Natascha

Ik vond de informatie vooraf echt heel slecht. Het was totaal niet duidelijk waar de installateurs precies moesten zijn.
Na de installatie moest er nog iets verzegeld worden en was er vergeten...
Na de installatie moest er nog iets verzegeld worden en was er vergeten ergens een foto van te maken. Het duurde even voordat dat geregeld was. Op de datum van de afspraak kwam er niemand en daarna werd ik zeker 3x gebeld om de volgende afspraak te veranderen.

A.J.Kreukniet

De installatie op zich ging perfect,alleen....wij zouden afgelopen december al aan de beurt zijn geweest,dit ging door ziekte van monteurs niet door(kan gebeuren!)Maar de afhandeling,en het maken... De installatie op zich ging perfect,alleen....wij zouden afgelopen december al aan de beurt zijn geweest,dit ging door ziekte van monteurs niet door(kan gebeuren!)Maar de afhandeling,en het maken van een nieuwe afspraak had beter gekund,vooral omdat het initiatief voor het maken van een nieuwe afspraak veelal van onze kant moest komen,dit vonden wij wel een beetje jammer!

Tim

Wat een waardeloos bedrijf zeer slechte processen en klantenservice. Neem een systeem over ivm verhuizing niet geregeld, toezegging worden niet nagekomen en email met de vraag en klacht levert... Wat een waardeloos bedrijf zeer slechte processen en klantenservice. Neem een systeem over ivm verhuizing niet geregeld, toezegging worden niet nagekomen en email met de vraag en klacht levert apathische reacties op. Het lijkt ze allemaal niet veel te kunnen schelen.
Geen uitleg geen procedure niets om nieuwe klanten te onboarden.
Heb je de keuze kies een ander.

Beste Tim,
Beste Tim,
Ik heb de mailwisselingen nagelezen en begrijp dat u naar aanleiding van uw verhuizing naar een woning met een Sungevity zonnesysteem, uw gegevens aan ons hebt doorgegeven en meer informatie wenste te ontvangen.
Wat vervelend dat we niet al uw vragen naar tevredenheid hebben kunnen beantwoorden, daarom nemen we spoedig telefonisch contact met u op om te kijken waarmee we u verder van dienst kunnen zijn.
Hartelijk dank in ieder geval voor uw feedback.
Naomi van Sungevity

JOOST

Ik krijg maar geen contact met ze .
zowel per mail geen antwoord en de
telefoon wordt niet opgenomen heb ondertussen
3 telefoon nummers van dit bedrijf

Paul

Zeer slechte ervaring door tal van redenen. Er wordt op de website van Sungevity gepronkt met de beoordeling van Feedback Company (waar ze nog aardig uit de verf komen) maar kijk vooral naar de... Zeer slechte ervaring door tal van redenen. Er wordt op de website van Sungevity gepronkt met de beoordeling van Feedback Company (waar ze nog aardig uit de verf komen) maar kijk vooral naar de beoordeling van Trustpilot welke meer de waarheid vertelt. Vreemd ook dat ze deze score niet op hun website vermelden aangezien deze betrouwbaarder is (3x zo veel reviews)

A. Verberg

Ongelooflijk hoe simpel moet je kunnen zijn om toegezegde stappenplan app in je mobiel zetten om "zonnepaneel informatie te kunnen moniteren" door te sturen????? Nu 8 dagen geleden aangevraagd en... Ongelooflijk hoe simpel moet je kunnen zijn om toegezegde stappenplan app in je mobiel zetten om "zonnepaneel informatie te kunnen moniteren" door te sturen????? Nu 8 dagen geleden aangevraagd en nog steeds geen reaktie. Vervolgens chatten, verzonden tegen 11.45 uur, half uur later geen reaktie vervolgens aanvullend chatvraag gedaan, momenteel 14.45 uur, nog steeds geen reaktie.........! Mijn verzoek is nogmaals door u toegezegde stappenplan te willen toesturen op mijn mail; adriverberg@hotmail.com

Richard Brouwer

Heel voortvarend van start maar aftercare laat te wensen over

Stefanie Waagmeester

Vakkundig en snelle afhandeling

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Stefanie, bedankt voor deze review. Ik wens je veel plezier met je zonnepanelen systeem. Marco van Sungevity

D.J.Zwaan

Harde werkers in slechte weersomstandigheden , heb bewondering voor hun inzet ! Ook hun aanpassing ok met de Corona perikelen .

Reactie Sungevity Nederland:

Beste D.J., Bedankt voor deze stralende review. Heel fijn om te horen dat u bewondering heeft voor de inzet van de harde werkers. Dat wordt zeer gewaardeerd. Veel plezier met uw zonnepanelen. Marco... Beste D.J., Bedankt voor deze stralende review. Heel fijn om te horen dat u bewondering heeft voor de inzet van de harde werkers. Dat wordt zeer gewaardeerd. Veel plezier met uw zonnepanelen. Marco van Sungevity

Wim van Brederode

Prima service en maken geen rommel, doen was ze beloven, ben meer dan tevreden, een aanrader

Reactie Sungevity Nederland:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Marco van Sungevity