Rob

Nette deskundige plaatsing met ruimte voor eigen inbreng

Beste Rob,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Daar worden wij blij van!
Marco van Sungevity

Walter

Teleurstellend

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Walter, bedankt voor uw bericht. Ik zag in een andere bericht een uitgebreider antwoord. Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity.

Walter

Hoe makkelijk is het om één ster te geven .... mijn ervaringen zou dit echter wel rechtvaardigen. Sinds februari bezig om toegang te krijgen tot monitoring zonnepanelen. Vele emails verstuurd,... Hoe makkelijk is het om één ster te geven .... mijn ervaringen zou dit echter wel rechtvaardigen. Sinds februari bezig om toegang te krijgen tot monitoring zonnepanelen. Vele emails verstuurd, tickets aangemaakt en zelfs één email ontvangen (maart) dat dit opgepakt gaat worden. Telefonische bereikbaaarheid feitelijk niet bestaand (eindeloze loop). Kortom: hoe wil je jezelf als bedrijf in de markt plaatsen?

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Walter, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u nog geen toegang heeft tot de monitoring en dat u nog geen reactie heeft gekregen. Op dit moment is het drukker dan normaal.... Beste Walter, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u nog geen toegang heeft tot de monitoring en dat u nog geen reactie heeft gekregen. Op dit moment is het drukker dan normaal. Het kan daardoor langer duren voordat u bericht krijgt, onze excuses. Er zal binnen 5 dagen contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity

Albert

Snel, effectief en oplossingsgericht

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Albert, Bedankt voor deze mooie review. Dat vinden wij super om te horen. Ik wens je veel plezier met je zonnepanelen! Marco van Sungevity

Bram van Tol

Hele slechte service. Klantenservice niet bereikbaar. Na kwartier wachten kom je in een loop en weer terug in het hoofdmenu. Op e-mails wordt niet gereageerd tot op heden. Afspraken via mail is dit... Hele slechte service. Klantenservice niet bereikbaar. Na kwartier wachten kom je in een loop en weer terug in het hoofdmenu. Op e-mails wordt niet gereageerd tot op heden. Afspraken via mail is dit bedrijf tot op heden niet nagekomen.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Bram, Wat vervelend om te lezen dat u geen contact met ons hebt kunnen krijgen. Het is op dit moment helaas drukker dan normaal. Het kan dus zijn dat u iets langer moet wachten op contact.... Beste Bram, Wat vervelend om te lezen dat u geen contact met ons hebt kunnen krijgen. Het is op dit moment helaas drukker dan normaal. Het kan dus zijn dat u iets langer moet wachten op contact. Onze excuses hiervoor. Mijn collega zal binnen 2 dagen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Steven van Sungevity

Petra Alphenaar

Ik kreeg een mail dat mijn systeem offline stond en een korte uitleg hoe ik mijn systeem kon resetten.
Het was zo een beknopte uitleg (zonder foto's etc) dat ik er niet uit kwam. 4x geprobeerd te bellen, 20 minuten in de wacht en dan word je eruit gegooid. 5de keer was het raak en had ik iemand aan de lijn. Deze mevrouw luisterde maar wist volgens mij niet eens waar ik het over had. Niemand van de technische dienst te bereiken natuurlijk. Ze zou een bericht sturen en ik zou terug gebeld worden. Dit is tot op heden niet gebeurt. Ik ga maar weer in de wacht staan. Zucht***
Via mail wel te bereiken, echter iedere keer 24 uur wachten op reactie.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Petra, bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u in de wacht heeft moeten staan, dat is niet fijn. Excuses daarvoor. Op dit moment is het erg druk, waardoor het wat langer kan duren... Beste Petra, bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u in de wacht heeft moeten staan, dat is niet fijn. Excuses daarvoor. Op dit moment is het erg druk, waardoor het wat langer kan duren voordat u geholpen wordt. Gelukkig heb ik u kunnen spreken en werkt uw systeem als een zonnetje. We zullen voor de GPRS meter een vervolgafspraak maken zodat u alles kunt monitoren. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity

C.P.M.Bloetjes

Alles perfect geregeld van bestellen tot leveren en installeren, wij zijn een tevreden klant.

Beste C.P.M.Bloetjes,
Bedankt voor deze mooie review, daar gaan we van stralen!
Met vriendelijke groeten, Steven van Sungevity

Albert Tikta

Na wat verschuiving van de installatiedatum kwam het uiteindelijk allemaal goed

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Albert, bedankt voor deze review. Heel fijn om te horen dat het allemaal goed is gekomen. We wensen je veel zonnestralen toe. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity

Marc Dekker

Professionele en deskundige partij voor zonnepanelen. Ontzorgt en adviseert op een prettige manier. Maakt zonnestroom inzichtelijk en zonneklaar!

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Marc, Wat fijn om te horen en bedankt voor deze mooie review. Daar worden wij erg blij van. Zonnige groet, Marco van Sungevity

Knoote

Al sinds 20 februari (het is nu 25 april) proberen wij contact te zoeken met Sungevity. Een van onze panelen doet het nl niet. In februari kregen we een mail waarin stond dat het 4-6 weken kan gaan... Al sinds 20 februari (het is nu 25 april) proberen wij contact te zoeken met Sungevity. Een van onze panelen doet het nl niet. In februari kregen we een mail waarin stond dat het 4-6 weken kan gaan duren. Diezelfde email hebben we deze week weer gekregen. En we zijn toch echt al bijna 9 weken verder. We hebben spijt dat we ooit met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Als we bellen, worden we gewoonweg uit de wachtrij gegooid. Telkens weer. En intussen adverteert het bedrijf enthousiast door! Hoe bestaat het? Normaal zou ik dit niet zo snel doen, maar nu overweeg ik mijn klacht op facebook, instagram en twitter te zetten. Voor potentiele nieuwe klanten van Sungevity: doe het niet. Zoek een ander, degelijk, bedrijf!

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Knoote, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u zo lang wacht, onze excuses daarvoor. Mijn collega heeft inmiddels al contact met u opgenomen en een update gegeven. Hartelijke... Beste Knoote, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u zo lang wacht, onze excuses daarvoor. Mijn collega heeft inmiddels al contact met u opgenomen en een update gegeven. Hartelijke groet, Marco van Sungevity.