F. Morini

Op tijd voor de afspraak; correcte medewerkers; netjes gewerkt; begrijpelijke antwoorden op onze vragen.

Aengeveld

Na 6 weken en 3 bezoeken zijn we nog altijd niet aangesloten met onze zonnenpanelen. Daarnaast krijgen we geen contact meer. Zowel telefonisch als via e-mail reageert er niemand meer. Wat heb ik aan... Na 6 weken en 3 bezoeken zijn we nog altijd niet aangesloten met onze zonnenpanelen. Daarnaast krijgen we geen contact meer. Zowel telefonisch als via e-mail reageert er niemand meer. Wat heb ik aan panelen die niet aangesloten worden???

Fred kerssens

Na wat tegenslag werkt het nu goed

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Fred, Bedankt voor het plaatsen van de review. Goed om te horen dat alles weer werkt na wat tegenslag. Ik wens u veel plezier met de zonnepanelen. Marco van Sungevity

Van der Voort

Goede en snelle installatie. De app vind ik wat minder. Daar kan nog wel wat verbetering in komen.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste v d V, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed om te horen dat u tevreden bent met de snelle en goede plaatsing van de installatie. Dat vinden wij fijn om te horen. Ik wens u veel... Beste v d V, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed om te horen dat u tevreden bent met de snelle en goede plaatsing van de installatie. Dat vinden wij fijn om te horen. Ik wens u veel plezier. Marco van Sungevity.

Maarten S.

Goede communicatie met Sungevity bij vragen en of opmerkingen, zowel telefonisch als via email. Correcte levering en installatie met duidelijke uitleg hierover.

Rijs

Op dag van installatie van zonnepanelen verliep alles vlekkeloos. Helemaal top! Helaas bleek er daarna probleem in meterkast. Door de communicatie met "kantoor" die ronduit bagger was, ( geen... Op dag van installatie van zonnepanelen verliep alles vlekkeloos. Helemaal top! Helaas bleek er daarna probleem in meterkast. Door de communicatie met "kantoor" die ronduit bagger was, ( geen reacties op mails, beloftes terug te bellen maar niet doen, monteur die niet komt opdagen op afgesproken dag zonder bericht) werd probleem pas maand later opgelost.

Beste Rijs,
Beste Rijs,
Wat vervelend om te lezen dat na de installatie onze dienstverlening tekort is geschoten. We hadden u sneller moeten informeren over de status van uw vraag. Sorry dat we dat niet hebben gedaan.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neemt u dan contact op met onze afdeling Customer Support door het contactformulier in te vullen op onze website. Ondanks de drukte streven we ernaar uw vragen binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Hartelijk dank in ieder geval voor uw feedback.
Zonnige groet,
Naomi van Sungevity

Meijnema

Alles is precies gegaan als de afspraak was
Ik had allen moeite met instaleren van de eb van Solax