Ingrid de Zeeuw

Prima en vriendelijke service, betrouwbaar en goede deal

Mart van den Berg

Contact met Sungevity als prettig ervaren. Ons tegemoet gekomen vanwege het ontbreken van 3-fase door een automaat cadeau te doen. Ik wacht nog wel op vervanging van de defecte wifi module. Helaas... Contact met Sungevity als prettig ervaren. Ons tegemoet gekomen vanwege het ontbreken van 3-fase door een automaat cadeau te doen. Ik wacht nog wel op vervanging van de defecte wifi module. Helaas nog geen gebruik kunnen maken van de zonnepanelen daar liander het te druk heeft. Ook nog geen afspraak wanneer wel.

Beste Mart,
Hartelijk dank voor uw review, daar worden we blij van!
Wat betreft de dongle: we nemen nog voor het weekend contact met u op om het op te lossen.
Naomi...
Beste Mart,
Hartelijk dank voor uw review, daar worden we blij van!
Naomi van Sungevity

E A Rumeser

Positieve ervaring van het begin tot oplevering

Reactie Sungevity Nederland:

Beste E.A., bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u het proces fijn heeft ervaren. Dat vinden wij fijn om te horen. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen. Marco van Sungevity

Schuttrups

Afspraken nakomen goede informatie over de werkzaamheden

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Jan, bedankt voor deze stralende review daar worden wij erg blij van. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen. Marco van Sungevity

Oostindie

Eindresultaat prima. Tijdens installatieproces verwarring over afgesproken datum en verkeerde panelen geleverd. Uiteindelijk alles goed opgelost.

Tom

Zeer goede ervaring met bestellen en afwikkeling. Echter klein minpuntje was dat de dongle al stuk ging na de eerste dag en dit uiteindelijk zelf op moeten lossen met de leverancier wat overigens... Zeer goede ervaring met bestellen en afwikkeling. Echter klein minpuntje was dat de dongle al stuk ging na de eerste dag en dit uiteindelijk zelf op moeten lossen met de leverancier wat overigens prima is verlopen

Rein

Geprobeerd om mijn bestaande installatie met hen uit te breiden. Maar dat is blijkbaar erg moeilijk. Tot vijf maal toe geprobeerd. Nu mijn installatie bij hun uit beheer laten halen.

Beste Rein,
Beste Rein,
Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb uw aanvraag erbij gepakt en alle notities doorgenomen. Er is een door onze designafdeling onderzocht of de uitbreiding met twee panelen financieel rendabel zou zijn en dit is ook met u besproken. De panelen zouden niet de meest ideale ligging krijgen (noordoost in plaats van op het westen) en daarom is in overleg met u telefonisch, uw aanvraag geannuleerd.
Mocht u hierover nog vragen hebben, dan helpen we uiteraard graag verder.
Naomi van Sungevity

Natascha

Ik vond de informatie vooraf echt heel slecht. Het was totaal niet duidelijk waar de installateurs precies moesten zijn.
Na de installatie moest er nog iets verzegeld worden en was er vergeten...
Na de installatie moest er nog iets verzegeld worden en was er vergeten ergens een foto van te maken. Het duurde even voordat dat geregeld was. Op de datum van de afspraak kwam er niemand en daarna werd ik zeker 3x gebeld om de volgende afspraak te veranderen.