Knoote

Al sinds 20 februari (het is nu 25 april) proberen wij contact te zoeken met Sungevity. Een van onze panelen doet het nl niet. In februari kregen we een mail waarin stond dat het 4-6 weken kan gaan... Al sinds 20 februari (het is nu 25 april) proberen wij contact te zoeken met Sungevity. Een van onze panelen doet het nl niet. In februari kregen we een mail waarin stond dat het 4-6 weken kan gaan duren. Diezelfde email hebben we deze week weer gekregen. En we zijn toch echt al bijna 9 weken verder. We hebben spijt dat we ooit met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Als we bellen, worden we gewoonweg uit de wachtrij gegooid. Telkens weer. En intussen adverteert het bedrijf enthousiast door! Hoe bestaat het? Normaal zou ik dit niet zo snel doen, maar nu overweeg ik mijn klacht op facebook, instagram en twitter te zetten. Voor potentiele nieuwe klanten van Sungevity: doe het niet. Zoek een ander, degelijk, bedrijf!

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Knoote, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u zo lang wacht, onze excuses daarvoor. Mijn collega heeft inmiddels al contact met u opgenomen en een update gegeven. Hartelijke... Beste Knoote, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u zo lang wacht, onze excuses daarvoor. Mijn collega heeft inmiddels al contact met u opgenomen en een update gegeven. Hartelijke groet, Marco van Sungevity.

Annemiek

Het enige bedrijf die persoonlijk contact opneemt om een (digitale) afspraak te maken over de uitleg, proces etc, waar je ook zelf gelijk al je vragen kunt stellen. Bereikbaarheid is prima. Binnen 1... Het enige bedrijf die persoonlijk contact opneemt om een (digitale) afspraak te maken over de uitleg, proces etc, waar je ook zelf gelijk al je vragen kunt stellen. Bereikbaarheid is prima. Binnen 1 dag een reactie op mail. Installatie ook keurig gedaan en super snel.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Annemiek, Dank voor de review. We zijn erg blij dat u tevreden bent over het proces en installatie. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen panelen systeem. Hartelijke groet, Marco van... Beste Annemiek, Dank voor de review. We zijn erg blij dat u tevreden bent over het proces en installatie. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen panelen systeem. Hartelijke groet, Marco van Sungevity.

Desiree

Slechte "service" bij stormschade. Je wordt niet teruggebeld, niet gemaild. Je hoort HELEMAAL niets. Zelf iedere week bellen levert ook niets op. Als je eenmaal klant bent kun je het zelf... Slechte "service" bij stormschade. Je wordt niet teruggebeld, niet gemaild. Je hoort HELEMAAL niets. Zelf iedere week bellen levert ook niets op. Als je eenmaal klant bent kun je het zelf uitzoeken. En ondertussen wordt je energienota iedere maand hoger....

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Desiree, Goed dat u contact met ons opneemt. Vervelend om te horen dat u nog geen bericht hebt gekregen, onze excuses hiervoor. Mijn collega zal u vandaag contacteren en u een update geven... Beste Desiree, Goed dat u contact met ons opneemt. Vervelend om te horen dat u nog geen bericht hebt gekregen, onze excuses hiervoor. Mijn collega zal u vandaag contacteren en u een update geven over de case. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity

J.Stenneken

Hallo Joop,
Bedankt voor je bericht, we wensen je veel zonnestralen toe!
Groetjes, Steven van Sungevity

Jan Jaap Willems

Onvriendelijk personeel en vetraagde terugbetaling na herroeping

Beste Jan Jaap Willems,
Beste Jan Jaap Willems,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaren hebt en dat de terugbetaling vertraagd is verlopen na herroeping. Dat is niet de bedoeling, onze excuses daarvoor. Mocht je nog vragen hebben stuur dan een mail naar service@sungevity.nl, zodat we je verder kunnen helpen.

A.M.Kouwenhoven

Super goed geregeld alles personeel zeer behulpzaam en vriendelijk!

Beste A.M. Kouwenhoven,
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen. Dit waarderen wij zeer.
Met hartelijke groeten,

Jos de Haas

Omvormer defect. 4 weken gelden gemeld, herhaaldelijk gebeld maar er gebeurt niets. Overweeg nu juridische stappen.

Hallo Jos,
Hallo Jos,
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat er niet eerder contact met je is opgenomen. Het is momenteel erg druk. Daardoor kan het zijn dat het langer duurt. Inmiddels is er om vervanging van de omvormer gevraagd bij de leverancier. Zodra wij bericht krijgen, zullen we je op de hoogte houden.
Steven van Sungevity

Matthijs Kooistra

Nadat ik bij aankoop van een huis Sungevity panelen erbij kreeg, ben ik inmiddels een maand bezig om deze verhuizing door te geven en de omvormer te laten verplaatsen.. Echter de klantenservice... Nadat ik bij aankoop van een huis Sungevity panelen erbij kreeg, ben ik inmiddels een maand bezig om deze verhuizing door te geven en de omvormer te laten verplaatsen.. Echter de klantenservice lijkt te bestaan uit 1 persoon die parttime werkt. Ik wordt steeds doorgeschakeld naar een andere medewerker die me vriendelijk te woord staat, maar me niet kan helpen. Ook het achterlaten van een terugbel verzoek leidt niet tot contact. Ik ben voor het verplaatsen van de omvormer afhankelijk van (informatie van) Sungevity, wat inmiddels tot vertraging in de verbouwing leidt. Mocht je dus met Sungevity in zee gaan, hoop ik dat je geen gedoe krijgt.

Ignace Cichy

Service Sungevity op vertrouwd bizar laag niveau!
Service Sungevity op vertrouwd bizar laag niveau!
Nadat ik op 22 maart een melding van een storing (ticketnr. 50293) heb ingediend gebeurde tot op heden helemaal niets. Taal nog teken van Sungevity. Dus maar weer even bellen: ‘Helaas zijn al onze medewerkers enz. enz……’ tot het moment van de boodschap ‘onze servicedienst is op dit moment niet bereikbaar’. Ik vraag me af wanneer de servicedienst wel bereikbaar is. Het beeld is wel vertrouwd voor mij. Twee jaar geleden gaven mijn zonnepanelen helemaal geen stroom meer. Het probleem verhelpen koste me talloze mails (met een steeds onvriendelijker karakter). Dat hielp ook niet, maar na een zeer negatieve beoordeling op dit forum kwam er eindelijk wat actie. Uiteindelijk kostte het meer dan 3 maanden eer de storing was verholpen. Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren, maar ik vrees het ergste!

Beste Ignace,
Momenteel is het drukker dan normaal. Het kan daardoor zijn dat het langer...
Beste Ignace,
Momenteel is het drukker dan normaal. Het kan daardoor zijn dat het langer duurt voordat je bericht krijgt. Inmiddels hebben wij een case ingediend bij SolarEdge. Zodra wij bericht krijgen van SolarEdge, zullen we je op de hoogte houden.

Angela Krijgsman/Maureen Ledegang

We proberen al bijna een maand om contact met jullie te krijgen, al meerdere keren een ticket aangemaakt maar totaal geen reactie!
Onze sungevity app geeft al vanaf september 2021 geen...
Onze sungevity app geeft al vanaf september 2021 geen gegevens meer door en geeft aan dat er geen netspanning is. We proberen vanaf 7 maart met jullie in contact te komen. Meerdere keren een ticket aangemaakt waar geen enkele reactie op komt. Vandaag ruim 15 minuten in de wacht gestaan aan de telefoon en vervolgens een bandje wat aangeeft dat niemand aanwezig is. Schandalige service..