Marcel

- Prima docent
- Te weinig casussen vanuit de groep, ja op de laatste ochtend nadat de docent ze aan het extra nadenkwerk had gezet
- Lunch zeer karig
- Eten en drinken tijdens de...
- Prima docent
- Lunch zeer karig
- Eten en drinken tijdens de gehele dag ook erg karig, koffie/thee/water..... als je een hele dag in de klas zit is af en toe een andere smaak wel lekker

Raymon

Het was een goede training welke geënt was op oefeningen die je op elk moment van de dag kan doen. Dit vindt ik heel prettig want hier kan ik na de training ook mee verder werken.

Het zorgde voor een groot deel bewustwording en zelfinzichten.

Training is interessant, interactief en sluit goed aan bij mijn leervragen

De training heeft bijgedragen dat ik het schrijven weer nieuw leven inblaas en het met een leuke en kritische blik kan kijken naar beleids en advies teksten maar zelfs al schrijf ik mijn mails denk... De training heeft bijgedragen dat ik het schrijven weer nieuw leven inblaas en het met een leuke en kritische blik kan kijken naar beleids en advies teksten maar zelfs al schrijf ik mijn mails denk ik na over piramide schrijven.

Ondanks dat er veel behandeld werd op een dag heb ik de training als zeer fijn ervaren.
Het was hard werken, maar na een dag kwam ik voldaan en vol energie en nieuwe ideeen thuis.

De content van de opleiding was goed en bevatte veel praktijkoefeningen, waarbij de theorie wel gedeeld en gebruikt werd maar het niet een overwegend theoretische opleiding was. Alsmede de... De content van de opleiding was goed en bevatte veel praktijkoefeningen, waarbij de theorie wel gedeeld en gebruikt werd maar het niet een overwegend theoretische opleiding was. Alsmede de groepsuitwisseling voegde veel toe aan de training. Echter de trainer zorgde voor een niet veilige trainomgeving wat de training absoluut niet ten goede kwam.

Mark

De cursusleider was heel kalm en vroeg expliciet naar onze leerdoelen en die hebben we terug gezien in het programma. Verder was het heel goed om rollenspellen te oefenen, waarbij het geleerde in... De cursusleider was heel kalm en vroeg expliciet naar onze leerdoelen en die hebben we terug gezien in het programma. Verder was het heel goed om rollenspellen te oefenen, waarbij het geleerde in praktijk werd gebracht.

Shan Brunel

Enorm positief. Ik heb grote stappen gemaakt in mijn persoonlijk ontwikkeling, het begrip van coachen en wat dat is en hoe je dit uitvoert. Vooral mijn staat van 'zijn' daar bewust van worden en... Enorm positief. Ik heb grote stappen gemaakt in mijn persoonlijk ontwikkeling, het begrip van coachen en wat dat is en hoe je dit uitvoert. Vooral mijn staat van 'zijn' daar bewust van worden en helder krijgen waar je naartoe wilt en daar de eerste stappen voor maken.

Cornelis Hendrik

De training heeft mij nieuwe inzichten doen geven en ik vond het een fijne situatie ivm de kleine kring. Dit geeft snel vertrouwen en een comfortabele sfeer.