Wesley Eland

De opleiding was helder en overzichtelijk en er zat een goede opbouw in.

Positief. Ik heb veel geleerd en de trainer was erg kundig. Alle vragen zijn voor mij beantwoord. AL is 2 dagen toch wel wat weinig om het gelijk al goed in de praktijk te kunnen brengen.

Ik heb tijdens de training mooie inzichten gekregen in het kiezen voor mezelf en hoe ik in een moment van stress het beste kan handelen.

In mijn dagelijkse (werk)leven heb ik het gevoel dat ik me vaak laat leven door de waan van de dag en mijn wens is om daar meer grip op te krijgen. De training heeft mij die gegeven, meer dan ik... In mijn dagelijkse (werk)leven heb ik het gevoel dat ik me vaak laat leven door de waan van de dag en mijn wens is om daar meer grip op te krijgen. De training heeft mij die gegeven, meer dan ik verwacht had eigenlijk

Arjan van der Wielen

Deze training geeft mij handvatten om een nog betere adviseur te worden. De rollen spellen zijn zeer waardevol.

Relevante materie die aangeboden wordt door fijne docenten die expert zijn in hun vak. Zeker een aanvulling op mijn werk en ook inspirerend voor toekomstige werkzaamheden.

De training mindfulness vond plaats op een locatie middenin het drukke Utrecht, waardoor dit meteen toe te passen is in de praktijk.

In het begin dacht ik, het meeste is logisch en het zullen wel veel inkoppertjes zijn die in de praktijk toch weerbarstiger zijn. Naarmate de dag vorderde ging het toch een stukje dieper en kwam er... In het begin dacht ik, het meeste is logisch en het zullen wel veel inkoppertjes zijn die in de praktijk toch weerbarstiger zijn. Naarmate de dag vorderde ging het toch een stukje dieper en kwam er stof tot nadenken. Goed om eens een hele dag focus en tijd voor deze training te hebben. Onderhuids kabbelt de materie door waardoor er kleine veranderingen in gang zijn gezet.

Birgit

Toch wel weer een eyeopener, goed om van anderen te horen en zien wat mijn uitstraling is , wat mijn kracht is en waar ik in kan verbeteren
Interessante training