Ignace Cichy

Service Sungevity op vertrouwd bizar laag niveau!
Nadat ik op 22 maart een melding van een storing (ticketnr. 50293) heb ingediend gebeurde tot op heden helemaal niets. Taal nog teken van Sungevity. Dus maar weer even bellen: ‘Helaas zijn al onze medewerkers enz. enz……’ tot het moment van de boodschap ‘onze servicedienst is op dit moment niet bereikbaar’. Ik vraag me af wanneer de servicedienst wel bereikbaar is. Het beeld is wel vertrouwd voor mij. Twee jaar geleden gaven mijn zonnepanelen helemaal geen stroom meer. Het probleem verhelpen koste me talloze mails (met een steeds onvriendelijker karakter). Dat hielp ook niet, maar na een zeer negatieve beoordeling op dit forum kwam er eindelijk wat actie. Uiteindelijk kostte het meer dan 3 maanden eer de storing was verholpen. Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren, maar ik vrees het ergste!

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Ignace,
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat er niet eerder contact met je is opgenomen.
Momenteel is het drukker dan normaal. Het kan daardoor zijn dat het langer duurt voordat je bericht krijgt. Inmiddels hebben wij een case ingediend bij SolarEdge. Zodra wij bericht krijgen van SolarEdge, zullen we je op de hoogte houden.
Marco van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 0.5/5