Rosanne

De training heeft me inzicht gegeven in wat er gebeurt in mijn team + de maatregelen die ik kan nemen + de invloed die ik zelf als persoon en leidinggevende heb. Het heeft me aan het denken gezet,... De training heeft me inzicht gegeven in wat er gebeurt in mijn team + de maatregelen die ik kan nemen + de invloed die ik zelf als persoon en leidinggevende heb. Het heeft me aan het denken gezet, een spiegel voorgehouden en handvatten gegegeven voor uitdagingen waar ik nu voor sta. Daarnaast heb ik een rugzak vol materiaal om uit te putten voor vele toekomstige uitdagingen die ik nog op mijn pad ga krijgen.

Linda

Leuke ervaring. In eerste instantie dacht ik wel even 'heb ik hier ook echt wat aan uiteindelijk' omdat het eigenlijk meer op echte productie is gericht, maar je kunt er toch zeker wel e.e.a.... Leuke ervaring. In eerste instantie dacht ik wel even 'heb ik hier ook echt wat aan uiteindelijk' omdat het eigenlijk meer op echte productie is gericht, maar je kunt er toch zeker wel e.e.a. uithalen voor je eigen vakgebied. Albert (de docent) vertelde het op een leuke, interactieve manier. De groep was leuk. Al met al waren het drie leuke en leerzame dagen.

Lonneke Ernst

De docent was erg goed, hij gaf heldere uitleg van de theorie met veel voorbeelden uit de praktijk

Prima uitgelegd
instructeur neemt de tijd voor je

Bianca

Rijker in spirit en minder. Geleerd van de persoonlijke ervaringen van medecursisten. Handvaten gekregen om een goede basis te creëren voor leiderschap. Jammer kwam net 1 les tekort eigenlijk voor... Rijker in spirit en minder. Geleerd van de persoonlijke ervaringen van medecursisten. Handvaten gekregen om een goede basis te creëren voor leiderschap. Jammer kwam net 1 les tekort eigenlijk voor mijn gevoel.

Pim

Geweldige eerste stap die goed de basis weergeeft van wat leiding geven nu eigenlijk is en wat je tegen gaat komen en komt in de praktijk. Ook de verschillende nivo's en manieren van leiding geven,... Geweldige eerste stap die goed de basis weergeeft van wat leiding geven nu eigenlijk is en wat je tegen gaat komen en komt in de praktijk. Ook de verschillende nivo's en manieren van leiding geven, geven een goed overzicht om later de diepte in te gaan.
Het feit dat in deze korte tijd de revu passeren geven een mooi overzicht van alle facetten die je tegenkomt. Je gereedschapskist wordt gevuld en ook genoeg tips om daar later nog meer in te duiken.

Stefan

Interessante cursus met een leuke trainer. Had voor de prijs van de cursus er wel wat meer van verwacht.

Ik heb de training fijn ervaren, mede door de opdrachten die je thuis moest doen waardoor je echt na gaat denken, veel ruimte om eigen casussen in te brengen en hier met elkaar bij stil te staan,... Ik heb de training fijn ervaren, mede door de opdrachten die je thuis moest doen waardoor je echt na gaat denken, veel ruimte om eigen casussen in te brengen en hier met elkaar bij stil te staan,

Wendy van Wilpen

Heel veel tools en bewustwording van de onnodige en tijdrovende zaken, maar vooral om daar zelf mee om te gaan en leren NEE zeggen.