Ton, Robert

Waardevolle training met naast het cursus materiaal de gevarieerde en leuke groep en de trainer die beiden voor mij een groete toegevoegde waarde hadden. De tweede sessie met daarin de... Waardevolle training met naast het cursus materiaal de gevarieerde en leuke groep en de trainer die beiden voor mij een groete toegevoegde waarde hadden. De tweede sessie met daarin de trainingsacteur vond ik echt leuk om te doen en vormde een extra mogelijkheid om de theorie toe te passen danwel toegepast te zien worden.

Schuurmans, Mirjam M.

Heel positief, ik kijk uit naar de veranderprocessen in mijn organisatie die ik mag begeleiden. Ik zal zeker de theorie (Kotter) gaan toepassen op toekomstige veranderingprocessen.

Röell, Bas

Dit proces was een hele ervaring waar ik nog vaak op terug zal kijken als een van de meest leerzame periodes in mijn studentenleven.

Wolters, Brandon

Prettige leeromgeving met een zeer professionele en kundige docent welke goed de theorie en praktijk met elkaar kan combineren.

Werff, Femke van der

Heel erg goed. Dankbaar, blij, gemotiveerd. Goede service en hele fijn mensen.

Erdman, Marlies

Theoretisch kader van waterval project versus agile project wordt duidelijk uitgelegd in handzaam boekje. Daarnaast bieden de cursusdagen genoeg mogelijkheden om te oefenen, en te leren van.... Theoretisch kader van waterval project versus agile project wordt duidelijk uitgelegd in handzaam boekje. Daarnaast bieden de cursusdagen genoeg mogelijkheden om te oefenen, en te leren van. mede-cursisten en te horen over andere werk/project praktijken.

Broek, Karolien van den

Voor mij was het al weer even geleden dat ik een training had gevolgd. Een aantal zaken waren voor mij een bevestiging dat ik ze al goed aanpak, maar daarnaast waren er ook echt een aantal... Voor mij was het al weer even geleden dat ik een training had gevolgd. Een aantal zaken waren voor mij een bevestiging dat ik ze al goed aanpak, maar daarnaast waren er ook echt een aantal eyeopeners, zaken waar ik echt mee aan de slag wil in de praktijk! Heel erg leerzaam en ook leuk om je ervaringen te delen met mede cursisten. Prima online leeromgeving, al met al een hele positieve indruk dus van de training.