Hartman

1000,- aanbetaald, installateur is langsgekomen om te kijken. De afspraak voor de installatie is gemaakt. Tussen 08.00 en 10.00 uur konden we de panelen verwachten. We hebben vrijgenomen en het is... 1000,- aanbetaald, installateur is langsgekomen om te kijken. De afspraak voor de installatie is gemaakt. Tussen 08.00 en 10.00 uur konden we de panelen verwachten. We hebben vrijgenomen en het is 13.00 uur. Nog steeds geen monteur. Na een belletje blijkt de afspraak niet in de agenda te staan???? We hebben wel een bevestigingsmail ontvangen dat vandaag de installatie is. En nu????
Ook via de chat functie blijft het stil als ik vraag waar de monteur blijft. Dit geeft geen goed gevoel....

Beste A.N. Hartman,
Wat ontzettend vervelend dat de installatie niet door is gegaan. Dit was niet de bedoeling. Mijn collega`s nemen voor het einde van de week contact met u op.
Met...
Beste A.N. Hartman,

Wim van Amelsvoort

De communicatie is slecht.
Jullie lezen geen mail. De offerte staat klaar maar is nog niet ontvangen omdat jullie vergeten die bij te sluiten.
Het is zo gepiept, dacht ik. Is bijna een...
De communicatie is slecht.
Het is zo gepiept, dacht ik. Is bijna een week en 2 mails geleden.
Wim van Amelsvoort

Beste Wim,
Beste Wim,
Zojuist heeft u van mij per mail de offerte mogen ontvangen. Ik zag dat u hier ook op heeft gereageerd. Dank daarvoor. Wij zullen ons best doen om de order zo spoedig mogelijk te verwerken.

G.K. van Dommelen

Bedroevende, onbereikbare communicatie

Beste G.K. van Dommelen,
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat wij minder goed bereikbaar zijn geweest. Inmiddels heeft een collega contact met u opgenomen om u verder te helpen.
Met...
Beste G.K. van Dommelen,

Adri Bronk

🤝

Beste Adri Bonk,
Bedankt voor de review.
Marco van Sungevity.

klaas thart

Slechte afwerking aan de buitenzijde, panelen liggen niet recht tov elkaar, communicatie slecht waren mannen die geen engels konden. als dit een koop huis was geweest had ik het niet geaccepteerd.

Beste Klaas Thart,
Beste Klaas Thart,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de afwerking. Ik zal u een mail sturen. Als u hierop zou kunnen reageren dan kunnen zullen we ernaar gaan kijken.

Marieke Goldschmidt

Prima bedrijf

Beste Marieke,
Bedankt voor deze mooie review, daar gaan we van stralen!

R.Fischer

Vlotte en duidelijke communicatie. Hardwerkende, vriendelijke proffesionele installateurs

Beste R.Fischer,
Bedankt voor deze stralende review. Heel fijn om te horen dat u de communicatie duidelijk vindt en dat u de installateurs in het zonnetje zet. Daar zullen wij van gaan stralen....
Beste R.Fischer,
Met vriendelijk groet,

Rob

Ondermaats, af te raden. Communicatie tot aan installatie was redelijk, maar inmiddels al bijna 6 maanden aan het wachten op antwoorden op mijn vragen over deze installatie. Betreffende medewerkers... Ondermaats, af te raden. Communicatie tot aan installatie was redelijk, maar inmiddels al bijna 6 maanden aan het wachten op antwoorden op mijn vragen over deze installatie. Betreffende medewerkers zijn onbereikbaar. Helaas genoodzaakt om Sungevity in gebreke te stellen.

Beste Rob,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u nog op een antwoord wachtte. Dat was niet onze bedoeling. Sorry. Mijn collega heeft contact met u opgenomen en zal u verder gaan helpen.

Rob

Nette deskundige plaatsing met ruimte voor eigen inbreng

Beste Rob,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Daar worden wij blij van!

Walter

Teleurstellend

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Walter, bedankt voor uw bericht. Ik zag in een andere bericht een uitgebreider antwoord. Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity.