Redelijk goed opgesteld, maar de online omgeving was echt heel verwarrend.

Interessante stof, leuke discussies met medestudenten, uitgebreide eindopdracht inclusief reflectie.

Irene

Ik leer extra theorie en interessante punten die ik kan toepassen in mijn werkomgeving.
Ik vond het leuk om het standpunt van anderen over verschillende situaties te horen.

Leuke groep en fijne trainer. Fijne tools gekregen tijdens de training.

De training is uitdagend, en wijst op de plekken waar je nog iets te leren hebt. Het geeft tegelijkertijd handvaten bij wat je nog moet leren.

Mine

De opleiding was zeer informatief. Het verbreidde mijn horizon. En het inspireert me om verder te lezen over het onderwerp.

Patrick

Mijn ervaring van de training is dat ik het als zeer prettig heb ervaren, zowel de inhoud, als de trainer al de groep was erg fijn om mee te werken. Ik heb er ook veel van opgestoken hoe ik in... Mijn ervaring van de training is dat ik het als zeer prettig heb ervaren, zowel de inhoud, als de trainer al de groep was erg fijn om mee te werken. Ik heb er ook veel van opgestoken hoe ik in situaties kan reageren.

Prima. Goede voorbereiding, duidelijk allemaal en professioneel.

Marion

De eerste 2 dagen erg rommelig en onduidelijk. De laatste 2 dagen wat meer structuur.