van een zeer enthousiaste gedreven medewerker die ons alles netjes heeft uitgelegd. Allemaal netjes zonder een opdringerig gevoel te creëren. Na bestelling werd de beloofde leveringstermijn nagekomen en netjes aan huis geleverd door eigen vervoer van Supersauna en zonder schade. De montage verliep vlekkeloos binnen een uurtje werk zoals bij de uitleg beschreven was. Alles werkt zoals het hoort en bezorgt ons het verwachte genoegen. Top !

Prijs/kwaliteit

Eric

Goed maar het kan beter

Klantvriendelijkheid, mooie cabines, goede uitleg in de winkel

Bij het instaleren van de cabine heb ik houten latjes die te lang waren moeten aanpassen om de cabine passend te maken.

Neel

Op zoek naar een infrarood sauna en uitgekomen bij SuperSauna. Op de site staat veel uitleg maar had toch nog wat vragen , dus op stap naar de winkel in Vlierden. Hier een zeer vriendelijke bediende... Op zoek naar een infrarood sauna en uitgekomen bij SuperSauna. Op de site staat veel uitleg maar had toch nog wat vragen , dus op stap naar de winkel in Vlierden. Hier een zeer vriendelijke bediende die alle antwoorden had op onze vragen, en heeft daarmee de doorslag geven om over te gaan tot koop.

Levering wordt netjes gedaan en zelfs werden de dozen naar het tuinhuisje gebracht wat ze eigenlijk niet hoefden te doen.
Het was even zoeken naar de beschrijving die bleek achteraf in het plafonddeel te zitten.
Opbouwen in een half uurtje staat alles in elkaar.

Bij eerste test dacht ik geen infrarood te hebben , gebeld blijkt dat dit zonder de rode kleur is die op de foto's wordt getoond.
Sauna opgewarmd en heerlijk alles werkt naar behoren.

Nalevering van een extra groot ledpaneel en dit vandaag gemonteerd, lichterapie altijd wel fijn om te hebben het doet echt wat bij je.

Weten waar ze het over hebben. Nemen de tijd voor je ook al is het druk in de winkel.

Betere beschrijving van de infrarood heaters, hier komt geen rode kleur vanaf zoals de foto's doen vermoeden. levertijd is vrij ruim genomen , dit i.v.m. vertraging die kan oplopen vanuit china.... Betere beschrijving van de infrarood heaters, hier komt geen rode kleur vanaf zoals de foto's doen vermoeden. levertijd is vrij ruim genomen , dit i.v.m. vertraging die kan oplopen vanuit china. Tussentijdse update zou wel fijn zijn.

Guus van Kan

Goede infoverschaffing, adequate levering binnen de afgesproken termijn. Betrouwbare dienstverlening.

Klantvriendelijkheid, verkoper nam alle tijd en liet ons de sauna uitproberen.

Geef bij de verkoop aan dat de sauna eventueel door het bedrijf kan worden opgebouwd.

Marian

Wij hebben supersauna als een heel prettig bedrijf ervaren, die doen wat ze beloven. Goede, eerlijke voorlichting, levering op tijd, vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar. We zijn zeer tevreden... Wij hebben supersauna als een heel prettig bedrijf ervaren, die doen wat ze beloven. Goede, eerlijke voorlichting, levering op tijd, vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar. We zijn zeer tevreden over de sauna zelf, alles werkt perfect!

product, service

Ik vind het lastig om verbeterpunten te noemen, omdat we heel tevreden zijn.

Hofstede

Wat een duidelijk website, voorlichting in de winkel te Balkbrug was ook top. Na 4 weken de sauna al geleverd. Chauffeur gaf uitleg in welke doos de handleiding was te vinden. Duidelijke... Wat een duidelijk website, voorlichting in de winkel te Balkbrug was ook top. Na 4 weken de sauna al geleverd. Chauffeur gaf uitleg in welke doos de handleiding was te vinden. Duidelijke handleiding.

Heldere taal zowel op de website als in de winkel