U. Reijmers

Dit bedrijf maakt zijn naam waar. Met recht Super!!!

Wij starten ons onderzoek op de website. Deze is duidelijk geeft eigenlijk op alles een goed onderbouwd antwoord. Hiermee konden we goede afweging maken wat bij ons zou passen.

Op naar de showroom (Veenendaal) daar waren een fors aantal sauna’s die er allemaal stuk voor stuk kwalitatief goed uitzagen. De verkoper die wij troffen was zeer hartelijk en had gevoel voor humor. Geen verkooppraatjes maar daadwerkelijk kennis van wat hij verkoopt. Hij liet ons in diverse sauna’s zitten om de warmte van diverse stralers te voelen. Ook liet hij ons daadwerkelijk beseffen wat een 10 cm grotere sauna doet met je beleving kwa ruimte in de sauna. Er ging een wereld voor ons open. Op deze basis kun je een goed besluit nemen op over te gaan op aanschaf.

Toen begon het wachten op de levering. Dit zou 6 tot 7 weken duren. Ook hier weer zeer verrast dat wij precies 6 weken later een telefoontje ontvingen. De jongeman die het ‘bouwpakket’ afleverde was vriendelijk en deelde enthousiast zijn informatie. Hij gaf duidelijk de volgorde van de uit te pakken dozen aan. Enige wat mij opviel dat deze jongeman de enorm zware pakketten in zijn eentje kwam afleveren. Wij hebben geen begane grond en moesten de pakketten 7 treden omlaag in de woning komen te staan. Echter gaf jongman duidelijk aan dan wel even hulp nodig te hebben. Uiteraard geen probleem.

Nu komt het moment dat we de sauna in elkaar gaan zetten. Bij schrijven dan de beoordeling hebben wij dat nog niet gedaan. Dus daar kan ik helaas nog niets over vertellen. Maar ik ga er vanuit dat alles wat wij tot nu toe hebben ervaren, dat dit werkelijk geen enkel probleem zou moeten zijn.

@SuperSauna wat zijn jullie een heerlijk bedrijf die op allerlei vlakken de klantervaring super maakt.

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Duidelijke informatie

Ik heb ze niet kunnen vinden!

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infrarood cabine -infraplus 125